![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#77 |
![]()
Kul med en bra + dag igen efter en mörk lördag.
Ogiltigt spel-ID: 915337 Ogiltigt spel-ID: 915221 Ogiltigt spel-ID: 916853 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]() 2012-04-11 Wolverhampton Wanderers - Arsenal (Premier League)![]() Datum: 2012-04-11 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Wolverhampton Wanderers - Arsenal Period: ft Spel: Arsenal -1 Insats: 2.50 Odds: 1.740 Bolag: Betsson Motivering: Väljer att spela Arsenal -1 AH. Satsar 2.5/5 Units @ Betsson. Motivering: Detta är mötet mellan två lag i helt olika tabell lägen och formlägen. Arsenal som är ligans formstarkaste lag och som radar upp segrar (senast mot ligatvåan Manchester City) möter tabell jumbon och form jumbon Wolverhampton som radar upp förluster. Det är mötet mellan ett lag där de två största stjärnorna heter Robbie van Persie och Steven Fletcher. Bara där hör man klass skillnaden. Men låt oss nu ta och titta på statsen: Arsenals form de tio senaste är följande (äldst matcher först): O-V-V-V-V-V-V-V-F-V. Detta ger formen 8-1-1. Detta inkluderar segrar mot Man City (h), Everton (b), Newcastle (h), Liverpool (b) och Tottenham (h). Den oavgjorda var borta mot Bolton och förlusten var borta mot QPR. Wolves form de tio senaste är följande (äldst matcher först): F-V-F-O-F-F-F-F-F-F. Det ger den katastrofala formen: 1-1-8 (den omvända mot Arsenals form). Mötet i ligan tidigare under säsongen slutade 1-1 där Wolves var ett rent turmål om jag inte är helt ute och cyklar. Att Arsenal inte vann den matchen är ett stort mysterie för mig. De tre senaste PL mötena har alla slutat med borta seger och spelet hade gått in i alla fall. 10/11/2010 Premier League Wolves vs. Arsenal 0:2 07/11/2009 Premier League Wolves vs. Arsenal 1:4 07/02/2004 Premier League Wolves vs. Arsenal 1:3 Nu tar ni dom Arsenal! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Tror AH-spelet på Arsenal är bra. Kan komplettera din rek med att Gibbs som spelat vänsterback sedan han kom tillbaka efter skadan har nu dragit på sig en ny "minor groin injury". Andre Santos ersätter honom som förvisso spelade upp sig rejält innan han drog på sig sin 3-4 månader långdragna skada men vi har ännu inte fått bekräftat i vilket slag han är för tillfället. Laurent Koscielny fick sitt tionde gula mot City vilket innebär avstängning mot Wolves och ersättare till honom blir odågan Johan Djourour (aka DJ-oro). Detta bör inte påverka utfallet av matchen till den grad att AH-1 inte sitter men skulle nog akta mig för att spela på att t ex Arsenal håller tätt idag. Come on you gunners!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]()
Även fast det är lite tid kvar i båda mina spelade matcher så tar jag ut segern i förskott de båda leder stort. Kul att både min fina rek samt mitt "tiltbet" på Ross County kommer att gå in. Jävligt nice. Har satt alla lagda spelade denna veckan hittils (har lagt 5 stycken varav en dubbel och ett livespel)
Ogiltigt spel-ID: 920968 Ogiltigt spel-ID: 918839 Håll detta resten av säsongen och vissa vilket lag som är STÖRST, BÄST och VACKRAST ifrån den engelska huvudstaden. Spurs och köpelaget (aka Chelsea) kan bara se hur vi en gång för alla får reda på vilket lag som är Londons bästa. Arsenal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]() Tillbaks:)
Har inte haft tid med dagboken men nu är det dags igen:
Har spelat 5 spel idag varav resultat hittills är: Ogiltigt spel-ID: 939926 Ogiltigt spel-ID: 941202 Ogiltigt spel-ID: 941379 2 Vinster Samt 1 halv vinst och resten av insatsen tillbaks. Övriga spel ikväll kommer ifrån Segunda Division och Ligue 1 (vet borde lagt ut Spanien matchen innan spelstopp). Ogiltigt spel-ID: 941383 Ogiltigt spel-ID: 941264 Kort om Frankrike matchen. Där möts ligaettan och liga tolvan. Montpellier är ligans bästa hemmalag och har vunnit alla matcher hemma bortsett ifrån en oavgjord och en förlust och har vunnit 5 senaste hemmamatcherna. Valenciennes å andra sidan är ligans sämsta bortalag med en medioker form. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
Resultat Segunda Division matchen:
Ogiltigt spel-ID: 941383 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]()
Gårdagens franska spel blev en push. Vaknade sent i morse så han precis lägga in ett spel på den tidiga Segunda Division matchen
Det var en intressant match: 5' Valeron J. C. 1 - 0 12'Angel 1-1 55' Gama B. 2 -1 57' Angel 2-2 68' Gama B. 3-2 71'Albacar E. 3-3 90' 4-3 Svettigt värre... Ogiltigt spel-ID: 942809 ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 943318 Väljer att spela rak 1:a Portimonense emot Freamunde. Spelet kommer ifrån Liga de Honra (nästa högsta divisionen i Portugal) Motivering: Portimonenses 5 senate har raden O-V-V-V-V där den oavgjorda kom borta mot ligatvåan Alves medan Freamunde har raden O-F-V-O-O. Ligans sämsta hemmalag möter ligans sämsta bortalag. Båda lagen slåss för att inte åka ur och jag tror att motivationen är på hemma lagets sida. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]()
Kul att även dagens andra spel satt.
![]() Ogiltigt spel-ID: 943318 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Markie (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 |
![]()
Dags för sammanfattning av mina 32 första dagar med den här speldagboken.
Antal spel: 77 Insats: 114.5 Vinstprocent: 68.06% Vinster: 49 Vunnet: +56.67 Medelodds: 1.82 Förluster: 23 Förlorat: -31 Medelinsats: 1.49 Push: 5 Netto: +25.67 Medelvinst: +0.33 ROI: 122.42% Startkassa: 100 Unitnetto: +25.67 Även fast unitvärdet har ändrats (fick sänka det på grund av att jag var tvungen att ta ut en del av pengarna till att ha till en annan sak) så är jag ganska nöjd oavsett med min första månad där förtjänsten slutar på +25.67 enheter och ett ROI på 122.42 procent. Ska fortsätta i samma riktining och nu när de skandinaviska ligorna börjar bli lite mer "stabila" (personlig åsikt) samtidigt som de ute i Europa börjar närma sig sitt slut så ska jag börja sätta mig in dem för att kunna hitta ytterliggare bra spel. Mot 25 Enheter nästa månad med ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Markie (+7) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Bra.kusagwas fortsätter följa dina spel.Tack så här långt.
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
Kanongames att rygga <3 Tackar för de pengarna jag har dragit in på dina tips =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]()
Får tacka så mycket! Sluta inte med det du gör
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]()
Tack för de fina orden de värmer. Men det lär troligtvis blir färre spel under sommaren då svensk fotboll inte direkt är min specialitet även om jag kan hitta nåt där med. Men till hösten blir det en fortsatt satsning då jag har planerat att ta ett sabbatsår tills högskolan kallar.
Väntar bara på att Elitserien i Speedway ska dra igång och att Speedway VM kommer igång med. Då jag bor nära Mållilla och Vetlanda (samt Västervik men deras skitarena räknas inte) lär det bli en del livematcher. Har redan planerat innan att åka på Lag-VM finalen med min far (eventuellt Race-Off med) samt att vi ska se Skandinaviens GP i höst på Målilla ovalen (min far och jag har nog nåt slags rekord då vi har sett alla GP tävlingar som gått under namnet Skandinaviens GP sedan starten 2002). Men efter att ligorna i Europa tar slut så blir det väl att sätta sig in i de skandinaviska ligorna, EM samt Speedway (både Elitserien och världsmästerskapen). Nästa spel kommer nog först på onsdag i samband med Serie A. Kan tilläga att jag kan ha lite "inside" info (eller hur man nu ska uttrycka det) om ett lag i de lägre serierna i Sverige då jag känner typ halva laget och enkelt kan få reda på skadeläget och dylikt. //kusagwa ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|