Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-17, 22:14   #16

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Tampa är ju intressant unnderdog idag, 2.20 i odds mot St. Louis. Tror jag ska spela på den iallafall, hinner tyvärr inte invänta dina synpunkter.
Mm, har vridit och vänt på den matchen en hel del men vågar inte gå in. Reason? Roloson. Han har varit direkt usel nästan hela säsongen. Men man ska följa magkänslan som sagt
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 23:03   #17

Vurpans avatar

Standard

Nattens:

Ogiltigt spel-ID: 873959

Möts 2 gånger iår. En seger vardera. Tycker oddset på Spurs är riktigt lockande. Dallas vunnit 2 senaste, dock mot dåligt motstånd och hade innan det 3 raka förluster. Spurs tog en väldigt meriterande seger borta mot OKC igår och har gått riktigt bra iår. Många trodde innan säsongen att det lite gamla laget skulle ha svårt att hänga i det tajta spelschemat men de har bevisat att de vill vara med och slåss. Jag anser att matchen borde vara 50-50 och därför finns det stort värde på Spurs.

Ogiltigt spel-ID: 874175

Celtics har spelat upp sig på sistone. 7/10 senaste vinster medans Denver har 6/10 senaste. Tycker 3.5 är alldeles för högt för ett så pass bra lag som celtics faktiskt är, även om deras Allstars börjar bli gamla.

Ogiltigt spel-ID: 874138

Första 3 unit spelet Gillar Nashville en hel del inatt. Framförallt är de 30-4-0-2 i när de har 1 dags vila vilket är helt galet bra. Kings spelade igår och kan va lite trötta. Har iofs 3 raka segrar men jag har en riktigt bra känsla för Preds inatt. Rinne confirmed för preds.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+3)

Senast redigerad av Vurpan den 2012-03-18 klockan 13:56.
Gammal 2012-03-18, 10:41   #18

Serjs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5201

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Tampa sket ju sig tyvärr, men däremot så gick jag emot dig och betade på Los Angeles så det gick nästan jämnt ut inatt med seger för Florida med.

Skit bara att jag återigen ignorerade magkänslan och avstod från att spela på Toronto
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-28, 10:01   #19

Vurpans avatar

Standard

Aaah, du ljuva dagbok. Varför inte dra igång denna dagbok igen nu när motivationen är tillbaka? Spel kommer under dagen!
drughen (+2)
Gammal 2012-10-28, 14:08   #20

Vurpans avatar

Standard

Söndag = NFL!

Finns många underdogs som jag gillar idag men har valt att, hittills, bara spela två av dem.

Ogiltigt spel-ID: 1259160

Förstår inte varför Titans är favoriter här. Visst de har vunnit två mot steelers och bills men hur kommer de reagera nu när de gått från dogs till favoriter? Försvaret är riktigt dåligt både mot pass och run så Luck och Co lär inte ha svårt att flytta bollen ikväll. De har heller ingen nämnvärd passrush så Luck kommer få all tid i världen att kasta. Colts eget försvar har ju inte direkt spelat pro bowl iår men till idag så kommer troligtvis tre starters tillbaka(Mathis, Redding och Angerer) vilket bör synas på planen. Titans saknar även deras LT, kan bli öppen gata mot Hasselbeck. Gillar verkligen Colts idag!

Ogiltigt spel-ID: 1259163

Må vara en aning subjektiv men Dolphins är mitt favoritspel ikväll. Lite olika grejer som talar för fins idag. Tycker för det första att dolphins har ett bättre lag på pappret overall än Jets. Att jets vann i OT i Miami week 3 gör det bara bättre då det är sällan som nått av lagen sweepar den andra. Sanchez är den troligtvis mest ojämne qbn i NFL och brukar inte direkt trivas som favorit. Förväntar mig att springspelet kommer dra ett stort lass hos båda lagen och där ger jag klar fördel för phins, både offensivt och defensivt.

Har varit mycket skitsnack lagen emellan och tror på en småful match är dolphins går segrande, 21-13?

Kommentera gärna om ni undrar nått eller har någon invändning på liren

Senast redigerad av Vurpan den 2012-10-28 klockan 21:29.
Gammal 2012-10-28, 21:29   #21

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Standard

Gick ju helt ok idag för dig ! tack för de 3 spelen
Vurpan (+1)
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-28, 21:32   #22

Vurpans avatar

Standard

Skön start!

Miami kör över Jets och Colts tar det till OT där Ballard gör en sjuuuuk TD och vinner matchen för Colts!

Några mer spel för dagen blir det nog inte
drughen (+2)
Gammal 2012-10-28, 22:20   #23

Vurpans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drughen Visa inlägg
Gick ju helt ok idag för dig ! tack för de 3 spelen
Absolut Du följde med på norrköping med? Satt som ett smäck!
Gammal 2012-10-29, 19:42   #24

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Standard

Japp tog Norrköping med
Vurpan (+1)
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 16:43   #25

Vurpans avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1264605

Leeds spelas idag i ligacupen, inte hittat någon information som säger att de ska vila några spelare utan jag tror på näst intill fullt manskap. Tvålade dit Everton förra omgången och är ett erkänt bra hemmalag, både i ligaspel och cupspel. Southampton har aviserat att de kommer vila endel spelare och låta junisar och bänkspelare få känna på matchspel. Spelade så sent som i söndags och vill nog inte riskera skador på viktiga spelare då de har många "winable games" de närmsta veckorna i PL. Oddset tycker jag borde ligga runt 1.90 så vid 2.25 kliver jag in.
lordagspippi (+2)

Senast redigerad av Vurpan den 2012-10-30 klockan 22:38.
Gammal 2012-10-30, 22:41   #26

Vurpans avatar

Standard

Leeds vinner komfortabelt med 3-0 efter att ha haft majoriteten av spelet och chanserna, mycket trevligt!

Lagt ett litet spel på Celtics inatt då jag inte tycker att de ska va så pass stora dogs även om Heat är ett grymt lag. Hoppas celtics kan komma ut riktigt taggade samtidigt som Heat mest vill titta på tröjor i taket och putsa på ringarna.

Ogiltigt spel-ID: 1264620

Senast redigerad av Vurpan den 2012-10-31 klockan 08:19.
Gammal 2012-10-31, 12:28   #27

Vurpans avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1265929

Ogiltigt spel-ID: 1265931

IFK Norrköping fortsätter jakten på 4-5e platsen borta mot Kalmar FF ikväll. Var oerhört effektiva senast mot Sundsvall och saknar enbart Nyman, trolig ersättare är Isaac Thelin eller Imad Khalili. Har spelat IFK över 1.5 mål och Thorvaldsson som målskytt. Norrköping är inne i en bra period och har ett lugn över sitt spel som inte funnits på bra många år, de har dessutom revansch att utkräva från förra säsongen då de blev överkörda av Kalmar på guldfågeln arena med 5-0. Huvudsaken till att spelet lagts är dock att Kalmar har lite skadeproblem/avstängningar i backlinjen, Nenad Djordjevic är avstängd och Paulus Arajuuri gick av senast med en skada i baklåret och lär ej spela. Med tanke på dessa förutsättningar så tycker jag oddsen känns aningen höga.

Senast redigerad av Vurpan den 2012-10-31 klockan 22:40.
Gammal 2012-10-31, 23:17   #28

Vurpans avatar

Standard

Peking fixade biffen men Thorvaldsson saknade skärpa i avsluten, hade lätt kunnat hängt nån. Men men, litet + iaf så ska inte klaga!

Hittat ett trevligt spel i AHL:

Ogiltigt spel-ID: 1267317

Charlotte Checkers kör över allt och alla i AHL för tillfället. Är sista matchen i en 8 matcher lång roadtrip som har raden 6-1, såg deras vinst i helgen mot Peoria och det var inget snack om det(6-0). Då stog justin peters och det verkar som att Dan Ellis står inatt, han blev vald till AHL:s bästa spelare förra veckan och har hållit nollan i nästan 2 matcher irad. Får även tillbaka Justin Faulk(9p) som stod över mot Peoria. Charlotte har ett ganska komplett lag för att vara AHL och har gjort 32 mål framåt och släppt in 18. Milwaukee har enbart gjort 12 framåt och släppt in 18. Är uddlösa framåt och har ingen riktig go-to guy i offensiven. Tycker 2.40 är på tok för högt med tanke på förutsättningarna, enda negativa ja kan se är om Charlotte bara vill spela av denna sista bortamatch men tror de kommer gasa på från start.

Även spelat två matcher i NBA men där blir de ingen motivering:

Ogiltigt spel-ID: 1267319

Ogiltigt spel-ID: 1265039

Senast redigerad av Vurpan den 2012-11-01 klockan 06:35.
Gammal 2012-11-01, 06:02   #29

muskalis avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 295

NFL 2021
Stats: 89 - 94 - 2
ROI: 92.47%
Vinstprocent: 48.63%

Standard

Otur med Raptors eftersom Pacers avgör med 2 sekunder kvar
muskali är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 12:52   #30

Vurpans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muskali Visa inlägg
Otur med Raptors eftersom Pacers avgör med 2 sekunder kvar
Mm verkligen:P Men det är bara att gå vidare!
Svara

td