![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
Betfair drar 5% av netto-vinsten. Så man kan inte dra av 5% på oddset utan det beror på hur stort oddset är. Vill du ha en fingervisning så ta oddset x 0,97 så hamnar du ungefär rätt
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 | |
Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 511This is it Stats: 108 - 103 - 2 ROI: 101.13% Vinstprocent: 51.18% |
![]() Citat:
EDIT: OBS! Fylleformel. Se Donald's inlägg nedan. Senast redigerad av Stix den 2012-03-10 klockan 15:53. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Nix, 1+(odds-1)*0.95
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
![]() Citat:
90 kr x 0,95 = 85,5 kr 185,5 / 100 = 1,855 1,855 / 1,90 = 0,9763.... 100 kr x 2,50 = 250 kr 150 kr x 0,95 = 142,5 kr 242,5 / 100 = 2,425 2,425 / 2,5 = 0,97 exakt 100 kr x 4,10 = 410 kr 310 kr x 0,95 = 294,5 kr 394,5 / 100 = 3,945 3,945 / 4,1 = 0,9622..... Dvs ju högre oddset är, desto större blir procentsatsen man får dra av. Vilket känns logiskt eftersom vinsten i relation till din insats blir större. EDIT: What Donald said Senast redigerad av Majo den 2012-03-10 klockan 15:25. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 511This is it Stats: 108 - 103 - 2 ROI: 101.13% Vinstprocent: 51.18% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Liverpool flest hörnor (2,10) live just nu.. tro på dig så kör 10 % av kassan . jobba in hörnor nu^^
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Tack för hjälp med uträkning! Som jag förstått det är Betfair väldigt bra när man kommer in i det, vilket tar tid.
Vad ska man annars säga? Jag skäms, något oerhört mycket, över att ett lag som Liverpool får kalla sig storlag. Det var en av de sämsta insatserna jag någonsin sett ett lag göra. 2 hörnor? Ganska övertygad om att det är deras sämsta facit på hela säsongen. Sunderland var inte bra, men vann allt ändå, både match och hörnor. Förlåt för den pinsamma reken. Måste hålla fast vid att spelet ska gå in minst 99 av 100 gånger. Självklart kom undantaget idag. Uselt att inte kunna vaska fram lite hörnor mot ett Sunderland med 10 försvarare på slutet. Oerhört dåligt, av både Liverpool, men framför allt mig. Sorry till alla ryggar! Det var ju en riktigt lyckad serie, förlust redan på andra spelet... Där visades anledningen till varför man ska säkra upp så fort som möjligt - nu är det +-0. Frågan nu blir följande (ni får avgöra): Ska jag låta de största tvivlarna vinna, och låta detta bli en kortvarig dagbok, eller ska ett nytt försök göras och ta revansch på alla scousers som ständigt sviker?
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Låt oss vinna
![]() /M |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Grejen är ju att jag i förra serien var över 12 000 kronor genom denna metod (startade med en tusenlapp), fast då blev man lite väl girig. Det är inte omöjligt att vinna om man bara kan lite fotboll. Att spela sansat är en självklarhet, och det gör man självfallet också!
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Du inser att om detta händer efter 2 eller 10 spel så kommer du alltid tillbaka till ruta 1 och kommer stå där och stampa tills det att du tillslut förlorar din säkring av pengarna också, och då har du förlorat allt :(
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Omg, förlåt. jag menade 5% kommission oavsett insats och odds hehe. Det beror på vinsten. hahaha så konstigt det lät innan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Jag gör ett nytt försök, den här gången garanterar jag att Liverpools matcher inte kommer med. Det är bara den dryga timman till avspark, men så går det när man sover länge.
Idag vänder jag mig mot Tyskland, och Regionalliga Syd. Fjärdeplacerade Worms har länge haft en väldigt bra form, och har fem raka segrar. Nu möter man ligans formsvagaste lag i Hoffenheim II, som trots bortastyrka förlorat två raka bortamatcher. Formen är helt bedrövlig, och chansen till de högre placeringarna är därmed i stort sett borta. Jag kan inte garantera att följande stämmer, men en kompis jag diskuterar tips med kom med denna info - matchen skulle spelats igår, men fick skjutas upp. Bortalaget hade endast 7 tillgängliga spelare till matchen (hört något enstaka rykte om en bussolycka, kan det stämma?), och fick till idag på sig att hämta upp lite ungdomsspelare. Det säger sig själv lite hur liten chans laget har. Formsvagt, extrema mängder avbräck, och kanske det tuffaste möjliga motståndet. Jag förväntade mig odds kring 1,40. Det visade sig att Unibet erbjuder 1,80. Betfair är redan en bit lägre, så jag återgår till mitt gamla Unibet med detta spel. Ta skadeinfon med en nypa salt, men i vilket fall som helst anser jag att Worms ska ha en tillräckligt bra chans både för att ge bra värde till 1,80 och att inleda en ny serie på. Hoppas återigen på en bra speldag för samtliga (som inte spelar emot mig)!
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Så du ska alltså gå all in 10x på medelodds 2x? blir svårt men lycka till
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|