![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | ||
![]() Citat:
Citat:
Med (B) säger du att du SKA stanna vid femsiffrigt Med (C) säger du att du KANSKE ska FORTSÄTTA efter femsiffrigt Det är tre olika alternativ. Missförstå mig inte nu Jurado. Jag önskar ingen nåt annat än lycka och framgång. Tycker bara att det är trist om (relativa) nybörjare ska behöva göra om samma misstag som många andra har gjort tidigare. Hur som helst så önskar jag dig givetvis lycka till med spelen oavsett hur du gör! Peace out ![]() |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Han gular och märker att detta inte är ett recept för framgång, lär sig, går vidare och blir vinnande. Det är 1000 väl investerade kronor imo.
Senast redigerad av K_UGER den 2012-03-08 klockan 16:50. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Ja, vad säger man? Ingen jättesäker tipsvinst, men rätt lag vann, och då spelar det i slutändan ingen roll om det är med 1-0 eller 3-0. Jag nöjer mig med Twentes vinst för idag, och väntar in morgondagen (alternativt lördag, fredagar brukar inte vara roliga spelmässigt).
Eftersom oddset var över 2 gånger pengar gör jag nu om serien. Det går emot vad jag sagt säger de största tvivlarna. För att försöka mig på en förklaring: Jag har varit inne på det lite smått - nu säkrar jag upp. Nästa spel blir på 500, och jag börjar då spela för vinsten istället för startkassan. På så sätt spelar jag inte bort startkassan, som några antytt att jag kommer att göra. Otydligt? Fråga i så fall. Men som sagt, första spelet är väldigt skönt att få in. Säkringen klar, nu börjar allvaret. 500 kronor ska förvandlas till 20 gånger så mycket. Det är en lång väg kvar, men nu kör vi! Kul dessutom att åtminstone någon till gick med (även om det säkerligen är fler som spelat Twente utanför)! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Inga spel igår, och tur var det med facit i hand. Nu är det helg, och utbudet är som vanligt enormt. När utbudet nästan är för stort gäller det att begränsa sig, och inte spela på allt som ser bra ut. Till en början håller jag därför mig till England idag, kanske blir det mer ikväll. Jag har hittat flera bra spel, bland annat ett jag anser vara så säkert som bara går inom fotbollen:
Sunderland - Liverpool Bortalaget flest hörnor (1,48) Detta spel kan användas till en maxinsats, till att höja oddset på kuponger, eller bara att se gå in och ångra sig i efterhand. Jag antar att de flesta har sett ett par matcher med Liverpool den här säsongen. De dominerar i stort sett varje match, men kan inte göra mål. Ineffektiviteten skapar en hel del hörnor, och man snittar utan problem flest hörnor i ligan (nästan 2 fler per match än de närmaste bakom). Sunderland skapar därmed ganska få hörnor, och bara två lag är "sämre" i år. Sunderland är ett mycket bra hemmalag, men det ska inte stoppa spelet. Matchodds på en Liverpoolmatch är uteslutet, men hur hårt jag än försöker kan jag inte se en annan utväg än att Liverpool vinner hörnorna. Jag känner mig oerhört trygg med detta spelet (förhoppningsvis sagt utan att jinxa det). Måste även ge överspelet i Wolves - Blackburn en stor chans att gå in, och en dubbel behöver inte vara fel om man spelar sådana. Brighton bör också vinna, men jag litar inte helt på det laget för tillfället (X-varning), och avstår därför. Jag lägger alltså mina pengar på hörnorna. 1,48 är inte mycket, men enligt mig ett enormt överodds. Hoppas på en bra speldag för samtliga! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Du kommer inte att lägga in dina spel i ett spreadsheet?
Vore hursomhelst lättare att följa ditt projekt med ett spreadsheet och slippa läsa alla inlägg i speldagboken. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 | |
![]() Citat:
![]() Betfair hittas det på. Antagligen är det lite högre odds där än på andra ställen, men jag tror faktiskt att Liverpool kan vinna hörnorna med ett hcp-spel också, som andra bolag kanske erbjuder. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |
![]() Citat:
BOL |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Det är så oberoende av insatsen alltså?
I så fall förklarar detta eventuella konstiga siffror på mitt spreadsheet i fortsättningen, jag har inte räknat med detta avdrag. -------------------------------------------------------- http://www.spreadsheet.se/82598 Ser tomt ut nu, men så länge projektet håller på fyller jag även på här! Verkar även ha gått in som signatur, så jag slipper länka manuellt i fortsättningen. Skönt!
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
5% kommision oavsett insats. Sedan beror det på insatsen hur stora de 5% blir
![]() BoL med spelet! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |
![]() Citat:
![]() Fler spel kommer för övrigt med största sannolikhet under kvällen. Men först måste självfallet hörnspelet gå in.
![]() ![]() |
![]() |
|