Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-08, 16:34   #31

Majos avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jurado
Du citerar delar där jag säger exakt samma sak, och sen påstår att jag inte har en plan. Jag förstår inte riktigt vad du inte fattar.
Jag förklarar gärna vad jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jurado
(A) Jag startar nog med att stanna så fort summan uppnår till det femsiffriga
(B) Vid en femsiffrig vinst stannar jag
(C) Går det riktigt bra får man väl överväga att fortsätta mot 25 000
Med (A) säger du att du ANTAGLIGEN stannar vid femsiffrigt

Med (B) säger du att du SKA stanna vid femsiffrigt

Med (C) säger du att du KANSKE ska FORTSÄTTA efter femsiffrigt

Det är tre olika alternativ.

Missförstå mig inte nu Jurado. Jag önskar ingen nåt annat än lycka och framgång. Tycker bara att det är trist om (relativa) nybörjare ska behöva göra om samma misstag som många andra har gjort tidigare.

Hur som helst så önskar jag dig givetvis lycka till med spelen oavsett hur du gör!

Peace out
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 16:41   #32

Jurados avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Jag förklarar gärna vad jag menar.

Med (A) säger du att du ANTAGLIGEN stannar vid femsiffrigt

Med (B) säger du att du SKA stanna vid femsiffrigt

Med (C) säger du att du KANSKE ska FORTSÄTTA efter femsiffrigt

Det är tre olika alternativ.

Missförstå mig inte nu Jurado. Jag önskar ingen nåt annat än lycka och framgång. Tycker bara att det är trist om (relativa) nybörjare ska behöva göra om samma misstag som många andra har gjort tidigare.

Hur som helst så önskar jag dig givetvis lycka till med spelen oavsett hur du gör!

Peace out
Då förstår jag vad du menar! Har en tendens att lägga in onödiga ord här och där. Självklart har jag en plan, vilket jag inte hade första gången metoden testades. Antar att det var dit du ville komma, att få mig att inte göra ett rookie-misstag. Tack i så fall!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+5)
Jurado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 16:48   #33

K_UGERs avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 4147
Standard

Han gular och märker att detta inte är ett recept för framgång, lär sig, går vidare och blir vinnande. Det är 1000 väl investerade kronor imo.

Senast redigerad av K_UGER den 2012-03-08 klockan 16:50.
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 20:01   #34

Jurados avatar

Standard

Ja, vad säger man? Ingen jättesäker tipsvinst, men rätt lag vann, och då spelar det i slutändan ingen roll om det är med 1-0 eller 3-0. Jag nöjer mig med Twentes vinst för idag, och väntar in morgondagen (alternativt lördag, fredagar brukar inte vara roliga spelmässigt).

Eftersom oddset var över 2 gånger pengar gör jag nu om serien. Det går emot vad jag sagt säger de största tvivlarna. För att försöka mig på en förklaring: Jag har varit inne på det lite smått - nu säkrar jag upp. Nästa spel blir på 500, och jag börjar då spela för vinsten istället för startkassan. På så sätt spelar jag inte bort startkassan, som några antytt att jag kommer att göra. Otydligt? Fråga i så fall.

Men som sagt, första spelet är väldigt skönt att få in. Säkringen klar, nu börjar allvaret. 500 kronor ska förvandlas till 20 gånger så mycket. Det är en lång väg kvar, men nu kör vi! Kul dessutom att åtminstone någon till gick med (även om det säkerligen är fler som spelat Twente utanför)!
Gammal 2012-03-08, 20:05   #35

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jurado Visa inlägg
Men som sagt, första spelet är väldigt skönt att få in. Säkringen klar, nu börjar allvaret. 500 kronor ska förvandlas till 20 gånger så mycket. Det är en lång väg kvar, men nu kör vi! Kul dessutom att åtminstone någon till gick med (även om det säkerligen är fler som spelat Twente utanför)!
Var det inte 100k du skulle upp till? Således är det inte 500 x20. Lägg på en nolla på x20 så får du rätt summa.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 20:10   #36

Jurados avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Var det inte 100k du skulle upp till? Således är det inte 500 x20. Lägg på en nolla på x20 så får du rätt summa.
Hann aldrig redigera den delen, du hann först Jag kommer de första serierna fega ur vid 10k ungefär (känns lättare att nå, obviously), men 100k är självklart det slutgiltiga målet efter de serier som behövs. Man ska satsa högt!
Gammal 2012-03-10, 10:44   #37

Jurados avatar

Standard

Inga spel igår, och tur var det med facit i hand. Nu är det helg, och utbudet är som vanligt enormt. När utbudet nästan är för stort gäller det att begränsa sig, och inte spela på allt som ser bra ut. Till en början håller jag därför mig till England idag, kanske blir det mer ikväll. Jag har hittat flera bra spel, bland annat ett jag anser vara så säkert som bara går inom fotbollen:

Sunderland - Liverpool Bortalaget flest hörnor (1,48)

Detta spel kan användas till en maxinsats, till att höja oddset på kuponger, eller bara att se gå in och ångra sig i efterhand. Jag antar att de flesta har sett ett par matcher med Liverpool den här säsongen. De dominerar i stort sett varje match, men kan inte göra mål. Ineffektiviteten skapar en hel del hörnor, och man snittar utan problem flest hörnor i ligan (nästan 2 fler per match än de närmaste bakom). Sunderland skapar därmed ganska få hörnor, och bara två lag är "sämre" i år.

Sunderland är ett mycket bra hemmalag, men det ska inte stoppa spelet. Matchodds på en Liverpoolmatch är uteslutet, men hur hårt jag än försöker kan jag inte se en annan utväg än att Liverpool vinner hörnorna. Jag känner mig oerhört trygg med detta spelet (förhoppningsvis sagt utan att jinxa det).

Måste även ge överspelet i Wolves - Blackburn en stor chans att gå in, och en dubbel behöver inte vara fel om man spelar sådana. Brighton bör också vinna, men jag litar inte helt på det laget för tillfället (X-varning), och avstår därför. Jag lägger alltså mina pengar på hörnorna. 1,48 är inte mycket, men enligt mig ett enormt överodds.

Hoppas på en bra speldag för samtliga!
Gammal 2012-03-10, 10:53   #38

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Du kommer inte att lägga in dina spel i ett spreadsheet?

Vore hursomhelst lättare att följa ditt projekt med ett spreadsheet och slippa läsa alla inlägg i speldagboken.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 10:53   #39

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3131
Standard

var hittar du det spelet?
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 11:25   #40

Jurados avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Du kommer inte att lägga in dina spel i ett spreadsheet?

Vore hursomhelst lättare att följa ditt projekt med ett spreadsheet och slippa läsa alla inlägg i speldagboken.
Sant. Fått ett par önskemål om det nu, så får göra det. Finns säkert de som kommer klaga på att jag lagt in spel i efterhand (i alla fall det första), men du har rätt. Har lite saker att göra för tillfället, men lägger upp den senast i halvtid i Sunderland - Liverpool

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
var hittar du det spelet?
Betfair hittas det på. Antagligen är det lite högre odds där än på andra ställen, men jag tror faktiskt att Liverpool kan vinna hörnorna med ett hcp-spel också, som andra bolag kanske erbjuder.
Gammal 2012-03-10, 12:13   #41

Mr.DEEs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jurado Visa inlägg
Sant. Fått ett par önskemål om det nu, så får göra det. Finns säkert de som kommer klaga på att jag lagt in spel i efterhand (i alla fall det första), men du har rätt. Har lite saker att göra för tillfället, men lägger upp den senast i halvtid i Sunderland - Liverpool

Betfair hittas det på. Antagligen är det lite högre odds där än på andra ställen, men jag tror faktiskt att Liverpool kan vinna hörnorna med ett hcp-spel också, som andra bolag kanske erbjuder.
Dra av 5% så har du det rätta oddset

BOL
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 12:39   #42

Jurados avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Dra av 5% så har du det rätta oddset

BOL
Det är så oberoende av insatsen alltså?

I så fall förklarar detta eventuella konstiga siffror på mitt spreadsheet i fortsättningen, jag har inte räknat med detta avdrag.

--------------------------------------------------------

http://www.spreadsheet.se/82598

Ser tomt ut nu, men så länge projektet håller på fyller jag även på här! Verkar även ha gått in som signatur, så jag slipper länka manuellt i fortsättningen. Skönt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2012-03-10, 12:56   #43

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

5% kommision oavsett insats. Sedan beror det på insatsen hur stora de 5% blir

BoL med spelet!
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 13:06   #44

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg

BoL med spelet!
Gammal 2012-03-10, 13:17   #45

Jurados avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg

BoL med spelet!
Haha, självklart. Tack för en bra (och extremt tydlig) förklaring

Fler spel kommer för övrigt med största sannolikhet under kvällen. Men först måste självfallet hörnspelet gå in.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Svara

td