Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-20, 21:12   #91
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

grabbar...

nu e läget såhär va... efter senaste HOR OLYMPIAKOS DEBACKEL där papi spelade mycke tung spel på oly att gå vidare efter match 1 (1.20 bank ränta...) så har ja mått dåligt. de har varit mycke privat o mycke i livsen så SPEL BETTING TIPS har varit de som gjort papi lycklig o av slappnad. men sen så hände som sackt de här fiasko minuter som ändrade ALLT

era komentar i den här tråden har gjort mig ledsen... ni som kommer med HÅN SKRATT o HÅN SMILEY när de går dåligt fattar kanske ej att de e en annan människa bakom andra data skrämen... papi har varit hos läkar psykolog o fått diagos GÅ IN I VÄGGEN (DEPPRESION) o sen varit tvungen o ha LAGER FÖRSÄLNING i livsen för o kunna få pengar till livs hyran... så de e TUNGT nu o därför så tar ja rek o betting paus

mvh papi gyros järfälla sthlm
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-20, 21:16   #92
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papigyros Visa inlägg
grabbar...

nu e läget såhär va... efter senaste HOR OLYMPIAKOS DEBACKEL där papi spelade mycke tung spel på oly att gå vidare efter match 1 (1.20 bank ränta...) så har ja mått dåligt. de har varit mycke privat o mycke i livsen så SPEL BETTING TIPS har varit de som gjort papi lycklig o av slappnad. men sen så hände som sackt de här fiasko minuter som ändrade ALLT

era komentar i den här tråden har gjort mig ledsen... ni som kommer med HÅN SKRATT o HÅN SMILEY när de går dåligt fattar kanske ej att de e en annan människa bakom andra data skrämen... papi har varit hos läkar psykolog o fått diagos GÅ IN I VÄGGEN (DEPPRESION) o sen varit tvungen o ha LAGER FÖRSÄLNING i livsen för o kunna få pengar till livs hyran... så de e TUNGT nu o därför så tar ja rek o betting paus

mvh papi gyros järfälla sthlm
Tråkigt att höra. Hoppas att du vet vad detta innbär? Spelmissbruk.

Sök hjälp och håll dig borta från spel, man kan inte spela för pengar som ska betala hyran.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+5), NiLu (+5), Mallette (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-20, 21:39   #93
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Hej, mitt kära troll.

Jag har under en tid studerat dig både här och på Flashback, om du skall spela invandrare som har dålig svenska finns det några få saker du bör tänka på. För det första så skriver väldigt få invandrare om sig själva i tredje person, mest för att meningsuppbyggnaden blir helt annorlunda. Du klarar detta galant, fast du särskriver och stavar fel rätt ofta.

Inte nog med detta, du har utan problem skapat ett Spreadsheet som uppdaterades korrekt trots din uppenbara dyslexi du uppvisar i trådsvaren och rekarna. Sedan alla dessa formuleringar som "nu e läget såhär va" och "nya spel kommer inom kort det blir mest grek ligan i fotboll men kanske annat också... som ni vet har jag BRA kontakter i grekland och mycket mycket bra kunskap om fotbollen i landet" där du uppvisar en grundläggande förståelse för svenska språkets uppbyggnad trots att du inte klarar av det någonstans annars.


Nu gick bettingen inte så bra som du hade hoppats, kan vi tänka oss. Det hade varit kul att dra vidare denna charad om du hade vunnit, och fortsatt vara vinnande. Nu har du dock kommit med en snyfthistoria som inte bara är dåligt grundad, utan även otrolig till det faktum att även om jag inte direkt gillar invandrare så håller dom flesta ifrån Balkanområdet stenhårt på sin personliga integritet. Att du skulle gå ut och säga att du har spelat bort allt, och sedan gått till psykolog finner jag rätt otroligt. Speciellt som du säger att du har gått till en psykolog, och blivit diagnostiserad med en depression.


Med bara för att du MÅSTE gå till vårdcentralen och få en remiss, och om du bor i Järfälla så är det minst 4 veckors total väntetid om du inte krashade totalt och då skulle du inte sitta här och förklara dig.



Bara några tankar till ditt fortsatta liv på internet.


Mvh Lemasive
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+10), Lazlo (+100), hejmike (+20), papak (+10), Wagner (+30), Mallette (+1), Rejs (+1), Grnvit (+10), marling (+1)
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-20, 22:05   #94
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Hej, mitt kära troll.

Jag har under en tid studerat dig både här och på Flashback, om du skall spela invandrare som har dålig svenska finns det några få saker du bör tänka på. För det första så skriver väldigt få invandrare om sig själva i tredje person, mest för att meningsuppbyggnaden blir helt annorlunda. Du klarar detta galant, fast du särskriver och stavar fel rätt ofta.

Inte nog med detta, du har utan problem skapat ett Spreadsheet som uppdaterades korrekt trots din uppenbara dyslexi du uppvisar i trådsvaren och rekarna. Sedan alla dessa formuleringar som "nu e läget såhär va" och "nya spel kommer inom kort det blir mest grek ligan i fotboll men kanske annat också... som ni vet har jag BRA kontakter i grekland och mycket mycket bra kunskap om fotbollen i landet" där du uppvisar en grundläggande förståelse för svenska språkets uppbyggnad trots att du inte klarar av det någonstans annars.


Nu gick bettingen inte så bra som du hade hoppats, kan vi tänka oss. Det hade varit kul att dra vidare denna charad om du hade vunnit, och fortsatt vara vinnande. Nu har du dock kommit med en snyfthistoria som inte bara är dåligt grundad, utan även otrolig till det faktum att även om jag inte direkt gillar invandrare så håller dom flesta ifrån Balkanområdet stenhårt på sin personliga integritet. Att du skulle gå ut och säga att du har spelat bort allt, och sedan gått till psykolog finner jag rätt otroligt. Speciellt som du säger att du har gått till en psykolog, och blivit diagnostiserad med en depression.


Med bara för att du MÅSTE gå till vårdcentralen och få en remiss, och om du bor i Järfälla så är det minst 4 veckors total väntetid om du inte krashade totalt och då skulle du inte sitta här och förklara dig.



Bara några tankar till ditt fortsatta liv på internet.


Mvh Lemasive
Att du orkar..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+10)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-20, 22:14   #95
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

Tråkigt att det gick dåligt. Kanske är det inte spelandet som gått dåligt för dig papi, kanske är det det faktum att du är en ginger som är problemet och även om jag inte direkt gillar gingers så vet jag att de ofta har mer tur än "vanligt folk", vilket i slutändan kommer att visa sig om du fortsätter med ditt spelande.

Kämpa på Papi!
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-21, 01:40   #96
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Hej, mitt kära troll.

Jag har under en tid studerat dig både här och på Flashback, om du skall spela invandrare som har dålig svenska finns det några få saker du bör tänka på. För det första så skriver väldigt få invandrare om sig själva i tredje person, mest för att meningsuppbyggnaden blir helt annorlunda. Du klarar detta galant, fast du särskriver och stavar fel rätt ofta.

Inte nog med detta, du har utan problem skapat ett Spreadsheet som uppdaterades korrekt trots din uppenbara dyslexi du uppvisar i trådsvaren och rekarna. Sedan alla dessa formuleringar som "nu e läget såhär va" och "nya spel kommer inom kort det blir mest grek ligan i fotboll men kanske annat också... som ni vet har jag BRA kontakter i grekland och mycket mycket bra kunskap om fotbollen i landet" där du uppvisar en grundläggande förståelse för svenska språkets uppbyggnad trots att du inte klarar av det någonstans annars.


Nu gick bettingen inte så bra som du hade hoppats, kan vi tänka oss. Det hade varit kul att dra vidare denna charad om du hade vunnit, och fortsatt vara vinnande. Nu har du dock kommit med en snyfthistoria som inte bara är dåligt grundad, utan även otrolig till det faktum att även om jag inte direkt gillar invandrare så håller dom flesta ifrån Balkanområdet stenhårt på sin personliga integritet. Att du skulle gå ut och säga att du har spelat bort allt, och sedan gått till psykolog finner jag rätt otroligt. Speciellt som du säger att du har gått till en psykolog, och blivit diagnostiserad med en depression.


Med bara för att du MÅSTE gå till vårdcentralen och få en remiss, och om du bor i Järfälla så är det minst 4 veckors total väntetid om du inte krashade totalt och då skulle du inte sitta här och förklara dig.



Bara några tankar till ditt fortsatta liv på internet.


Mvh Lemasive
"Även om jag inte direkt gillar invandrare". Klantigt uttryckt, vet inte var din intention var med den meningen, men du verkar sakna världsvana. Tummen ner.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-21, 05:12   #97
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Och så hänger vi ett hänglås på denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td