![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Ingen moppe idag, men kommer antagligen med ett säsongsspel på Elite League under kvällen. Känns riktigt, riktigt bra sett till hur lagen inlett 2012.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Blev inget säsongslir i tisdags och antagligen inväntar jag oddsrörelser osv.
En match ikväll mellan Swindon v Birmingham 20:30, återkommer lite senare med eventuella spel. Imorgon är det fullsmockat med speedway som alltid runt påskhelgen från England. Det börjar med tidiga möten mellan vissa lag och sedan möts samma under kvällen på det andra lagets hemmabana. Alltid lika kul och väldigt mycket att gå igenom, första matchstart imorgon är 12:00 mellan Coventry v Poole. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 | ||||||||||||||
![]()
Ingen tid för motivering ikväll, nu väntar flaskan. ![]() Take it or leave it bitches. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+10) |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Blir inga picks från mig ikväll, lycka till eddieh.
![]() Tar tag i morgondagen istället. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 | ||||||||||||||
![]()
Stead: 3, 2, 2, 2 = 9 pts Swindon 49 Birmingham 43 Gick ju finemang det där. Lite flyt med 0-5 till Brummies i det fjortonde heatet, men det var äntligen dags för lite positiv varians på spelen. ![]() Noterbart från matchen är att hemmaförarna Batchelor och Andersen rök ihop efter det trettonde heatet. Batch gav dansken en brysk behandling i utgången av första sväng och dansken svarade med att knyta näven mot aussien. Lagledare Rossiter har lite att jobba med... ![]() Batchelor hyser uppenbarligen samma hat som mig och Perfa till våra "danska vänner"... I Peterborugh hade han flera heta duster med Nicki Pedersen och Kennet Bjerre. ![]() På tal om Batchelor; http://www.youtube.com/watch?v=kuFa2vrkAgE Han håller sakta men säkert på att skapa sig ett rykte om att vara en dirty rider. Det här klippet visar när siktar på Kozza Smith, och sedan fäller sin landsman. Smith ådrog sig ett brutet lårben i kraschen, och sånt där är inte okej. Spoiler:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+5) Senast redigerad av eddieh den 2012-04-06 klockan 01:10. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
Hej. Brukar mest följa och betta på NHL då jag även finner intresse i sporten och att det därmed är en hobby. Men du Eddieh verkar vara riktigt sharp på din specifika inriktning, speedway, blir sugen på att börja rygga.
Men hur ser det ut med oddsrörelser, insatstak, limiteringar och så vidare? Är det stora oddsfall på speedway likt det brukar vara inom mindre sporter och ligor, med andra ord - är det lönt att försöka rygga tror du? Eftersom du verkar ha en riktig näsa för de bra spelen så utgår jag ifrån att de oftast börjar droppa snabbt och i längden är det ju i sådana fall omöjligt att rygga. Keep it up i alla fall. *Edit* Btw hur lång tid kvar är det på speedway-säsongen? Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2012-04-06 klockan 01:49. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 | |
![]() Citat:
![]() Visst är det liten marknad och oddsen slashas oftast snabbt. Speciellt när det gäller ligamatcher. Jag spelar dock för småpengar, mest för att det är en kul hobby. En unit för mig är cirka 125 kr, och med de glasspengarna är jag inte limiterad hos något bolag, förutom Betsafe där jag som mest får spela för 484 kr på vissa H2H:s. Mitt största spel under fjolårssäsongen var för 1500 kr hos Sportingbet (vinst) och där är det iallafall fortfarande grönt ljus. Bet365 tror jag har det största insatstaket på speedway, enligt "storspelarna". De är å andra sidan det bolag som är bäst på att sätta oddsen. ![]() Samtidigt ska man komma ihåg att oddsen i regel släpps så sent, (oftast runt 3-4 timmar innan start) att det inte hinner bli såna jätteras på oddsen. Känns som att speedway håller på att bli en alltmer populär sport att betta på och det can only be a good thing. Avslutningsvis så kan jag nämna att säsongen är ung. Elitseriepremiären är den 1 maj avslutas i oktober. I England kör de ända fram till november, och i GP-serien är det tio deltävlingar kvar. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 | |||||||||||||||||||||
![]()
Ont om tid (spelstopp 12.00), så motiveringar uteblir även idag. |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]()
Då fortsätter vi med Elite League, inget förlorat pick från den ligan ännu i år *peppar peppar*
Ogiltigt spel-ID: 909450 Kennett har fått bra spinn på grejorna 2012 och idag är det toppmatch hemma mot Poole för att inleda en ruskigt upptagen Långfredag. Returmöte på bortaoval under kvällen. Ställs i denna H2H mot Miedzinski som gör sin Elite League-debut idag, har dock kört lite träningsmatcher och liknande med Poole så han är inte helt från scratch. Tror dock han kommer behöva några matcher på sig för att lära sig banor osv i England. Senast han körde i Coventry var en deltävling i Grand Prix för två år sedan om jag inte missminner mig, det gick dock inget vidare och han stannade på 5 eller 6 poäng. Tar han liknande poängsumma i denna match så kommer Kennett krossa honom sönder och samman poängmässigt. Ser goda möjligheter för Kennett att plocka tvåsiffrigt med poäng och det ska räcka fint för att vara före Miedzinski med 3 poäng. Något som också talar lite för att denna hittar hem, polacken kör i det svåra 13:e heatet mot Harris/Nicholls i par med Holder samt att Kennett kör i 14:e som är något enklare i par med Roynon mot Andersson/Kurtz. Kommer fler picks under dagen allteftersom bookies släpper oddsen, nästa matchstart är 14:00 med två möten. Kennett FTW! ![]() Senast redigerad av Overkill den 2012-04-06 klockan 12:42. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 | |
![]() Citat:
En riktig win-win-situation. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 |
![]()
Enda som kommer från de två 14:00-fighterna.
Ogiltigt spel-ID: 909707 Svårt att se hur Eastbourne , vingklippta med R/R för Kylmäkorpi, ska kunna hejda Lakeside på bortaoval. Denna spread känns något låg och till 1.85 känns det som fina fisken. Strax över medel på denna. Gick inget vidare med Kennett -2.5 v Miedzinski däremot, matchen precis slut och denna H2H slutade 9-8 till Kennetts fördel men det räcker ju inte långt kontra spreaden. Nya tag och mycket speedway kvar under dagen + kvällen. Senast redigerad av Overkill den 2012-04-06 klockan 15:29. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Mjaha 1 av 3 på mina picks. Bara Harris-spelet som satt. Hade inte räknat med att Miedzinski skulle köra så bra. Mycket hade dock att göra med att Nicholls (hemmalagets femma) falerade så totalt. Banan var tydligen väldigt hal och det lurade hemmaförarna en aning.
Lycka till med dina lir under dagen Perfa. Själv ska jag på lite kalas så det är tveksamt om jag hinner med några mer spel för dagen. Btw, ser att htsolnas favorit IB på R&K brände sina båda lir under Bees-matchen. Ett var ett maxspel och det andra var 3/5 units(?) spel. Inget konstigt med det, spel vinns och förloras men det är lite lattjo att båda rekarna nu är borttagna från bloggen. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
Oväntat att det sker sådant på RoK.
![]() Inga picks från 15:00-matchen, utan jag inväntar kvällsreturerna nu under dagen så får vi se vad som finns då istället. Heja Lakeside! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]()
Lakeside gjorde det de skulle och vann med +19 så det satt fint. Får se senare vad som erbjuds för kvällens fyra fighter, första matchstart är 20:00.
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+2) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]()
Detta från 20:00-fighten mellan King's Lynn v Peterborough, kan komma fler från övriga matcher som börjar lite senare.
Ogiltigt spel-ID: 910267 Korneliussen är alltid stabil hemma runt Norfolk, har dock tufft motstånd i åtminstone två av sina fyra ordinarie heat när han möter K Bjerre i 11:e och sen kör i par med Iversen mot K Bjerre i 13:e, kan bli poängtapp där. Jepsen Jensen gjorde en monstermatch i eftermiddags när Peterborough hemmavann och ikväll i returen så kan man inte göra annat än att räkna med tvåsiffrig score från dansken och tar han runt 12-13 så kan det räcka långt i denna H2H, framförallt eftersom han lär få fler än sina fyra ordinarie heat. 2.10 är alltför högt och jag testar mer än gärna detta till allt över 2.00. Senast redigerad av Overkill den 2012-04-06 klockan 22:15. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|