Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-25, 19:48   #331

simb chaplin 1s avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1628

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Eddieh/Performance inga spel eller ideer ang kvällen speedway england?
simb chaplin 1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 20:10   #332

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag har inte hunnit kolla något för kvällens matcher då jag inte varit hemma, jag och min polare har varit på fårsafari här i Norge.

Men imorgon, OM jag icke jobbar, så kommer jag täcka Elitserien as usual.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
arfert (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-25, 20:10   #333

arferts avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Skriver inte perfa eller eddieh i dagboken så brukar det betyda att man inte tycker det finns något värde i något av spelen som ligger ute. Så antagligen är din fråga besvarad genom "tystnaden" :-)
kingscania (+2), eddieh (+3)
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 14:08   #334

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Börjar med dessa två för kvällen men tillkommer säkert ett par senare när alla bookies droppat linor och totaler. Kan bli en riktigt kul match i Målilla mellan Dackarna och Piraterna framåt kvällen!

Ogiltigt spel-ID: 1051320

I GP-sammanhang så får inte riktigt Bomber till det, men i ligasammanhang går det bättre. Banan i Tallhult har han gjort bra resultat på genom åren och det är nog lite för att det går som det går i GP't som totalen sätts något lägre än den bör göra i de olika ligorna. Chansen för toppning tillkommer ju också då jag håller Valsarna som vinnare ikväll och kanske att de leder med så pass mycket i matchnen att Harris slängs in som toppning om han kör bra. Måste testa detta ikväll!

Ogiltigt spel-ID: 1051327

PK bör vara fav i denna H2H, Bjarne har inte riktigt fått till det på Kråkvilan så här långt medans PK gör bra resultat och har slagit dansken i den enda hemmamatchen de kört tillsammans. I övrigt har båda OK resultat sen tidigare här i Norrköping. Summa summarum ska det vara svensk fav i denna.
smak (+3)

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-26 klockan 21:39.
Gammal 2012-06-26, 17:37   #335

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Sådär ja, då var man klar för kvällen. Fem spel och förhoppningsvis +. God lycka!

Ogiltigt spel-ID: 1051499

Riktigt kul match ikväll och jag tror det kommer bli en tät match som avgörs i slutet där Dackarna känns starkare på papperet. G&B Arena kommer sannolikt bli välfylld en kväll som denna och det är ju bra för sporten att åskådarna inte sviker. Hemmalaget har Lindgren i fin form efter fina insatser i GP-tävlingarna som varit och nu ska han bara börja prestera ordentligt i ligan, tycker det finns mer att ta av än han visat så här långt. Jonsson måste också växla upp och ikväll mot bra motstånd så lär ju åtminstone taggningen vara på topp, så fattas bara att maskinerna spinner ordentligt. Hemmamatcherna är så otroligt viktiga att vinna och till 1.80 måste jag testa trots riktigt bra motstånd!

Ogiltigt spel-ID: 1051506

Vad är det egentligen som inte stämmer för Motalasonen JD? Har egentligen inte gjort en enda bra insats på hemmaplan IMO och att det bara skulle släppa sådär? Kanske, men inte troligt. Den yngre brodern Pawlicki gillar jag skarpt och nu när han är nere på reserv så blir det lite enklare för honom att plocka poäng och detta är IMO ett riktigt bra odds på en reserv-H2H på en förare som i dagsläget inte ligger långt ifrån JD. Håller dock ner insatsen något då Pawlicki inte presterat utefter förväntningarna ännu, men det kommer nog. 2.25 är fullt godkänt!

Ogiltigt spel-ID: 1051528

Denna har jag suttit och funderat på fram och tillbaka och tillbaka och fram. Har nu kommit fram till följande. Kråkvilan är en svårbemästrad bana, absolut! MEN Bjerre har historiskt väldigt bra stats i Norrköping och nere på reserven ska han absolut kunna plocka något runt 8-12 poäng ikväll. Kim Nilsson, talangfull är han, men jag håller Bjerre som den bättre av dessa utan att tveka. Dansken är nere i en svacka och inget verkar fungera, men detta är en match som han måste bidra i för annars kan det lätt bli förlust för Indianerna. Bjerre ska vara fav att vinna de båda reservheaten och skulle han göra det tror jag denna H2H är gjuten med ett vinsttecken written all over för tror Kim Nilsson skulle få svårt att svara på det. Han ska ABSOLUT INTE vara dog i denna H2H + att insatsen återfås om de slutar på samma antal poäng. MAXLIR måste detta bli!

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-26 klockan 21:21.
Gammal 2012-06-26, 18:07   #336

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Fan vad oddset är slashat på Bjerre nu. Vad säger du om Nilsson till 2.70 nu istället?

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 18:09   #337

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Hur snabbt brukar oddsen på Speedway droppa? Jag tänker alltid att jag skall rygga er men alltid när jag skall lägga spelen så är oddsen slashade åt helvete.
patriknil90 (+2)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 18:28   #338

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Hur snabbt brukar oddsen på Speedway droppa? Jag tänker alltid att jag skall rygga er men alltid när jag skall lägga spelen så är oddsen slashade åt helvete.
inom 2 min när ib rekat iaf
Gammal 2012-06-26, 18:32   #339

smaks avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Kollade och följde själv NB spelen idag och där fanns ju oddsen i.a.f kvar över en timme. I Karlsson-Pedersen höjdes t.o.m oddset till 2.00 på Karlsson.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 21:00   #340

simb chaplin 1s avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1628

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Tack performmance för reken på Dackarna, smakade mycket bra
performance (+1)
simb chaplin 1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-26, 21:21   #341

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Så har man fått tummen ur och startat en twitter också ikväll - https://twitter.com/#!/perfaspeedway

Kommer göra så att det blir en lite mer simpel version att följa mig om man inte vill/orkar/kan läsa analyserna. Via twittern kommer jag endast lägga ut picksen utan analyser, vill man ha även dessa så ligger rekarna här som vanligt i samma ögonblick som de återfinns på twitter utan analys.

Känns som det blir bättre att man kan välja hur man vill ha det, givetvis hoppas jag att det fortsätter vara mycket aktivitet i min och eddiehs tråd här på Sharps och det är givetvis denna tråd jag prioriterar framför twittern.
perssah (+1)
Gammal 2012-06-26, 21:43   #342

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Cunten Bjerre fistf*ckade mig som han brukar göra!

Kvällens glädjeämnen var Harris, som har 9 poäng inför nomineringsheatet, och även Dackarna som PULVRISERADE Piraterna hemma, t o m utan Darcy Ward. Starkt!

Kvällen slutar på -3.6u men dessvärre kan man ju inte plussa alla kvällar och detta var ett litet fallback men inget som oroar mig faktiskt.

Åter under morgondagen när det körs speedway i Nyköping(!!!!) för första gången. Bajen har blivit tvungna att flytta sin hemmamatch mot Indianerna pga följande: http://bajenspeedway.se/Joomla_1.5.1...news&Itemid=18

Yeye, åter imorgon.
smak (+2), eddieh (+3)
Gammal 2012-06-27, 17:19   #343

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Kvällens match körs i Nyköping, ser det som en fördel för "gästande" Indianerna eftersom Cramo Arena är mindre än Gubbis och det blir lite annorlunda bana. Om man ska jämföra vilken bana av dessa två lags som den är mest lik, skulle jag utan tvekan säga Sannahed.

Ogiltigt spel-ID: 1052729

Håller med bookies om att Indianerna ska vara knappa favs, men att få en spread som täcker in 4p-viktoria är givmilt. Övriga bookies har släppt -4.5 t ex.

Ogiltigt spel-ID: 1052737

Lindbäck har kört en hel del på Cramo Arena eftersom han kört i Masarna och även Solkatterna i Allsvenskan tidigare, kan banan och har alltid gjort fina poäng här. Han kan faktiskt inte få bättre förutsättningar än så här för att äntligen försöka komma ur sin svacka. Snarare något runt 1.80 - 1.90 på denna H2H så kör in 4u på "Anton" här!

Ogiltigt spel-ID: 1052739

Likaså här, Bjerre verkar bara "dö ut" och har svårt i varenda tävling egentligen. Schlein är tillbaka i Bajen efter skadefrånvaro, kör reserv och bör kunna toppa dansken ikväll. Blev inte alls imponerad av Bjerre under gårdagen där han fick fina förutsättningar och han verkar vara i MYCKET sämre form än jag trodde var möjligt för honom! 1.80 är bra!

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-27 klockan 22:52.
Gammal 2012-06-27, 22:59   #344

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

-4.6u

Indianerna gjorde ungefär en sådan match jag hade tänkt mig och segrade med fyra poäng, ibland är det bra att ta rätt spread som sticker ut. Miedzinski gjorde en sådär match men Lindbäck kunde inte ens förvalta ett sådant här läge att få ordning på sakerna denna säsong, riktigt jävla pinsamt och under all kritik. Schlein gjorde också han en slät figur och verkar ha ett tag kvar till bra fitness och körkänsla efter skadan, givetvis ska Bjerre-cunten fortsätta fucka upp spelen jag lägger både på och emot honom. Skrattretande verkligen!

Jaja, ingen bra vecka av mig så här långt och juni har varit under ALL KRITIK! Ryck upp dig nu, perfa, för fan!

Åter kommande dagar i veckan, jobbar inte förrän lördag 14-22 så det blir lite engelskt nu i veckan.
Gammal 2012-06-28, 20:02   #345

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Happ, happ. Dags för lite Elite League igen äntligen och jag är ledig så har haft tid att reka i lugn och ro. Blev ett par picks ikväll och även en middle jag gillar.

Ogiltigt spel-ID: 1054123

Ogiltigt spel-ID: 1054125

Middlar denna genom att spela på bägge sidor och hålla tummarna för en 16-18 poängs-viktoria för hemmalaget ikväll. Isåfall sitter båda picksen och storslam. Grundar detta på bra insatser av de förarna nedan som jag backat upp (Freddie och Rory!). Plockar de vanligt med antal poäng så känns denna inte så långt bort men att det blir double-digit torsk för gästande Wolves känner jag mig stensäker på!

Ogiltigt spel-ID: 1054144

Detta är IMO jämnare än NB vill ha det till, Freddie har gjort väldigt fina insatser de senaste åren här och ska absolut kunna hota dansken som har hemmabana. Att få +0.5 känns väldigt generöst så jag måste.

Ogiltigt spel-ID: 1054157

Denna är kvällens bästa IMO. Showground är Schleins gamla hemmabana och här hittar han utan och innan. Batchelors form har jag ett STORT frågetecken för och denna H2H ska INTE vara jämn. I min bok ska snarare Schlein vara ~1.55-1.60 fav! Väldigt nära maxlir, men nöjer mig till slut med 4.5u.

Ogiltigt spel-ID: 1054126

Panthers får klara sig utan Buczkowski pga en mästerskapstävling i hemlandet Polen för honom. Allen + reserver kan ta hans heat och det känns som en big blow att han saknas för de tre får svårt att täcka in hans poängskörd om han istället kört själv. Coventry är svårlästa men har absolut kapaciteten i laget för att kunna göra denna match till en jämn tillställning. Tror gästerna skulle vara väldigt nöjda om de kommer undan härifrån med en poäng (förlust med max 6 poäng) och det känns troligt i min bok. Alltför hög spread så väljer att kliva in här också.
eddieh (+5)

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-28 klockan 23:21.
Svara

td