Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-29, 18:17   #256

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1749

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
finns till +8 @ 1.76 (bet365)... 3-vägs hcp dock, men +7.5 då översatt.
Ja, jag såg det nu. Jag fattar ingenting, Bet365 av alla brukar ju vara skärpta. Förmodligen stirrar de blint på tabellen där Bajen ståtar med tre förluster, och ingen Gollob ikväll. Men som sagt Gollob är inte vad han har varit, och en peng på raka tvåan till 3.40 på Bet365 är inga fel. Jag nöjer mig dock med maxspelet på +6,5. Mitt hjärta klappar som bekant för "Värmlands stolthet".

Fuck you FBK...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), fireas (+30)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 18:35   #257

arferts avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Maxspel på hcp - Bajen. BOL.
eddieh (+1)
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 21:14   #258

Bluetramps avatar

Sharp$: 267
Standard

Tack Grabbar för Bajen - Dackarna o Darcy Ward !
eddieh (+1)
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 21:15   #259

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Gick ju alldeles utmärkt ikväll.

Tackar eddieh för smset med den tidiga infon om Laguta.

+12.83u

Det enda spelet som sket sig var att Indianerna inte riktigt hittade inställningarna eller så var det väl att Västervik var bra. Vem bryr sig!

Bajen slog av på takten i slutet men det räckte ju gott och väl till seger eftersom den redan var klar. Både +spread och rak satt där. Likaså maxspelet på Miedzinski -1.5 mot Gapinski med lite tur eftersom TG blev uteslutet i sitt sista ordinarie när han var tre poäng bakom AM, tackar för det.

Ward slog Sajfutdinov till slut med några poäng och tillsammans med Freddie säkrade han hem segern för Dackarna i nomineringsheatet via 5-1.

MUCHO BRA KVÄLL! Imorgon ska månaden summeras med Elite League som avslutning. Liknande kväll som denna? JA, TACK!!!!

eddieh (+3), smak (+5), Piturek (+3), Bluetramp (+3)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 22:10   #260

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 283
Standard

Snyggt! Var nära att rygga idag men ikket :( Vilka bookers är det du/ni använder mest för Speedway?

Senast redigerad av Cordale den 2012-05-29 klockan 22:11.
Cordale är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 22:32   #261

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cordale Visa inlägg
Snyggt! Var nära att rygga idag men ikket :( Vilka bookers är det du/ni använder mest för Speedway?
Bara hänga på nästa gång.

Det är de allra flesta bookies faktiskt, vissa mer än andra. Men om vi säger att du sätter upp konton hos följande så är du så gott som heltäckt på att kunna rygga de allra flesta spelen:

Expekt
Nordicbet

Unibet
Ladbrokes
Betsafe/Betsson
Bet365
Sportingbet

Finns många andra men använder du dessa och framförallt de fetmarkerade så ska det inte vara några bekymmer.
Gammal 2012-05-29, 22:38   #262

arferts avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Unibet har ju tyvärr fegat ur när det gäller den svenska elitserien. Fanns massor av godbitar där förra säsongen.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 22:45   #263

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

2012-10-15 Poole = Elite League-champions - (Elite League)

Datum: 2012-10-15
Tid: 20:30
Sport: Speedway
Land: England
Liga: Elite League
Spel: Poole = Elite League-champions

Insats: 5.00
Odds: 2.100
Bolag: Stanjames

Motivering:
Lite mindre än halvvägs igenom grundserien av Elite League och som vanligt ståtar Poole i toppen. De har vunnit samtliga sina sju inledande matcher och det känns till 90% klart att de fixar playoff-platsen. Ska otroligt mycket till för att de ska missa den och vinner de grundserien (som också är deras mål) så får de välja mellan 2:a, 3:e och 4:e-placerade lagen vilka de vill möta i ett dubbelmöte som körs hemma/borta i playoff-semifinalen.

Alltså, det går inte sluta att hylla Poole. Alla gör det mer eller mindre, de har byggt ett så solitt lag så att det är helt sjukt egentligen. Alla förare i laget kör för varann och det föder framgång flera gånger om.

Stöttepelarna i laget är givetvis de två aussieförarna Chris Holder & Darcy Ward. Tillsammans är de ett äckligt vapen och nästintill omöjliga att rubba, framförallt hemma runt Wimborne Road (det är bara Linus Sundström som klarar av det!)

Hur som helst? Vilka ska rå på detta monsterbygge framåt hösten så att de inte som regerande EL-mästare försvarar titeln för andra gången (och de är faktiskt det enda laget som lyckats med den bedriften!). Kort sagt, det känns inte som att något lag alls kan rubba de. Närmaste utmanarna IMO är Swindon och Lakeside, men inte ens de är så nära att det ska gå.

Tänkte preseason att jag skulle ta Poole, men jag ville se lite vad de gick för innan jag tryckte in keramiken. Och dra på trissor vilka svar jag fått från laget, jag är helt lyrisk med det jag sett de prestera så här långt i år och det lär bara fortsätta.

När det väl vankas playoff, så kommer de ha ett monstruöst övertag i både semifinal och final. För Poole är ett sådant lag som aldrig blir överkörda på bortabana, utan de ser alltid till att det är ett överkomligt läge inför hemmareturen om de börjar borta att de med enkelhet kan vända det och är det tvärtom att de börjar hemma? Ja, då kör de gasen i botten och avgör redan i första mötet så att motståndarna inte har möjlighet att komma ifatt i hemmareturen.

Nu kanske det börjar bli lite löjligt vad jag hyllar Poole och deras management? Men IMO kan man faktiskt inte göra något annat.

Nu blev detta väldigt långdraget och jag ska avsluta kortfattat. Poole kommer stå som mästare av Elite League 2012 när säsongen summeras.

Senast redigerad av Overkill den 2012-05-29 klockan 22:46.
Gammal 2012-05-29, 23:19   #264

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra lirat ikväll, eftersom man bara har bet365 så gick man bet på Ward-spelet, men Bajenspelen samt Miedzinski gick ju alldeles utmärkt.

Keep it up!
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 20:13   #265

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1020931

OBS! Detta spel gäller första 8:a heaten i matchen, dvs HT. Rätt hög spread, dubbelmötet är avgjort efter att Poole vann borta med 15 poäng och kommer inte tappa det, de kommer vinna kvällens match. Wolves väljer R/R för Woffinden vilket innebär att Fredrik Lindgren kommer köra tre heat redan under de åtta första och sedan har de en het Wells på reserven som säkerligen också figurerar i tre av de åtta första. 6-8 poängs ledning för Poole efter de åtta första heaten känns fair.

Ogiltigt spel-ID: 1020920

Stekhet var ordet och förvånar mig inte ett dugg om han får sju heat under kvällen och det ska absolut vara nog för att klå Kling med fyra poängs marginal. Kling som varit totalt värdelös för Poole senaste tiden har fått hoppa ner på reserv men hjälper det? Svårt att bara studsa tillbaka och börja plocka poäng sådär helt plötsligt. 2.37 spelar jag mer än gärna på detta.

Ogiltigt spel-ID: 1020942

Hemmalaget King's Lynn har Iversen i STORFORM, men bakom där? Det är ett litet frågetecken för mig och denna match kan absolut bli down the wire och inte avgöras förrän i de två-tre sista heaten. Finns ett par stycken i gästande Lakeside som brukar trivas på denna banan, bara hoppas de visar det ikväll också. För om de gör det, då kan de mycket väl få med sig en tröstpoäng hem via torsk med max sex poäng.

Ogiltigt spel-ID: 1020938

Screen är out-of-date IMO samtidigt som Robson har chans att få köra fem heat under kvällen eftersom det är R/R för Rico som inte längre finns med oss. Två poäng mer än åldermannen ska han kunna skrapa ihop på sina heat ikväll.

Senast redigerad av Overkill den 2012-05-30 klockan 22:19.
Gammal 2012-05-30, 20:22   #266

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1375
Standard

Varken Dennis Andersson eller Adrian Miedzinski kommer till start för Poole ikväll. Frampton + Mr RR där istället. Svårbedömt vad det har för inverkan på ditt + 10 lir men Kling kan nog möjligen få något heat mer (alla utom Holdera får ta RR)
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 20:27   #267

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
Varken Dennis Andersson eller Adrian Miedzinski kommer till start för Poole ikväll. Frampton + Mr RR där istället. Svårbedömt vad det har för inverkan på ditt + 10 lir men Kling kan nog möjligen få något heat mer (alla utom Holdera får ta RR)
Oj, det hade jag missat! Att Miedzinski som är i form inte kör ikväll ser jag faktiskt som positivt.

Frampton istället för Dennis... Det är väl lite hugget som stucket om jag får säga det själv.

Jo, det ska nog kunna gå bra ändå med Wolves +spread första åtta faktist. Vi får se.
Gammal 2012-05-30, 20:37   #268

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Riktigt gött att se resultaten och spelen, plockat ett par redan med gott resultat. Keep it up gubbs
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
performance (+2)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 20:43   #269

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Får dock se hur länge jag är kvar i Sverige, drar till 95% säkerhet till Norge på söndag/måndag. Min och min polares handledare på Adecco i Norge ringde oss tidigare idag och frågade om vi kunde komma upp nästa vecka på upplärning inför det jobb vi ska ha efter.

Antagligen lär man ju bli kvar eftersom att man säkerligen lär börja jobba måndagen efter.

Så får se hur mycket tid man får över framöver, men efter man har installerat sig ordentligt så lär jag komma igång igen som vanligt.

Tänkte säga till så ni vet vad som gäller, så att jag inte bara försvinner utan några spår.
Gammal 2012-05-30, 22:30   #270

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Mucho bra kväll återigen, börjar bli tjatigt nu.

+4.69u

Varken Wolves eller Lakeside hade några bekymmer att täcka sina +spreads och de vann faktiskt vid åtta respektive FT.

Robson gjorde en bra match och Screen inte så bra.

Wells hade en off-night och Kling en bra. Så kan det gå.

Imorgon avslutas denna sagolika månad med två matcher från EL. På återseende!
fireas (+30)
Svara

td