![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Finns ingen anledning att be om ursäkt för att ett visst spel inte går in. De flesta på sharps bedömer kvalité på rekar och långsiktiga resultat, inte huruvida enstaka spel sitter eller ej.
Vi får hoppas att Valencia är på målhumör! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Aj vad fel jag hade... sorry boys, imorrn kommer nya spel.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |||||||
![]()
Spoiler:
Aue är i behov av riktigt viktiga poäng här. Man ligger i farozonen. Idag gästas man av Braunschweig som just nu ligger på säker mark. Här skall man veta att Aue i grund och botten faktiskt är ett relativt bra lag. Förra säsongen så var med ett topp5-lag. Jag tror man tar tillfället i akt och tar en viktig och välbehövlig 3-poängare ikväll, väljer att vara lite mer safe och väljer således ett DNB-spel till oddset 2.10. Senast redigerad av Oldmagic den 2012-02-21 klockan 07:45. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | ||||||||||||||
![]()
Testar ett franskt spel idag. Det handlar om Tours som just nu är placerade på 9 plats i tabellen. Hemmaform: 7-3-2 Bortaform: 2-2-7 Form: 3-0-2 Senast tog man emot Clermont som är ligans absolut bästa bortalag, man lyckades med bedriften att stå som segrare när domaren blåste av matchen. Ett väldigt imponerande och stabilt resultat. Det faktum att Tours har 9 matcher i rad utan förlust på hemmaplan gör att jag tror hårt på dessa herrar idag. Man har heller inga avbräck inför kvällens möte utan kommer att mönstra den bästa möjliga truppen man har. Av det jag såg senast så tror jag bestämt att Tours har något stort på gång, man imponerade verkligen. Le Havre Hemmaform: 4-6-1 Bortaform: 3-2-6 Form: 0-2-3 Scenariot att Le Havre skulle kunna förverkliga sina drömmar om en uppflyttning ser verkligen vaga ut. På senaste tiden har man inte rosat marknaden, man har spelat väldigt tråkig och ineffektiv fotboll. Man har bara lyckats vinna 3 av sina bortamatcher och här möter man ett formstarkt Tours som har 9 matcher utan förlust på hemmaplan, detta blir otroligt svårt, om ens möjligt för Le Havre. Jag lägger mina poletter på en seger för Tours här.
Testar ett förmiddagslir i finska cupen, det är Honka som får mitt förtroende här. Tycker att dom i grund och botten är ett bättre lag. Dessutom brukar man göra en hel del mål och bjuda på underhållande fotbollsmatcher. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) Senast redigerad av Oldmagic den 2012-02-22 klockan 21:19. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |||||||
![]()
Testar ett fotbollslir,
Först och främst, bägge lagen är i riktigt fin form. Vasco: 4-0-1 Flamengo: 3-2-0 Det som gör att jag tror på Flamengo här är för att dom inte har förlorat mot Vasco på de 8 senaste inbördesmötena. Jag ser helt klar ett värde i ett DNB-spel på Flamengo här och provar därför en liten slant. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|