![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Sharpest
|
![]()
Måste bara påpeka ditt spel på Panne De Moteur. Vill gärna höra resonemanget där.
Disney Tooma har haft usla lägen princip varenda gång. Senast gick den även med skor runt om. Nu kommer de rycka av skorna igen och den har dessutom fått ett riktigt bra läge. Disney kommer att segerstrida enligt mig. Det är dessutom kort distans och Panne har bakspår på kort. Till 1.65?? Njaaaa! Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Det kommer mera! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]() 2012-02-15 Panne De Moteur - (Solvalla)![]() Datum: 2012-02-15 Tid: 19:32 Sport: Trav Land: Sverige Liga: Solvalla Match: Panne De Moteur Period: Vinnarspel Spel: Panne De Moteur Insats: 6.00 Odds: 2.050 Bolag: Expekt Motivering: Panne De Moteur spelas på form, klass och Örjan Kilhström - PDM är helt klart den bästa hästen här och jag vågar påstå trettio meter bättre än någon annan här! Den som sett de senaste starterna måste ju se att detta är något utöver det vanliga! Utstrålningen och sättet denne rör på sig, marken den lägger under sig är bara underbart att skåda! Har vunnit flera bakifrån och går från alla lägen - Örjan i sulkyn gör att man känner sig trygg för att hästen får ett bra lopp! Kör han bara i tid så är han överlägsen detta gäng! Kan även bli körning från början i detta lopp vilket då ytterligare ökar chanserna! Travsäker, står perfekt inne på pengarna, Örjan i jollen, bästa hästen, kanonform - varför göra det svårt för sig? Maxspel till 2.05, 6 units blir det för mig! Senast redigerad av Knaborg den 2012-02-15 klockan 17:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|