Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-15, 17:03   #16
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Måste bara påpeka ditt spel på Panne De Moteur. Vill gärna höra resonemanget där.

Disney Tooma har haft usla lägen princip varenda gång. Senast gick den även med skor runt om. Nu kommer de rycka av skorna igen och den har dessutom fått ett riktigt bra läge. Disney kommer att segerstrida enligt mig.
Det är dessutom kort distans och Panne har bakspår på kort. Till 1.65?? Njaaaa!

Citat:
Lopp 4, 1640A 6 DISNEY TOOMA - Björn Goop
Var sämre senast i V75 och vi har inte hittat några fel på honom efteråt. Hästen gick med skor då och banan passade inte riktigt. Sedan fick han ett tufft lopp också och jag tror att det var förklaringen. Han har tränat normalt efteråt och vi provar igen. Han var jättefin vid segrarna tidigare efter uppehållet och den korta distansen passar perfekt. Nu blir det också barfota den här gången och han är mycket snabb ut.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Helstängt huvudlag
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 17:05   #17

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Måste bara påpeka ditt spel på Panne De Moteur. Vill gärna höra resonemanget där.

Disney Tooma har haft usla lägen princip varenda gång. Senast gick den även med skor runt om. Nu kommer de rycka av skorna igen och den har dessutom fått ett riktigt bra läge. Disney kommer att segerstrida enligt mig.
Det är dessutom kort distans och Panne har bakspår på kort. Till 1.65?? Njaaaa!

Det kommer mera!
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 17:13   #18

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 244
Standard

2012-02-15 Panne De Moteur - (Solvalla)

Datum: 2012-02-15
Tid: 19:32
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Solvalla
Match: Panne De Moteur
Period: Vinnarspel

Spel: Panne De Moteur
Insats: 6.00
Odds: 2.050
Bolag: Expekt

Motivering:
Panne De Moteur spelas på form, klass och Örjan Kilhström - PDM är helt klart den bästa hästen här och jag vågar påstå trettio meter bättre än någon annan här! Den som sett de senaste starterna måste ju se att detta är något utöver det vanliga! Utstrålningen och sättet denne rör på sig, marken den lägger under sig är bara underbart att skåda!

Har vunnit flera bakifrån och går från alla lägen - Örjan i sulkyn gör att man känner sig trygg för att hästen får ett bra lopp! Kör han bara i tid så är han överlägsen detta gäng! Kan även bli körning från början i detta lopp vilket då ytterligare ökar chanserna!

Travsäker, står perfekt inne på pengarna, Örjan i jollen, bästa hästen, kanonform - varför göra det svårt för sig?

Maxspel till 2.05, 6 units blir det för mig!

Senast redigerad av Knaborg den 2012-02-15 klockan 17:14.
Knaborg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td