![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
messijahs dj-ego fortgår...
http://www.youtube.com/watch?v=ekb-KL8SrBw http://www.youtube.com/watch?v=OSgkBF6LjH4 |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 |
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Att vara fängslad...
Det är dags för messijah att ta sina konsekvenser på måndag. /M http://www.youtube.com/watch?v=4Z_0yJlGprU Senast redigerad av messijah den 2012-07-01 klockan 00:15. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]()
??????
Jag gillar inte sån här musik vanligtvis men det här var skitskönt gung ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Att falla på mållinjen....
plats: Messijahs kök tid: förmiddag utmanare: vi kan kalla honom Peter (han heter egentligen Nazca) vad: messijah ska stå på en balansplatta i två timmar utan att röra kanterna av plattan i golvet. pris: 300 kr Messijah har benhinneinflammation och är en fucking mästare på balansplattan. Jag tar vadet direkt och vi bestämmer att jag får ha total kontroll över musiken och auran i rummet. Jag vill ha Enya. Peter får inte heller göra något under denna tid som jag inte godkänner. En timme och trettiofem minuter efter start kommer min fucking unge in och typ hoppsparkar mig på vaden i sin iver över en häst hon sett på tv. Jag berättade att hon inte får veckopeng mer men fick efter en stund säga att hon visst får det, kanske tom mer om hon hjälper till hemma. EDIT: för att det ska räknas som en bettingdagbok får jag berätta att jag har rekat fram spel på New Orleans Saints och Seattle Seahawks (NFL). Dessa kommer sitta. Annars väntar jag på NBA och NHL (om den någonsin kommer igång) då jag är bäst på att cappa dessa eminenta ligor. För tillfället ryggar jag bara en massa då jag har mycket att ta igen innan jag känner lugn. Senast redigerad av messijah den 2012-10-05 klockan 16:48. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
Ok, here we go. ATL to make a run in third $1300. Jag måste pröva efter den catchen i andra
![]() EDIT: lägger ej in i sheet edit: andra såklart. kolla tid. Senast redigerad av messijah den 2012-10-05 klockan 23:15. Anledning: info |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
![]()
Hahahaha skön-t!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]()
..fortsätter: to win: ATL -0.5 (efter 2-3) $4000 @ 4.190
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
..va gör dom? Curveball efter curveball....ni är ett skitlag men någon gång kan ni väl prestera? Jag har cappat er till 4-5.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
ok.....släpper dom.
$3000 @ 1.885 O`s |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]()
skönaste dagboken
Senast redigerad av Semicolon den 2012-10-07 klockan 10:13. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
![]()
Nu...nu, ska det dammas av.
Denna dagbok är blödande och på väg att dö men jag ska göra ett försök att hålla den vid liv. Jag spelar mycket och har blivit "rik" av det. Rik är ett ord för vad jag blivit då denna livsstil för med sig mycket med än vad man ber om. I grund och botten är jag en livsnjutare som använder mycket droger. Jag för mycket oväsen och tar plats. I kväll var jag hos min svåger som är vinälskare och drack en massa vin. Jag dricker mycket och bryr mig inte så mycket om hur det smakar. Han börjar med Cristal som välkomstdrink, sen något vin från -83 till förrätten. Vid huvudrätten har jag tappat vad de pratar om och känner mig som en retard bland genier. Jag har inga av mina barn med mig heller så ja kan inte ursäkta mig och gå och snöa med dom. Jag börjar då istället inse värdet av vinet som står framför mig och börjar häva i mig och fråga en massa frågor om vinet i fråga. Jag märkte att om man var intresserad och hade tomt glas fick man det påfyllt. Efter en stund går jag ut och röker en blunt och när jag kommer tillbaka är alla fulla. WELCOME TO MY LEVEL. Mitt i detta ropar jag - HAR NI TRÅDLÖST? (då jag tyckte det var en bra idé att cappa spel inför natten då jag visste att det skulle bli sent och jag garanterat skulle vara fucked när jag kom hem). Nu är jag hemma, inte fucked, barnen har vaknat för jag ramlade över en vagn i hallen, mina spel suger och jag sitter i soffan och kollar på skavlan. Join my downfall: Ogiltigt spel-ID: 1283870 Ogiltigt spel-ID: 1283867 Ogiltigt spel-ID: 1283875 Ogiltigt spel-ID: 1282656 Ogiltigt spel-ID: 1283876 Ogiltigt spel-ID: 1283877 http://www.youtube.com/watch?v=guxIm...eature=related edit: on top of that, idag såg jag ett rött hår i mitt hår. wtf is up with that?? Jag trodde man fick grått hår när man blev gammal? Rött?? Typ, det blänkte i lampa och jag tolkade det som rött. Senast redigerad av messijah den 2012-11-09 klockan 21:09. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
![]()
...då jag uppmärksammade att babymonitorn inte låg vid soffbordet när jag kom hem tyder jag det som min tjej "tar" barnen...vilket betyder att jag kan förlora mig i...
http://www.youtube.com/watch?v=cMFWFhTFohk ..och senare http://www.youtube.com/watch?v=VcjzHMhBtf0 ..när jag sitter och drömmer om disco och häxblandningar (i LA hade vi tyvärr inget sånt så man runkade i strumpan när man kom hem i brist på annat). Jag hade varit en grymt ångestframkallande dj på vilken svensk fest som helst. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|