Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-31, 22:44   #31

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Snyggt lir på liverpool Mr. Man ryggade fel match helt enkelt - CLASSIC jinx
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrTilt (+3)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 23:28   #32

MrTilts avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Snyggt lir på liverpool Mr. Man ryggade fel match helt enkelt - CLASSIC jinx
Tackar, ja jag var lite osäker på city men trodde att dom skulle ha mer fokus på ligan plus att kompany var tillbaka skulle göra sitt för sammanhållningen, och 60 mål hittills i ligan är ett ganska bra resultat. Men kanske ska låta bli överspelen på dom tills anfallet är helt intakt igen.
MrTilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 11:18   #33

MrTilts avatar

Standard

Gårdagen gick bra med Liverpool Ö 1,5, mindre bra med samma spel på Man C. Ordnade däremot Seriesegern med ett överspel i NHL. Behandlar bara fotbollen i dagboken dock.

Idag lirar jag överspelet i Spanien, Valencia tar emot Barcelona på Mastella. Barcelona är skadedrabbat och har fått plocka upp spelare från B-laget till dagens match. Intressant är att dagens match spelas mellan cupens bästa offensiv och cupens bästa defensiv. Däremot kommer det vara viktigt för Valencia att skapa något framåt då returen inte kommer vara någon promenad i sommarsolen. Jag spelar mitt första bet på Ö. 2.5 mål till 1.70.
Ett annat intressant odds är 3.25 på Valencia ö 1.5. Jag står över det spelet då jag hittade det efter att mina första två spel i serien redan är lagda.

Mitt andra spel i Serien är Överspelet mellan Lazio - Milan. Eftersom Lazio inte kunde näta på 85 minuter i matchen förra veckan när jag hade Lazio Ö 1.5 till ett bra odds blir motivationen...hämnd? Ö 2.5 till oddset 2.10 duger fint för mig ikväll med färskt minne av 3-1 resultatet förra veckan.

Alla odds är från Bet365
Så kan det se ut när man inte är helt fokuserad på uppgiften.
Jinx (+5)
Gammal 2012-02-01, 23:41   #34

MrTilts avatar

Standard

Tja, 2 mål i varje spelad match. Snuvad på segern i vart fall på Mastella där vi hade en missad straff, Italienarna var långsamma innan det blev mål så mina förhoppningar försvann lite redan innan dom satte igång. 0-2 är ingen utopiska start på serien, men vi kör väl på i morgon igen.
Gammal 2012-02-02, 01:29   #35

lordagspippis avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 568
Standard

Skön start. GL!
Gammal 2012-02-02, 08:08   #36

MrTilts avatar

Standard

Har hittat ett spel till ikväll, Novara - Chievo. Spelar Chievo Ö 1.5 mål till 2.75 gånger pengen. tycker oddset är något högt med tanke på att Novara har förlorat de senaste 5 matcherne med minst 2 insläppta bollar. Novara får visserligen en ny tränare på sidlinjen idag, detta kan givetvis ha en positiv effekt men även den motsatta.

Chievo däremot brukar inte bjuda på någon målkavalkad, men de två senaste möterna lagen emellan har sluttat 2-2, och 3-0 till Chievos fördel. Spelar matchen tidigt så kommer det någon info från ngt håll kan ni uppdatera här för att upplysa andra.

God Torsdag!
Gammal 2012-02-02, 21:45   #37

MrTilts avatar

Standard

Det gick vägen, serien vunnen och i morgon börjar helgen.
Jinx (+3)
Gammal 2012-02-03, 10:47   #38

MrTilts avatar

Standard

Börjar dagen med ett eftermiddagarna-lir. Dynamo Dresden - Greuther Furth i Bundesliga II. Senast lagen möttes i augusti vann Furth med 1-0 på hemmaplan. Det har för båda lagen gått lite halvknackligt det sista men av llt att döma släpper Dresden ett par bollar bakom sig varje match. Furth hemmaslog Union Berlin med 5-0 i senaste ligamatchen. Har sedan dess spelat några vänskapsmatcher, tror att Furth har viljan och kapaciteten att hålla sig i toppn av ligan.

Spelat Furth Ö 1.5 till oddset 1.90. Det kommer ett kvällslir lite senare idag.
Gammal 2012-02-04, 09:15   #39

MrTilts avatar

Standard

Då kör vi igång med dagen.
Kl 13.30 börjar mitt absoluta favoritderby! West Ham - Millwall, ett riktigt hatmöte. I en sån här match spelar ingenting någon roll. båda lagen kommer känna sig tvingade att vinna. West Ham spelar även för att bibehålla ligaledning och Millwall vill hålla undan för strecket. Men en match som denna skall bara vinnas med vilken metod som helst. West ham kommer från en shockförlust mot ipswish med 5-1 och det borde väl resultera i lite mer fart och fläkt framåt. Millwall är ett fysiskt lag, klarar Hammers ett sådant spel om det blir riktigt tufft idag? Mitt spel läggs på Ö 2.5 till oddset 1.925. Finns millwall ö 1.5 till 4 ggr pengen också.
Svara

td