![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Så fel jag har!!! Ett snabbt mål från.Tunisien fick vi, men likt Lazio igår pallar dom inte något mer.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Spelar Goal line Ö 2.5, 3 i Watford - Tottenham i FA-Cupen till oddset 1.80. Hade en motivation på gång men min telefon gav upp så här kommer snabbvarianten. Tottenham tappar mark i toppstriden och får tillbaka redknapp på sidlinjen ikväll. Han vill gärna få något bra gjort ikväll. Watford kommer från en 3-0 förlust och är i farozonen till nedflyttning och med två långtidsskadade från den matchen. Jag kör på och hoppas ni har överseende med den korta motivationen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Ja va säger man? Sorry, 0-4 denna serien....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Jafan, riktigt knasiga resultat alltså. Inte många som trodde att Vitesse skulle göra mål överhuvudtaget. Och tottenham hade det riktigt svettigt mot Watford vad jag förstått. Bara att ladda om och jobba vidare.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
La mitt 5e bet på överspelet i Liverpool - Manchester matchen i ren vrede (tilt) igårkväll. Hopp är den enda motivationen till det spelet ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Äntligen lite medgång i slutminuten. Ligger 1-4 i serien nu. Med tanke på formen kanske man ska ge upp serien? Eller är det bara att köra på?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Det funkade med ett 6e bet 2-4 denna serien. Nu kör vi på en 2-0 i morgon. Med mitt tillsrånd just nu kan jag bara citera tompa87 "eller så dricker vi bara och är nöjda med det upplägget"
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Kikar in imorrn och kollar vad du kommit upp med. Hatten av för ditt spel på Ö2.5 i Liverpoolmatchen, ryggade på den
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Idag mina vänner är bakgyllan nämnbar. Så ingen större analys. Ekvatorialguinea behöver bara spela av match, de är redan klara. Det dom kan spela för är gruppsegern. Zambia behöver minst 1 pinne för att vara klara för slutspelet. Jag lirar Ö 2 mål till 1.970 gånger pengarna. Blir inga mer spel idag, behöver vila huvudet lite
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Det ser inte ut som det går något vidare i Afrika för min del. Vi kör en.sen match idag också. Milan - Cagliari. Milan är det bättre laget helt klart men man kommer från en cupmatch tidigare i veckan där man förvisso vilade ett oar spelare. Man är också ganska skadedrabbat så någon enkel match blir det Intel. Cagliari har haft en bra defensiv första halvan av säsongen och jag tror det håller i sig. Under 2,5 , 3 spelas till 1.95 gånger pengen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Då kör vi två matcher till kvällen PL.
Börjar med Everton - Manchester City, City som får tillbaka Komapany i försvaret och som kanske kan vara lite av en Moralhöjare ikväll. City har fått vila i nästan en vecka efter att dom fick respass ut ur Carling. Dom kan nu lägga all energi på serien och har haft lite svårtmed fokus det sista. Dom behöver vinna för att hålla united bakom sig och jag tror dom gör det i dag genom att göra minst 2 mål. City Ö 1.5 till oddset 1.83 spelas som bet 1 i denna serien. Nästa match ikväll som spelass är Wolverhampton - Liverpool Wolverhampton har inte vari bra alls denna säsongen men nästan ännu sämre sedan början av December. Liverpool har haft ett tufft spelschema nu med 3e matchen på en vecka. Trots det har dom nästan hela truppen till förfogande och mot ett skadedrabbat Wolverhampton ska liverpool kunna pilla in Ö 1.5 mål till 1.83 iväll. Hoppas på att formen blir bättre snart, har haft en del B5 och B6:or i början nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+8) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Ryggar på spel nr 1. Liverpool vågar jag inte ge mig på. Tycker de spelar riktigt dåligt när de möter sämre lag.
GL! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrTilt (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Tycker den här dagboken verkar lovande. Följer med stora förhoppningar!
GL! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrTilt (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|