![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Intressant, ska följas
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 14Projekt Australian Open Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 140.77% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Fyra spel till natten. Hinner inte reka något tyvärr. Kommer med korta kommentarer bara, men de gör ingen nytta egentligen.
Italienaren överskattad i min mening här. Favoritskapet ska vara större hos fransmannen. Gasquet är i grund och botten bättre på precis allt. Är koncentrationen där så kan detta bli lätt. Gamespel känns bäst då Seppi ibland bara skiter i ett set, när det känns förlorat.
Såg mycket av Rodina förra året och jag ser stor potential i henne. Felodds enligt mig och det ganska så rejält. Ett set SKA hon bara ta.
Tror på en skräll här. Haase var nära att störa Roddick ifjol men en skada hindrade honom. Vad jag läst så ska han komma bra förbered till den turnering, trots mindre lyckade resultat på senare tid. Roddick motivation och humör är åt helvete och jag tror Haase kans söra honom rejält med sin "tekniska" tennis.
Marino ska komma otroligt bra förberedd till detta möte. Spännande talang som kan slå igenom rejält denna säsong.
Kass motivering jag vet men det får bli så helt enkelt. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2) Senast redigerad av OrubbligHistoria den 2012-01-16 klockan 20:36. |
||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|