![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Gabriels NHL
Detta blir min första spelbok och den kommer inrikta sig på NHL i alla former!
Jag har kollat NHL sen väldigt många år tillbaka men hade uppehåll på hockeyn i flera år för jag tröttnade helt enkelt. Men nu efter att ha börjat kolla hockeyn igen så finns det ju inget bättre så tänkte dela med mina tankar angående NHL. Kommer komma med små rekar angående nästan alla spel. Spelar på Unibet, Betsson och Pinnacle. /mvh Gabriel |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
ska iväg och träna nu så spelen kommer upp under dagen!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Lycka till!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Väldigt sen rek men den blir kort!
Phoenix Coyotes - Boston Bruins Rak 2a Jag har kollat Bostons alla matcher samt 3 senaste för phoenix och Boston har mycket mer fart och styrka. Phoenix är inte dåliga men jag fick oddset 2.04 igår natt på unibet vilket jag tycker är bra då dem har större än 50% vinstchans! typisk 2-5 eller 3-2 match! San José Sharks-Vancouver Canucks San Jose var bleka senast och Vancouver körde över sitt motstånd men alla vet att san jose är starka hemma och inte släpper till mycket och Canucks imellanåt radar upp dåliga matcher! idag tror jag på en 1.80 ML på San jose! Inga detaljerade rekar men det är för att det är så tätt inpå deadline av matcherna! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Lite tråkig start, men instämmer med ovanstående kul med nhldagbok. Kommer följas! Lycka till :-)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Tråkig start! Boston får inte in en puck på 59min men direkt efter så behövs 1 min!
San jose kollade jag bara halva på men dem vart ju utspelade. sen kollade jag lite snabbt och då stod det 2-2 och dem ska vara glada att dem hade loungo i mål som gjorde ett bara vassa räddningar! aja nya tag inatt! Som mor min bruka säga, Nära skjuter inga hästar |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Idag tänker jag lira 3 matcher med låg insats för att NHL har faktiskt gått ganska dåligt på sistonde och jag vill få upp flytet jag hade innan det!
NY Islanders - Calgary Flames 1.81 ML Flames Calgary är för jäkla bra och har dem Kiprosoff i mål och med sitt effektiva målskytte så ska dem vinna med minst 2 puckar. Bra form senaste tiden och slagit bra lag på rumpan. Islanders är svåra att förutspå för att matchen mot Rangers gjorde dem inte rättvisa när dem får en målvakt som Henke. Rangers vann med ett par puckar men den matchen kunde Islanders ha vunnit och eftersom att jag tycker att Kiprosoff är i samma kaliber så tror jag på ännu ens vår match för Islanders! Winnipeg Jets - Los Angeles Kings U 5.5 mål Vad ska man säga? Winnipeg är tröga frammåt, likaså LA, inga lag släpper till och detta är kvällens drag. Statisik talar för sig själv och även magkänslan! Colorado Avalanche - Phoenix Coyotes -1,5 Colorado Detta är kvällens chansning men matchen dem förlora mot Winnipeg var helt sjuk. De som såg matchen vet att matchen lika bra kunnat vara 5-0 till Colorado och resultatet speglade inte matchen! Får Colorado ett mål snabbt så tror jag det kan rinna iväg mot ett Phoenix som inte gör allt för bra matcher,(dem spelade 1-1 mot Boston men som sagt, blir en chansning) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
5-0 till Avs? Knappast. 4-4 och vinst för Winnipeg i OT hade varit mer rättvist, men Pavelec såg till att det inte blev så. Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-29 klockan 17:32. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Gale, jag håller med dig om 4-4 klart, men jag menar att matchbilden hade varit annorlunda om Colorado fått in 2 puckar i första som dem normalt sett får av dem där lägena.
Kollade du Chicago igår var det exakt samma grej, Chicago pressa, får inte in sina superlägen. LA kontrar pang 0-1 0-2. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
1 av 3 satt men Colorado kunde ju ha gått in med tycker man. Kollade tyvärr inte på matchen men!
Såg Calgary som såg riktigt vassa ut men tappade allt i period 2! aja rygga inte mig för senaste 3 dagarna i NHL har varit skit! även fast jag inte lägger upp allt jag lirar på! Lirade även U 4.5 mål på LA vilket gick in fint =) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Varför skapar du inte ett spreadsheet där du lägger in dina spel?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Bra att det blir fler som rekar NHL.
![]() Håller med Redbull, skapa gärna ett spread! Lycka till |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Tack, ska göra det men då får det bli från nu fast jag har har typ 1/5 inne i starten!
Hockey är verkligen målvakternas sport! Har en målvakt en dålig dag så slutar matchen 5-0! Samma match kan sluta 0-1 med en målvakt som har en bra dag! fixar Spread och några rekar tills ikväll! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Washington Capitals - Buffalo Sabres
1.60 ML Capitals! Jag håller på Sabres men det händer fan inte mycket när dem spelar. Dem brukar kunna ta ledningen men kollat på Capitals nästan alla matcher! antingen blir det målsnålt eller så kör Ovechtkin kedjan igång vilket jag tror att blir inatt! Inget högt odds men jag tycker det är en bra match att kolla o spela på. Florida Panthers - NY Rangers U 5.5 MåL två målsnåla lag, behöver ej säga mer! ML Rangers 1,75 Står Henke idag är det inget snack! 4 puckar framåt o en puck bakåt brukar det kunna bli när världens bästa målvakt står! Även en kul match att kolla på, Får se om Hagelin kan stänka in 2 puckar! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|