Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-15, 22:03   #106
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Verkar ha varit bra tryck i tråden medan man själv var och fixade en serieledning.

3-5 idag för u-tecknad och jag hade en väl en ganska risig känsla innan även om jag troligen spelat samma spel om jag fick göra om det

Grattis även till Tomas som verkar haft en bra helg (Skaffa ett spreadsheet, för bövelen), vilket är kul. Alltid trevligt när det går bra för folk på forumet.

Dessutom bör det väl lösa sig med ert spel när det är ganska uppenbart att de har gjort fel.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 22:28   #107
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Försökte snacka med någon samhallsnisse på deras support utan någon lycka. Så kan du skriva i tråden när de har fixat till de för dig?
Lugnt, jag säger till så fort jag får respons
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 22:32   #108
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg
Verkar ha varit bra tryck i tråden medan man själv var och fixade en serieledning.

3-5 idag för u-tecknad och jag hade en väl en ganska risig känsla innan även om jag troligen spelat samma spel om jag fick göra om det

Grattis även till Tomas som verkar haft en bra helg (Skaffa ett spreadsheet, för bövelen), vilket är kul. Alltid trevligt när det går bra för folk på forumet.

Dessutom bör det väl lösa sig med ert spel när det är ganska uppenbart att de har gjort fel.
Spelar du själv?
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-15, 22:39   #109
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Spelar du själv?
Jawohl!
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-16, 04:09   #110
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Trots att storskrällen Mullsjö inte höll hela vägen (fattades 31 sekunder) kan jag summera en spelmässigt rätt bra helg ändå.

6 av 8 spel satt till goda odds i flera fall.

Duvbo borta mot Gävle (4,85)
KAIS Mora hemma mot Thorengruppen (2,60)
AIK borta mot Warberg (3,50)
Jönköping borta mot Sirius (2,70)
Karlstad hemma mot Fagerhult (1,60)
Huddinge hemma mot Sala (1,30)

Mullsjö fick bara oavgjort (vann i förlängningen med 9-8) mot CaperioT. (ev odds 6,00)
TT förlorade stort (5-12) borta mot Pixbo (ev odds 4,50)

Nästa vecka kör vi igen. Kommer då att gräva efter de mest spelvärda oddsen inom innebandyns fantastiska lilla ankdamm. Häng på den som vill och orkar!
Snyggt lirat idag!
Och som tidigare har nämnts, varför inte slänga upp ett spreadsheet?

Senast redigerad av oscar4122 den 2012-01-16 klockan 04:18.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-16, 10:00   #111
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Försökte snacka med någon samhallsnisse på deras support utan någon lycka. Så kan du skriva i tråden när de har fixat till de för dig?
Unibet påstår att vårt spel var ett vanligt DnB, dvs på slutresultatet (inkl. övertid), och att matchen slutade 5-5. Jag vill bestämt hävda att spelet var på första perioden, att det stod så i beskrivningen. Tyvärr står det bara "sidospel" på kupongen, men jag är väldigt säker på att vi spelade 1a perioden... Eller?
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-20, 17:57   #112
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Hallå...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-20, 18:03   #113
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Hallå...
Hej...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1)
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-20, 23:34   #114
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Ogiltigt spel-ID: 732147



Onyx har förstärkt med Linköpings normale andrekeeper Nilsson som stått ett par matcher i SSL i år och gjort det ganska bra. Såg han även i fjol och han är duktig på den här nivån. Onyx har haft problem i år med framför allt försvarsspelet och då framför allt målvaktsspelet av det jag har sett, oavsett vad klubbens egna pressmeddelanden säger.

Laget har dessutom av tradition lätt för Fagerhult, tre raka segrar, och kommer nu från en moralstärkande seger mot Malmö borta då man vände 2-5 till 6-5.

Fagerhult har lite bättre bredd än Onyx, men Onyxs toppspelare tror jag fäller avgörandet här och 3.15 ligger 30-40 punkter för högt, tycker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+5)
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-20, 23:39   #115
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Även lite leans på Partille, som måste ta sista chansen, och motivationstvåa på KAIS Mora. Någon som har några tankar?
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-20, 23:40   #116
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 732147



Onyx har förstärkt med Linköpings normale andrekeeper Nilsson som stått ett par matcher i SSL i år och gjort det ganska bra. Såg han även i fjol och han är duktig på den här nivån. Onyx har haft problem i år med framför allt försvarsspelet och då framför allt målvaktsspelet av det jag har sett, oavsett vad klubbens egna pressmeddelanden säger.

Laget har dessutom av tradition lätt för Fagerhult, tre raka segrar, och kommer nu från en moralstärkande seger mot Malmö borta då man vände 2-5 till 6-5.

Fagerhult har lite bättre bredd än Onyx, men Onyxs toppspelare tror jag fäller avgörandet här och 3.15 ligger 30-40 punkter för högt, tycker jag.
Mycket bra sammanfattat. Får se om jag vågar, men BOL till dig!

Dra upp snacket inför söndag sen, mycket matcher Håller Linköping som ett bra spel hemma mot FCH nu på förhand, samt underspelet i AIK - Dalen.
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-21, 09:29   #117
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Avstår iallafall KAIS då Max Wahlgren, som varit oerhört viktig i deras vändning då man hade lite bredd på produktionen med han och Edberg, återvänt till SSL (och Warberg). Lite småsugen fortfarande på Partille men ska klura på den fram någon timme.

Ogiltigt spel-ID: 732656



AIK har spelat sitt klassiska 2-2-1-spel sedan Nordström Ribbing återvänt och har framför allt vänt på skutan genom denna fantastiska defensiv. Hursomhelst så är det en ruskigt viktig match på båda lagen då man ligger på platserna 8 och 9 på varsin sida om slutspelsstrecket.

AIK kommer tre raka segrar som alla gått under linan. IBK Dalen har en något tveksam form men slog TT sist det begav sig nere i Sthlm. Brukar även bli jämna och tighta matcher nere i Solnahallen mellan lagen. 4-2 i höstas.

Senast redigerad av Valleyo den 2012-01-22 klockan 21:10.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-21, 10:08   #118
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Vad tror du om Faluns chanser idag borta mot Mullsjö?
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-21, 10:17   #119
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tallani Visa inlägg
Vad tror du om Faluns chanser idag borta mot Mullsjö?
Goda, men jag tycker oddsen ligger rätt och därför inget spel. MAIS saknar Hessmer på grund av skada och Jansson fortsätter i kassen hos dem. Inga större avbräck hos Falun efter en snabb överblick på uppställningen de rapporterat till IDA.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tallani (+3)
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-01-22, 10:05   #120
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Jätteskräll av MAIS igår och de lag som i början av hösten såg ut att vara klara för nedflyttning är nu över strecket, om än temporärt. Blir inga långa motiveringar idag då jag har hiskligt bråttom, men håll tillgodo och ni som läser dela gärna med er av era egna tankar.

Ogiltigt spel-ID: 735853



Ångestmatch de luxe och ett Umeå City som ska minimera misstag och ett Sirius som alltid backar hem. Bra lina.

Ogiltigt spel-ID: 735861



FCH är inget lag vi litar på och framför allt inte på bortaplan. Bra trend på Linköping som känns underskattade av spelbolagen fortfarande.

Ogiltigt spel-ID: 735865



Som jag skrev till underspelet så är Dalens form oerhört tveksam medan AIK känns på G.

Ogiltigt spel-ID: 735870



Två lag i oerhört stort behov av en seger. Kan bli tight men jag tror att Warberg lärt sig läxan från höstmötet och spelar en typisk away game där man inte bjuder på mycket.

Ogiltigt spel-ID: 735880



Jämför man med övriga bolag ligger Bet365 15 punkter över de andra och detta finner jag ingen anledning till. Ja, Täby har spelat målsnålt på bortaplan under en period, men nu är det borta hemma i Sthlm och dessutom mot TT som verkar ha börjat darra defensivt.

Ogiltigt spel-ID: 735882



Skön seger för Duvbo sist som ger en boost till självförtroendet. Konstig oddssättning här, tycker matchen känns betydligt jämnare än vad oddsen säger. Alba vanligen bättre hemma än borta och imponerade inte mot Järfälla.

Senast redigerad av Valleyo den 2012-01-22 klockan 21:10.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td