|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-02-13, 12:12 | #166 |
Ogiltigt spel-ID: 786803 Klinsten ska spela enl. UNT. Det känns som att matchen kommer vara av slutspelskaraktär mellan seriens i nuläget bästa lag. Att Enström saknas gör inte underspelet sämre direkt. Man ska inte heller stirra sig blind på Faluns resultatrad då laget kanske inte tar jobbet helt 100 mot lag som Mullsjö och Umeå City. Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-13 klockan 21:26. |
|
2012-02-13, 13:54 | #167 | |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 233NBA/NHL/FOTBOLL Stats: 20 - 9 - 0 ROI: 128.11% Vinstprocent: 68.97% |
Citat:
Vet inte om Adriansson i falulaget är åter efter sin semester i USA. Jetlag? Detta bör Storvreta ta! |
|
2012-02-13, 17:59 | #168 |
Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 327Elitserien Bandy 13/14 Stats: 7 - 7 - 0 ROI: 107.41% Vinstprocent: 50.00% |
Oddset på en rak 1:a har sjunkit från 1.6 på morgonen till 1.45 hos Bet24.
Kan anledningen vara att många spelat på Storvreta eller kan det ha något med laguppställningarna att göra? |
2012-02-13, 21:06 | #169 |
Ber om ursäkt för att jag svarar nu, men eftersom innebandyn är en liten marknad så sjönk oddset troligen på grund av omsättningen som kom in på Vreta.
|
|
2012-02-13, 21:09 | #170 |
Hur lägger man in rekarna så snyggt som du gjort det?
|
|
2012-02-13, 21:12 | #171 |
|
|
2012-02-13, 21:18 | #172 |
Stolpe ut på sista matchen igår, stolpe in idag
Tack för spelen
2012-02-13, 21:34 | #173 |
|
|
2012-02-16, 12:44 | #174 |
Ogiltigt spel-ID: 794347 Pixbo har under säsongen spelat väldigt snålt på hemmaplan med bra försvarsspel och Hedlund som stabil sista utpost. Har egentligen bara klivit över när man mött lag på den nedre halvan. Warberg har ungefär samma scenario fast för sitt bortaspel. Laget spelar tight försvarsspel framför Sjögren eller Svedin och av det jag har sett satsar på kontringar. Inga större avbräck i något av lagen är rapporterade. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wirre (+2) |
|
2012-02-18, 11:04 | #175 |
Ogiltigt spel-ID: 799593 AIK har bestämt sig för att ta sig till slutspel med en stark defensiv framför allt. Endast en av de senaste sju matcherna har gått över den här linan. För att lösa en sådan defensiv brukar Falun förlita sig på Enström (som är osäker till spel) och Carlström (problem med en ljumske). Falun har också spelat ett väldigt bra försvarsspel vilket även syntes mot Vreta i måndags då man höll de på utsidan för det mesta. Längst bak i båda lagen finns också målvakter av hög klass i Jansson och Rehn. Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-19 klockan 10:40. |
|
2012-02-18, 11:14 | #176 |
Två spel i min favoritserie...
Ogiltigt spel-ID: 799649 Okej, Östra spelade över förväntan sist och jag hade kanske lite för låga förväntningar på dem eller höga på Fagerhult. Men här är det en helt annan uppgift, Malmö borta hade inte varit någon lätt uppgift för laget med sina två storstjärnor nu blir den ännu svårare. Ogiltigt spel-ID: 799646 Onyx börjar nu få lite ordning på grejerna och kommer med en imponerande seger i Växjö i bagaget. Laget är annars av tradition starkare hemma och i den här ödesmatchen på hemmaplan behöver man dra det längsta strået och det tror jag man gör då jag håller Onyx som bättre i grunden. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hyper (+5) Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-19 klockan 10:40. |
|
2012-02-19, 10:59 | #177 |
Ogiltigt spel-ID: 802530 Ogiltigt spel-ID: 802545 Efter JIKs lovande start i höstas så har det minst sagt gått grus i maskineriet och laget är nu i högsta grad med i bottenstriden och det känns även som de är "favoriter" till att åka ur sett till lagens nuvarande form. Det är framför allt försvarsspelet och målvaktsspelet som klickar efter det jag har sett. Caperio har spelat väldigt snålt på bortaplan de senaste omgångarna, men då har man mött lag som är bra defensivt. Här tror jag att det blir en öppen fight där Caperio vill revanschera sig för den förnedrande 4-14-förlusten hemma i Tibble i höstas. Ogiltigt spel-ID: 802553 Två lag med lite liknande säsonger där båda lagen varit klara besvikelser såhär långt. Sirius är jumbo i tabellen med fyra poäng upp till fast mark, medan Dalen ligger precis över slutspelsstrecket med en poäng till godo. Dalens bortaspel brukar innebära tight försvarsspel och att satsa på sylvassa kontringar, medan Sirius spel överlag går ut på detsamma. Jag tror på den tight match där lagen inte vill bjuda varandra på dessa kontringslägen och där det mesta kommer fokusera på att inte tappa bollen på fel ställe. Ogiltigt spel-ID: 802580 Båda lagen har under säsongen byggt sitt lag bakifrån med ett tight försvar för att tillåta att målvakten får så enkla avslut mot sig som möjligt. Mullsjö har släppt in klart minst av de lag som är inblandade i den absoluta bottenstriden. Man har gått över linan några gånger på sistone, men då framför allt för en fantastisk förstaperiod mot City sist och annars mot lag som är offensivt lagda, Falun och Täby. Linköping är också indragna i den tight striden kring slutspelsstrecket och har under de senaste matcherna utgått från sitt låga försvarsspel och försökt kontra på motståndarna. Längst back sitter "Bea" Quist och är lika stabil som vanligt. 3-1 till LIBK i höstas. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hyper (+2) Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-20 klockan 13:37. |
|
2012-02-20, 13:47 | #178 |
Ogiltigt spel-ID: 805762 Ogiltigt spel-ID: 805761 Ny måndag och det innebär TV-match för SSL. Idag tar FCH emot Vreta hemma i en match som mest betyder något för hemmalaget som är med i kampen kring till slutspelsstrecket även om man har ett litet glapp ner redan. 3-1 blev det till Storvreta i höstas och jag tror på en liknande matchbild som vi fick se Storvreta och Falun bjuda på förra veckan, med tight försvarsspel framför två stabila målvakter från båda lagen. Vreta återfår Stenberg som avtjänat sin avstängning till matchen och även om Olsson gjorde det bra sist så känns Stenberg effektivare än honom i förstalinan. Inga nya avbräck annars vad jag kan se i lagen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wirre (+2) Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-25 klockan 00:17. |
|
2012-02-25, 00:25 | #179 |
Ogiltigt spel-ID: 817986 Ödesmatch kring slutspelsstrecket. Båda lagen har visat upp gott försvarsspel under de senaste matcherna och längst bak finns Löfdahl och Quist i varsitt lag. Tror på en tight och målsnål match där inget av lagen egentligen har råd att förlora. Inga avbräck rapporterade i de laguppställningar jag har sett. Känns som att matchen i sig kan gå åt vilket håll som helst. Ogiltigt spel-ID: 817990 Ångestmatch deluxe där Sirius måste vinna för att gripa det absolut sista halmstråt, medan MAIS ligger precis över strecket och kan med en seger skapa sig lite luft till City som möter Vreta borta på söndag. Annars lite samma resonemang i den här matchen som den andra att det är två försvarsstarka lag som ställs på banan och jag tror det blir tight. Liten lean på MAIS, men återkommer imorgon bitti om det blir spel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+4) Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-26 klockan 10:45. |
|
2012-02-26, 10:54 | #180 |
Från höften.
Ogiltigt spel-ID: 821112 Ogiltigt spel-ID: 821128 Som jag nämnde inför JIKs förra match så är jag fortfarande inte alltför imponerad av deras defensiv. Nu återfår dessutom Falun en spelsugen Rasmus Enström och linan på 10.5 är för tok på lågt satt enl. mig. Jag tycker även att man inte ska dra alltför stora växlar av Täbymatchen för JIK då dem verkar vara helt ur slag just nu. Falun är det bättre laget och vann med 9-6 i höstas. Ogiltigt spel-ID: 821132 AIK fortsätter med sin stabila defensiv och bjuder inte på någonting bakåt. FCH spelar väldigt snålt på bortaplan och kommer från en riktigt bra insats mot Vreta sist. Lagen brukar spela low scoring affairs och ser ingen anledning till varför det skulle bli annorlunda nu. Senast redigerad av Valleyo den 2012-02-27 klockan 07:51. |
|
|