Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-28, 15:20   #1

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Bet-at-home

Jag registrerade mig precis på Bet-at-home. via en länk på goal.com det stod där att man får upp till 1000kr bonus på insättningen..
Nu när jag ska få bonusen så står det att jag ska ange bonuskod.. Jag har inte fått något bonuskod? Det stod ingen kod på länken, ingen kod på e-mail, ingeting.. Har skickat mail till deras support.. Undrar om någon här använder Bet-at-home och ifall dom gör det hur funkar det med Bonuskoden?
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 15:26   #2

2013/2014

Standard

Fick min kod just nu utav support.. Skitsamma.. fått en dålig first impression utav sidan iaf
Gammal 2011-10-28, 15:32   #3

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Omid_ad Visa inlägg
Fick min kod just nu utav support.. Skitsamma.. fått en dålig first impression utav sidan iaf
Det är en dålig sida också. Satte in pengar för first deposit-bonusen, men av någon anleding blev valutan på mitt konto i $. De vägrade ändra till SEK, var tvungen att omsätta beloppet en gång och sedan begära ett uttag, för att sedan sätta in igen. Det gick ju dock inte eftersom de krediterade bonusen till mitt konto, vilket innebar att pengarna blev låsta och var tvungna att omsättas x10 i $, blev inte mycket profit om ens någon där.

Dessutom är oddsen riktigt hemska.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 15:38   #4

Grovbenstommes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1665
Standard

UsDollar är väl den sista valutan man vill ha i dagsläget
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 15:11   #5

bulles avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Exklusivt för: XXXXXXXXX

Fantastiskt födelsedagserbjudande: Dubbla dina vinster på alla kombispel med 11 val!

Om några dagar firar bet-at-home.com 11 år och våra kunder kommer att få värdefulla presenter, som:

Vi kommer att dubbla dina vinster på alla kombinationsspel med 11 val!

Detta fantastiska erbjudnande gäller till och med 30:e november.

Vad är ett kombinationsspel?
Med en kombi kan du vinna stort med en liten ansträngning. Till skillnad från ett singelspel, där du bara kan spela på ett event. Kombinationsspel ger dig möjligheten att spela på flera event med en enda insats.

Ett kombispel med 11 val görs enligt följande:
1. Välj 11 olika evenmang
2. Välj "kombi" på spelkupongen
3. Ange det belopp du vill spela för och välj "Fortsätt"
4. Välj "Placera spel"!

Tips: ta en titt på bet-at-home.com's Topp 10 Vinnare! Det är fantastiskt hur mycket pengar du kan vinna med ett enkelt kombispel ...

Du kan också göra det! Missa inte detta och logga in nu!
Detta måste varit det sämsta "erbjudandet" jag sett i hela mitt liv. Vem fan spelar 11 matcher på samma kupong?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 15:22   #6
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Är väl bara att köra in 11 st < 1.05 oddsare och njuta av att du teoretiskt får börja med en vinnande 2.0-oddsare i en tolvling?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 15:47   #7

2013/2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Är väl bara att köra in 11 st < 1.05 oddsare och njuta av att du teoretiskt får börja med en vinnande 2.0-oddsare i en tolvling?
På villkoren så står det att varje spel måste vara minst 1.20 i odds.
Gammal 2011-11-03, 15:51   #8

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Spelbolagen lobbar hårt för att vi ska kunna vinna stort med en liten ansträngning.

Verkligen hyggligt av dom.

https://www.sharps.se/forums/offtopic...eck-minimedia/
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 19:17   #9

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, elva matcher! Det är till och med mycket för en rokare
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara