Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-07, 14:35   #16

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Om jag inte missminner mig hade jag reloadbonus på 1000 SEK hos Bet365 nu efter sommaren, de verkar köra sådant när de stora ligorna drar igång för att locka tillbaka folk efter sommaren.
Lockar tillbaka torskar
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 14:49   #17

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Lockar tillbaka torskar
Och bonushororna.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 14:53   #18

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Och bonushororna.
Fast du får inte reloadbonus om du vinner mer pengar än du förlorar till dem, ganska logiskt
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 14:58   #19

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Fast du får inte reloadbonus om du vinner mer pengar än du förlorar till dem, ganska logiskt
Nej men som du kanske vet så är poängen med bonushorande att förlora över bonusen till Betfair, visst kommissionen tar några kronor - men jag tar hellre det över att sitta och vänta på matched bets i två veckor. Eftersom man medvetet förlorar över genom att spela på höga odds så ser ju bolagen bara att man förlorat massor hos dom, även fast man obv. gått +. Har flera bonushorkonton hos Bet365 i olika namn och fick bonus på alla, dock är jag inte säker på att jag förlorade över ursprungsbonusen från alla konton till Betfair, kan ha tagit ut via Bet365 så de sett att jag gått plus.
Ibland kan ju bolagen erbjuda pengar för att "vinna" tillbaka pengar de förlorat på en.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-07 klockan 15:00.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td