|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-16, 22:30 | #1 |
Youwin.com / Bra lr Dåligt
helloj
Någon som spelar hos Youwin? De har bra odds på svensk ishockey som jag lirar ofta. 5% marg på PK linen är bra. Någon som vet något om dem? |
|
2011-09-16, 22:36 | #2 |
bra kontakt via chatten allafall men jag avaktar med o ge svar, se min tråd:
https://www.sharps.se/forums/offtopic...arna-tillbaka/ |
|
2011-09-16, 22:58 | #3 |
Jag har spelat hos dom och funkar kanon. Kan vara lite sega på att rätta men utbetalningar till moneybookers gick snabbt och smidigt.
|
|
2014-10-16, 11:48 | #4 |
Bumpar tråden lite. Någon som lirat här nyligen? Såg att dom har lite mer linor på svensk volleyboll än vad andra bolag har så skulle vara intressant att spela där tills man blir limmad...
2014-10-16, 12:05 | #5 | |
Det jeg husker fra YouWin er veldig lave limits. De gangene de var ledende på noe, så var limiten så lav at det ikke var noe vits å spille. Alt kommer selvsagt an på hvor mye man spiller for, men mener å huske at man f.eks ikke fikk spilt for mer enn et par hundrelapper på f.eks norsk Tippeliga.
Husker også jeg ble oppringt av YouWin noen måneder etter ettersom jeg sluttet å bruke de med en gang. De kunne tilby meg en 100% reload bonus på 10$, sa bare ellers takk og ønsket vedkommende en fin dag videre. Alt i alt, ingen bookie som jeg savner hvertfall.
||
|