|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-07-30, 19:28 | #331 |
Placera spel via telefon? Haha gör någon det 2013? Såvida man inte är mega-underground-kung-sharp som ringer bookies med svarta glasögon och kostym som accepterar ens £100 000-bet.
Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-07-30 klockan 19:30. |
|
2013-07-30, 19:38 | #332 |
|
|
2013-07-30, 20:12 | #333 |
|
|
2013-07-30, 22:31 | #334 |
Ja nu var det inte den delen som var den viktiga
Men händer det flera att de helt enkelt drar in alla bonusar (lojalitet, gratisspel @250 sek etc)? Om jag hade gjort uttag på flera tusen som några andra gör kan jag förstå kanske, men jag tror inte ens att jag går plus på b365 |
|
2013-07-30, 23:56 | #335 | ||
Citat:
Citat:
2013-07-31, 00:39 | #336 |
Hur avgör de då om jag slår oddssättarna i längden? Om jag går minus där så slår de mig iaf kortsiktigt, vilket de borde uppskatta
|
|
2013-07-31, 04:12 | #337 |
LL Cool J is hard as hell.
|
De för med all säkehet statistik på alla spel du lagt för att se om du slår stängningsoddset med regelbundenhet. Räcker med en enkel algoritm som listar alla som lyckas med det och sen kan de filtrera ut manuellt beroende på vilket spelmönster spelaren har.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2013-08-22, 19:59 | #338 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Fick detta idag. Någon mer som råkat ut för det nyligen?
Citat:
|
|
2013-08-22, 20:10 | #339 |
Efter att ha läst dom olika inläggen i denna tråden kan man verkligen fråga sig om Sharps.se verkligen kan ha Bet365 som samarbetspartner & även rekommendera dom till Sharps medlemmar?
Varför inte ta in fler nya spelbolag till oss medlemmar??? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+50) |
|
2013-08-22, 20:28 | #340 |
Problemet är väl att det fungerar ungefär på samma sätt nästan överallt.
Törs nästan sätta en peng på att det finns aktörer på listan som inte ens når upp till nämnda bolags nivå? https://www.sharps.se/spelbolagens-basta-bonusar
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-08-23, 00:53 | #341 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Nej det är sant det. Majoriteten av bolagen gillar inte vinnande spelare av någon anledning...
Att bet365 limiterar vinnare är ingen nyhet för oss och om du kollar i min signatur ser du ett citat från mitt snack med supporten efter min egen limitering. Det är så spelbranschen funkar helt enkelt och man får antingen ta det man kan eller ha en plan för hur man håller sig under deras vinnar-radar. Förslag på bolag som är bra ansedda och inte limiterar tar jag gärna emot på PM.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2013-08-23, 02:22 | #342 | ||
Citat:
2013-08-23, 06:27 | #343 |
Det handlar inte bara om vinnande spelare, även spelare som FÖRSÖKER att vinna råkar ut för samma sak. Jag har torskat femsiffrigt belopp på bet365 och får ändå sen ett år tillbaka vinna max 110SEK hos dom.
Victor chandler, ladbrokes runt plus minus noll. Trots det stängda konton. Nu kvittar det iofs eftersom jag hade försökt bli vinnande i två år men ständigt låg runt 98-99%ROI i långa loppet. Så egentligen ska jag väl tacka eftersom det hjälpte till att ge mig tid till annat i livet istället. |
|
2013-10-14, 16:51 | #344 |
Lade ett livebet på en match som jag visste var felsatt. Hemmalaget hade ett rött kort som Bet365's system inte uppmärksammat. Oddset på bortalaget var där 1,6 när det borde varit ca 1,1 (de ledde med 1-2). Matchen slutade 4-4 och mitt bet bommade. Blev därför glad när detta mail damp ner:
Hej, Vi kontaktar dig angående spelet med referens: XXXXXXXXXXXX placerat till oddset 1.61 på Bangor City (Resultat efter fulltid Carmarthen v Bangor City). Efter en granskning visar det sig att spelvalet placerades till inkorrekt odds och enligt våra regler skulle spelvalet ha fastställts enligt det rätta oddset. I detta fall har vi annullerat detta förlorande spelval som en goodwill. Vänliga hälsningar Team bet365 Glad i hågen rättade jag spelet som void istället för förlust och öste inombords beröm över Bet365 eftersom de flesta spelbolag i detta läge skulle låta spelet stå. 5 minuter senare fick jag detta mail: Hej, Vi ber dig vänligen att ignorera nedstående e-mail som skickades till dig av misstag. Någon eventuell ändring som gjorts på ditt konto har nu justerats tillbaka. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för eventuella olägenheter orsakade. Vänliga hälsningar Team bet365 De har uppenbarligen granskat matchen och sett att oddsen var felsatta. Vad får dem att först voida alla spel för att senare låta dem stå. Mycket märkligt imo. Detta känns nästan ännu fulare än att låta spelet stå från början eftersom de då ibland helt enkelt har missat att oddset var felsatt. Här blir det så uppenbart att de låter spelet stå enbart för egen vinning. Jag kommer inte/kan inte driva detta vidare men vill ändå belysa problemet. Synpunkter? Senast redigerad av HL333982 den 2013-10-14 klockan 16:54. |
|
2013-10-14, 16:56 | #345 |
Står ett lag i 1.60 så inte fan sjunker det till 1.10 på en utvisning!
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|