|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-29, 14:36 | #16 | |
Citat:
|
||
2012-11-06, 17:52 | #17 |
Coral går från klarhet till klarhet, jag var dum nog att ställa frågan till supporten hur jag ska ta ut mina pengar då mb inte längre finns som option. efter 4 dagar får jag svaret att jag måste sätta in pengar via mb för att sedan kunna ta ut. Nu finns ju dock inte den möjligheten så det blir ju svårt...Men inte nog med detta, de konfiskerar dessutom hela balansen på kontot (ett par tusen), utan vidare förklaring.
Och där står vi nu, de vägrar svara på mail, kontot är fortfarande öppet, men alla pengar har flyttats till "a separate balance under investigation", vad är det här för kalle anka-fasoner. kan sägas att jag spelat där i flera år, har ett fullt verifierat konto och gjort mängder med in och uttag utan problem. Hur går man vidare härifrån, ska det gå så långt att man behöver vända sig till licensutgivaren och i förlängningen en polisanmälan? |
|
2012-11-06, 18:49 | #18 |
När tog dom bort det? Satte in senast där för 10dgr sen via skrill och testade nu utan och sätta in och kan iaf välja skrill och allt ser ut som vanligt?
|
|
2012-11-06, 20:17 | #19 |
ja...ringde dom, det verkar endast vara jag som inte längre har moneybookers som option..Får ju säga till deras försvar att supportkillen var väldigt trevlig, men något svar om vad som gått fel kunde han inte ge, mer än att jag hamnat i något slags limbo.....Man blir trött, men förhoppningsvis ska det ordna sig.
|
|
2012-11-07, 02:01 | #20 |
Jag kan inte heller välja skrill för insättning och uttag. Har kört med skrill för tidigare transaktioner.
De gjorde ju en liten ny design på sidan i början på oktober, i den vevan måste skrill ha försvunnit. Jag kan inte heller se kontohistorik före 11 oktober. Jag borde vara i en liknande situation som Semicolon |
|
2012-11-07, 12:05 | #21 |
Det som vart problemet för mig sen den designändringen är att jag inte kan klicka in odds i betslipen rätt ofta, måste logga ut och in igen och sen funkar det. Oavsett webbläsare.
|
|
2012-11-12, 22:09 | #22 |
Ääääntligen fick man ut sin kosing från denna clownsajt.
Det krävdes två veckors telefontjatande på begåvningsreserven därborta. Av någon anledning har dom ju dumpat skrill så mina alternativ var för dom att göra en manuell banktransfer där dom ville ha en kopia av mitt "bankstatement"..ingen skärmdump från din internetbank,ingen bic eller iban kod,utan en kopia av pappersversionen av ditt kontoutdrag!! Dom kämpar verkligen att göra allt maximalt komplicerat. Andra alternativet var att göra minimum deposit med Neteller och få allt tillbaka dit.Eftersom jag har neteller lät detta enklast....men icke! Dom skyfflar pengarna mellan olika balance accounts och skickar hjärndöda intetsägande klipp o klistra mail. Så igår ringde jag igen,repeterade hela faderullan och undrade "what tha fuck is going on"!! Då tog det skruv och hon pratade genast personligen med ekonomiavdelningen som bad så mycket om ursäkt och lovade att degen skulle finnas på netellerkontot idag....vilket den gjorde!!Tjohoo! Hoppas ni andra lyckas få ut era pengar också.Lycka till. |
|
2012-11-12, 23:25 | #23 | |
Citat:
|
||
2012-11-13, 01:55 | #24 |
Har ni fått någon förklaring varför Skrill är borta? Blir tillgängligt igen?
Ett annat sätt för uttag kan ju vara att sätta in litet belopp med visa för att senare kunna begära uttaget där. |
|
2012-11-13, 08:28 | #25 | |
Citat:
Under tiden ligger pengarna på någon separat kontobalans och jag kan inte ens se dem... |
||
2012-12-07, 00:54 | #26 |
Jag gjorde en insättning med visakort för att få ett uttagsmetod registrerad. Gjorde sedan uttag av hela saldot vilket tog 3-4dagar.
|
|
2013-03-28, 00:24 | #27 |
Skojare
Förra fredagen så gjorde jag min första insättning på Coral. Satte in 250 kronor och la mitt spel. Fick en kort stund efter insättningen ett mail om att jag måste skicka in "proof of ID" så jag skickade in kopia av mitt pass och tog en skärmdump från mitt bankkonto och skickade in. Glömde/tänkte in på att lägga till mitt username då jag aldrig har behövt det innan då jag har fått skicka in id vid liknande situationer.
Så i måndagskväll skulle jag logga in och fick då meddelandet att mitt konto var fryst eller liknande och fick mailet som jag fick vid deposit om att skicka in proof of ID så jag skickade ett mail till deras kundservice och frågade varför min dokumentet inte hade godkänts och jag inte med mitt username då jag som redan nämnt inte brukar behöva det. Notera också att jag använde samma mail när jag skickade in mina dokument och mailade kundservice som kontot är reggat på. Men inget svar från kundservice där inte. Skulle testa att logga in igår men kommer inte in så idag testarde jag igen att skicka in samma dokument plus skärmdump från själva köpet med och lägger till mitt username och väntar en stund (spelbolag brukar i regel vara snabba när det gäller insättningar) och testar att logga in. Givetvis så funkar det inte och nu står det att kontot är suspended och att jag måste ringa till dem. Är det någon som varit med om något liknande tidigare och som vet hur lång tid det tar för dem att bekräfta ett par dokument? Och hur lång tid det tar för kundservice att svara. Hoppas fan inte att jag behöver ringa, orkar verkligen inte med det. Pajasbolag är vad det är. |
|
2013-03-28, 10:52 | #28 |
Dom är sjuuuuukt långsamma, men har du alla papper i ordning är min erfarenhet att det ordnar sig till slut. Man får dock vara på dem som en igel för de verkar ha noll intern kommunikation mellan sina anställda och är i största allmänhet helt jävla otroligt långsamma med att lösa sina ärenden.
Min uppfattning är dock att de inte är några skojare utan endast brutalt ineffektiva. |
|
2013-03-28, 12:16 | #29 | |
Citat:
|
||
2013-03-28, 17:33 | #30 |
Har problemet när jag ska ringa att det inte går helt enkelt. Har testat med både UK och Gibraltar kod och att ta bort första nollan ur numret (0800-44-0011) och allt annat möjligt. Nån som kan berätta hur ni gick till vida när ni skulle ringa dem?
|
|
|