|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-06-07, 00:39 | #16 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Unibet är ett bra bolag, det kommer lösa sig för dig garanterat. Du kan sova tryggt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-06-07, 16:21 | #18 |
Nu är det fixat fick svar från deras support imorse.
Anledningen till att utbetalningen inte skedde var pga clearingnummer, jag trodde man skulle ge sin egen clearingnummer men så var det inte nordea kunder hade tydligen en speciell nummer som man skulle knappa in, så han bad mig att vänta på att pengarna återvänder till mitt Unibet konto och sedan göra en utbetalning. Tackar för hjälpen, Sharps! |
|
2011-06-07, 19:53 | #19 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
Citat:
skönt att höra |
|
|