|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-29, 12:48 | #31 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Större chans att både jultomten och Snurre Sprätt existerar än alternativ 4.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2011-03-29, 16:45 | #32 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 598NHL 2011/2012 Stats: 121 - 146 - 3 ROI: 97.25% Vinstprocent: 45.32% |
Lite OT men jag gillar kingscanias generositet på Boones sanning.
2011-03-29, 16:56 | #33 |
Haha ja måste ju vara den största gåvan hittills?
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10) |
|
2011-04-06, 07:24 | #34 |
|
|
2011-04-06, 18:02 | #35 |
Semi-offtopic:
för er som är mer gröna när det gäller banker och hur de "lagligt" tar allt som de kommer åt ifrån en så är denna ett bra intro, kostar ungefär hälften av KPs avgift att få hem i brevlådan: http://www.adlibris.com/se/searchres...ocallanguage=1
2011-04-12, 11:43 | #36 |
AWESOME
|
2011-04-12, 16:20 | #37 |
Så som jag tolkar detta så tog Banken en ren skäring för att du skulle bli kund. Jag tillhör en av dessa stackare, Men jag var tvungen att plocka ut det lilla man fick och resten insatt på konto.
Dessa storbolag kan fan skinna den lilla på flis utan att det händer något + att de har all tid i världen på sig. Råkade missa 10 spänn på en räkning. Det var fan blåljus på när påminnelsen kom. Satans jävla samhälle. Storebror ser och hör allt.
2011-04-12, 16:51 | #38 | |
Citat:
Dra in 100kr om dagen och lev ett ok liv.... |
||
2011-04-15, 20:56 | #39 | |
Citat:
Kunniga elektriker är nog en bristvara i dessa länder..
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
||
2011-04-15, 22:07 | #40 |
Banned
|
|
2011-04-15, 22:21 | #41 | |
Banned
|
Citat:
Helt off topic, men jag gillar verkligen din avatar - att vi liverpudlians kan reta upp er scums är bara så underbart...! /Badass |
|
2011-05-02, 10:42 | #42 |
Sharpest
|
Imorgon gör vi ett nytt försök.
Jag satte nämligen matchresultatet 4-4 mellan Norge-Sverige till 99x pengarna. (Spelade 1-1, 1-2 samt 4-4). Jag är rätt övertygad om att de kommer kräva avgift för att sätta in pengarna. Handelsbanken vs KP 1-0 sen tidigare Kommer KP att kvittera? Imorgon kommer svaret. |
2011-05-06, 11:55 | #43 |
Hur gick det?
|
|
2011-05-06, 13:01 | #44 |
Sharpest
|
Det blev +0,25 till KP men ingen utskällning :(
Killen verkade helt grön, hade aldrig löst in en lapp tidigare. Jag fick iprincip guida honom igenom. Lägger fram lappen, han ringer SVS och kontrollerar den. Fyller i alla nummer i datorn. Sedan säger han att det kommer tillkomma avgift för insättningen, om jag vill betala den kontant eller om de ska dra av den från vinsten. Jag sa nej det ska det inte göra, spelvinster sätts in gratis. Han sa, okej har aldrig gjort detta tidigare. Avgiften togs bort och pengarna sattes in. Sedan ville han ta spelkvittot ifrån mig, jag sa den ska jag behålla och du ska ha en kopia utav den bara. Done Grattis till vinsten! -Tack Den där ska jag även skriva på, sen är vi klara. Sedan tackade han mig för hjälpen. Varför får jag bara gröna personer bakom kassan? Jag vill ha en som ska argumentera emot! |
|