Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-10, 19:19   #1

jesusiascunts avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 131
Standard

Idioterna på Moneybookers

Hallå alla kära medlemmar!

Nu är det så att jag har fått ett problem med Moneybookers och jag hoppas att någon här kanske har några smarta tips på vad man kan göra

För cirka 1 vecka sedan så skulle jag föra över pengar från mitt moneybookers konto till mitt konto på nordicbet men då fick jag detta trevliga meddelandet:

Error

Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you would need to provide us with colour copies (scan or camera image) of the following documents:

* Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
* Proof of address such as recent utility bill or bank statement;

Please send them via email to: [email protected]

Och självklart gör jag som det står och mailar dom det dom vill ha, laddar även upp en bild på mitt id-kort på moneybookers.

Och idag hade det gått 1 vecka utan några svar ifrån idioterna. Har även mailat dom säkert 6 gånger utan några svar alls. Så jag besluta mig för att ringa dom vid 12 tiden idag och får då prata med supporten som lovade mig att skicka ett mail inom 30 minuter för att lösa detta problem. Och efter 1 och en halv timma hade jag inte fått någon mail så jag ringer igen och får samma svar igen. Och inget mail dök upp. Ringde då sista gången vid halv 6 och fick samma svar. Och självklart har fittorna inte skickat något mail än.

Min limit gräns är på: 52962.00 SEK / in any 90 day period

och jag har enbart använt mig av 34035.39 SEK

Så är det någon här som vet hur jag ska göra för att få ut mina 3274.63kr ?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
jesusiascunt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 19:31   #2

pr0llans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 342
Standard

Varje gång du mailar innan du fått svar, så åker du väl ner sist i kön igen om jag inte är helt ute och cyklar nu.

pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 22:42   #3

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 823
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pr0llan Visa inlägg
Varje gång du mailar innan du fått svar, så åker du väl ner sist i kön igen om jag inte är helt ute och cyklar nu.
Stämmer bra. Jag tycker de har helt ok support, har alltid fått svar inom 24 timmar. Lite konstigt förstås om du har ringt och de har lovat dig svar att du inte fått det. Har dock för mig att verifieringen tog någon dag.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 22:56   #4

jesusiascunts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Stämmer bra. Jag tycker de har helt ok support, har alltid fått svar inom 24 timmar. Lite konstigt förstås om du har ringt och de har lovat dig svar att du inte fått det. Har dock för mig att verifieringen tog någon dag.
Jag har faktiskt aldrig gillat deras support då dom alltid har varit sega. Men fick mail nyss ifrån dom i alla fall:

Dear Mr. S********,

Thank you for contacting the Moneybookers team.

We wish to inform you that we have received your documentation and forwarded your request for reconsidering the status of your Moneybookers account to the respective department. Please allow us up to two business days to handle your request and make your account fully operational again. In case any additional information is needed, we should contact you.

Best regards,

Lyubo
Moneybookers Team

Tror ni att det finns en chans att dom öppnar upp mitt konto i morgon?

Gammal 2011-03-11, 01:05   #5

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4408
Standard

Har också haft problem med dem, tabbade mig när jag skulle föra över pengar och missade en siffra.

Tog i snitt 2 dagar mellan varje svar, skickade upp grejerna de ville ha fick att de ville ha samma sak igen. Gjorde det tydligt och ringade in där uppgifterna stod osv.

Efter tredje uppladdningen av informationen löste de det och pengarna kom in...

Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 02:13   #6

jesusiascunts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Har också haft problem med dem, tabbade mig när jag skulle föra över pengar och missade en siffra.

Tog i snitt 2 dagar mellan varje svar, skickade upp grejerna de ville ha fick att de ville ha samma sak igen. Gjorde det tydligt och ringade in där uppgifterna stod osv.

Efter tredje uppladdningen av informationen löste de det och pengarna kom in...
Fick du någon anledning till varför dom inte godkände din information dom 2 första gångerna?

Svara

td