|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-10, 19:19 | #1 |
Idioterna på Moneybookers
Hallå alla kära medlemmar!
Nu är det så att jag har fått ett problem med Moneybookers och jag hoppas att någon här kanske har några smarta tips på vad man kan göra För cirka 1 vecka sedan så skulle jag föra över pengar från mitt moneybookers konto till mitt konto på nordicbet men då fick jag detta trevliga meddelandet: Error Your account is locked for outgoing transfers therefore we cannot complete this transaction. To unlock your account, you would need to provide us with colour copies (scan or camera image) of the following documents: * Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence; * Proof of address such as recent utility bill or bank statement; Please send them via email to: [email protected] Och självklart gör jag som det står och mailar dom det dom vill ha, laddar även upp en bild på mitt id-kort på moneybookers. Och idag hade det gått 1 vecka utan några svar ifrån idioterna. Har även mailat dom säkert 6 gånger utan några svar alls. Så jag besluta mig för att ringa dom vid 12 tiden idag och får då prata med supporten som lovade mig att skicka ett mail inom 30 minuter för att lösa detta problem. Och efter 1 och en halv timma hade jag inte fått någon mail så jag ringer igen och får samma svar igen. Och inget mail dök upp. Ringde då sista gången vid halv 6 och fick samma svar. Och självklart har fittorna inte skickat något mail än. Min limit gräns är på: 52962.00 SEK / in any 90 day period och jag har enbart använt mig av 34035.39 SEK Så är det någon här som vet hur jag ska göra för att få ut mina 3274.63kr ?
__________________
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-03-10, 19:31 | #2 |
Varje gång du mailar innan du fått svar, så åker du väl ner sist i kön igen om jag inte är helt ute och cyklar nu.
__________________
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-03-10, 22:42 | #3 |
Stämmer bra. Jag tycker de har helt ok support, har alltid fått svar inom 24 timmar. Lite konstigt förstås om du har ringt och de har lovat dig svar att du inte fått det. Har dock för mig att verifieringen tog någon dag.
|
|
2011-03-10, 22:56 | #4 | |
Citat:
Dear Mr. S********, Thank you for contacting the Moneybookers team. We wish to inform you that we have received your documentation and forwarded your request for reconsidering the status of your Moneybookers account to the respective department. Please allow us up to two business days to handle your request and make your account fully operational again. In case any additional information is needed, we should contact you. Best regards, Lyubo Moneybookers Team Tror ni att det finns en chans att dom öppnar upp mitt konto i morgon?
__________________
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2011-03-11, 01:05 | #5 |
Har också haft problem med dem, tabbade mig när jag skulle föra över pengar och missade en siffra.
Tog i snitt 2 dagar mellan varje svar, skickade upp grejerna de ville ha fick att de ville ha samma sak igen. Gjorde det tydligt och ringade in där uppgifterna stod osv. Efter tredje uppladdningen av informationen löste de det och pengarna kom in...
__________________
|
|
2011-03-11, 02:13 | #6 | |
Citat:
__________________
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|