Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-08, 14:41   #16
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tänker du på Tellpoker > idag Diamondpoker ?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 00:09   #17

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 4
Standard

Stefan Gladh var en tomte som kunde ha lyckats bra om han inte strulat bort kundernas pengar... Han köpte Be-a-bookies service - som flera andra i olika länder - dock blev även BaB screwed efterssom han inte betalade dem heller... Vad har dom nu gjort för fel??? Vad beträffar Spelaktiebolaget - dom har "köpt en liknande tjänst och försöker med en ny ide' - är det fel? När jag startade odds spel 1978 tyckte bara Svenska Spel att det var fel - normala människor tyckte det var bra... Folket här verkar vara emot allt nytt? Nuförtiden betalar pokersiter och spelsiter upp till 70% till affiliates och det är idioti... Det kommer bookies att fatta efter ett tag - när affiliates ligger och solar sig och räknar degen som bookisarna borde ha för att betala sina kunder...
Spelaktiebolaget har en bra dil med BaB och kan leva men sin del av 51% och om Ni inte vill ha en chans att dela 49% av ev. förluster - spela hos andra!! Kanske Ni kan greja en bonus efter att ha hoppat genom massor av ringar...
passon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 10:07   #18
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av passon Visa inlägg
Stefan Gladh var en tomte som kunde ha lyckats bra om han inte strulat bort kundernas pengar... Han köpte Be-a-bookies service - som flera andra i olika länder - dock blev även BaB screwed efterssom han inte betalade dem heller... Vad har dom nu gjort för fel??? Vad beträffar Spelaktiebolaget - dom har "köpt en liknande tjänst och försöker med en ny ide' - är det fel? När jag startade odds spel 1978 tyckte bara Svenska Spel att det var fel - normala människor tyckte det var bra... Folket här verkar vara emot allt nytt? Nuförtiden betalar pokersiter och spelsiter upp till 70% till affiliates och det är idioti... Det kommer bookies att fatta efter ett tag - när affiliates ligger och solar sig och räknar degen som bookisarna borde ha för att betala sina kunder...
Spelaktiebolaget har en bra dil med BaB och kan leva men sin del av 51% och om Ni inte vill ha en chans att dela 49% av ev. förluster - spela hos andra!! Kanske Ni kan greja en bonus efter att ha hoppat genom massor av ringar...
Nu behöver jag inte ens logga in i mod-panelen för att komma håg ditt senaste nick eller vem du är, det framgår väldigt tydligt.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 10:49   #19

Sharp$: 1726
Standard

icash . du verkar ju ha koll på vad detta är med spelaktiebolaget och Bookieb. Kan man få lite info vad som e fel där . Stefan glad o golfnbet vet jag genom brorsan som vad kund där var åt helvete . Han o jag har en liten fundering på att testa men du kan kanske tala om för mig varför man inte ska .
Arnie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 11:22   #20

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 70
Standard

Allt nytt är farligt...........bara köra i gamla spår.
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 11:42   #21

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46 Visa inlägg
Allt nytt är farligt...........bara köra i gamla spår.
Vilket FANTASTISKT givande inlägg! Helt underbart att du väljer att motivera din åsikt på ett sådant exemplariskt sätt. Nu har vi alla blivit mycket klokare, tackar ödmjukast för att du väljer att dela med dig av din FANTASTISKA kunskap....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 11:43   #22
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

De som vill göra affärer med skojare är välkomna, varningar är utfärdade sen att man vill argumentera med trötta floskler som "allt nytt är farligt" är ju löjeväckande. Här kommer en floskel till: "låter det för bra för att vara sant? Ja då är det nog det med."

Finns säkert nån skön kille i Afrika som kan investera dina pengar, eller något random mail lotteri där du har vunnit 1 miljon dollar också. Bara e-maila dina uppgifter och bankkontonummer! För över nån deposition som du får tillbaka senare vettja!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 12:23   #23

Standard

oj va jag blev mycke klokare av dessa inlägg och innehålls rika svar .
Gammal 2011-03-09, 12:33   #24

Sharp$: 1836

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arnie Visa inlägg
oj va jag blev mycke klokare av dessa inlägg och innehålls rika svar .
Ta med dig rustibus46 och kryp tillbaka under den sten ni kom ifrån...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 16:11   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Ta med dig rustibus46 och kryp tillbaka under den sten ni kom ifrån...
Varför skulle jag ta han med mej , Hans inlägg va lika pissigt som dom andra
så det tror jag att jag skiter i . Alla verker ju ha en åsikt om att bookie-b är något som man inte ska satsa på och jag frågade bara VARFÖR men skit i o svara . Tack som fan för all hjälp .

Senast redigerad av Arnie den 2011-03-09 klockan 18:24.
Svara

td