|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-08, 14:41 | #16 |
Tänker du på Tellpoker > idag Diamondpoker ?
|
|
2011-03-09, 00:09 | #17 |
Stefan Gladh var en tomte som kunde ha lyckats bra om han inte strulat bort kundernas pengar... Han köpte Be-a-bookies service - som flera andra i olika länder - dock blev även BaB screwed efterssom han inte betalade dem heller... Vad har dom nu gjort för fel??? Vad beträffar Spelaktiebolaget - dom har "köpt en liknande tjänst och försöker med en ny ide' - är det fel? När jag startade odds spel 1978 tyckte bara Svenska Spel att det var fel - normala människor tyckte det var bra... Folket här verkar vara emot allt nytt? Nuförtiden betalar pokersiter och spelsiter upp till 70% till affiliates och det är idioti... Det kommer bookies att fatta efter ett tag - när affiliates ligger och solar sig och räknar degen som bookisarna borde ha för att betala sina kunder...
Spelaktiebolaget har en bra dil med BaB och kan leva men sin del av 51% och om Ni inte vill ha en chans att dela 49% av ev. förluster - spela hos andra!! Kanske Ni kan greja en bonus efter att ha hoppat genom massor av ringar... |
|
2011-03-09, 10:07 | #18 | |
AWESOME
|
Citat:
2011-03-09, 10:49 | #19 |
icash . du verkar ju ha koll på vad detta är med spelaktiebolaget och Bookieb. Kan man få lite info vad som e fel där . Stefan glad o golfnbet vet jag genom brorsan som vad kund där var åt helvete . Han o jag har en liten fundering på att testa men du kan kanske tala om för mig varför man inte ska .
|
|
2011-03-09, 11:22 | #20 |
Allt nytt är farligt...........bara köra i gamla spår.
|
|
2011-03-09, 11:42 | #21 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Vilket FANTASTISKT givande inlägg! Helt underbart att du väljer att motivera din åsikt på ett sådant exemplariskt sätt. Nu har vi alla blivit mycket klokare, tackar ödmjukast för att du väljer att dela med dig av din FANTASTISKA kunskap....
||
2011-03-09, 11:43 | #22 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
De som vill göra affärer med skojare är välkomna, varningar är utfärdade sen att man vill argumentera med trötta floskler som "allt nytt är farligt" är ju löjeväckande. Här kommer en floskel till: "låter det för bra för att vara sant? Ja då är det nog det med."
Finns säkert nån skön kille i Afrika som kan investera dina pengar, eller något random mail lotteri där du har vunnit 1 miljon dollar också. Bara e-maila dina uppgifter och bankkontonummer! För över nån deposition som du får tillbaka senare vettja! |
2011-03-09, 12:23 | #23 |
oj va jag blev mycke klokare av dessa inlägg och innehålls rika svar .
|
|
2011-03-09, 12:33 | #24 |
Ta med dig rustibus46 och kryp tillbaka under den sten ni kom ifrån...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) |
|
2011-03-09, 16:11 | #25 | |
Citat:
så det tror jag att jag skiter i . Alla verker ju ha en åsikt om att bookie-b är något som man inte ska satsa på och jag frågade bara VARFÖR men skit i o svara . Tack som fan för all hjälp . Senast redigerad av Arnie den 2011-03-09 klockan 18:24. |
||
|