|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-10-22, 06:31 | #1 | |
Sharpest
|
Varning för TITANBET
Fick denna i mailen från oddsoddsodds. Jag själv har inget konto där men eftersom många antagligen nappar på deras bonuserbjudanden så kanske det finns en del.
Citat:
|
|
2010-10-22, 08:07 | #2 | |
AWESOME
|
Citat:
2010-10-22, 08:49 | #3 | |
Sharpest
|
Tror det är tveksamt att det rör sig om interna bråk eller något i den stilen. Allt måste nog ha med ekonomi att göra. De har med all sannolikhet inte fått in några affepengar av bolaget i fråga då de har skjutit upp betalningen hela tiden. Därför tolkar oddsx3 det som ekonomiska svårigheter. Låt spekulationerna fortlöpa. Jag tror dock inte de skulle gå ut med detta massutskick utan bra grunder.
Jag har aldrig gillat bolaget heller och deras bonuskrav är hårda. Omsätta 8x inom 30dagar på odds 1,80 och uppåt. Vilket är väldigt svårt med bibehållen BRM. Alternativet är att spela med högre insatser. Citat:
Spoiler:
|
|
2010-10-22, 09:12 | #4 |
AWESOME
|
Man blir mörkrädd
2011-03-29, 08:11 | #6 |
Titanbet var den mest krångliga jävla bookie hittils att få ut några pengar ifrån, dom skall ha kopia på kort och ID och dessutom en elräkning som bevisar att jag bor där jag gör !!
Någon annan som har haft med dom och göra och vet om man får ut några pengar till slut ?? |
|
2011-03-29, 14:51 | #7 | |
Citat:
|
||
2011-03-29, 16:05 | #8 | |
Citat:
2011-03-29, 16:09 | #9 |
Håller med