Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-12, 00:42   #16

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det står i deras regler endast 1 bonuserbjudande per hushåll/ipnr/adress etc.
Så ska du hora på så får du använda någon utomstående
Jo precis det står ju så, det jag undrade var om någon lyckats mygla sig förbi det but I guess not.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-12, 05:12   #17

Talyss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 554
Standard

Själv kör jag Your-Freedom samt via en polares proxy i sverige. Fick dock igår ett meddelande om att jag loggat in från Schweiz och Sverige på samma dag. Inte det smartaste men det löste sig.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 00:32   #18

the_puntings avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talys Visa inlägg
Själv kör jag Your-Freedom samt via en polares proxy i sverige. Fick dock igår ett meddelande om att jag loggat in från Schweiz och Sverige på samma dag. Inte det smartaste men det löste sig.
Ber om ursäkt för bump, men jag tror att den information jag har att dela med mig av kan vara intressant.

Detta råkade jag också ut för, om än legitimt. Jag loggade helt enkelt in från jobbet, vars servrar står i Nederländerna (multinationell koncern) och därav råkade jag ansluta genom en VPN-tunnel som mynnade ut just där. Skyll på detta, som jag gjorde (fast än det var sanningen i det här fallet) och det skola gå bra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5), Soap (+2)
the_punting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td