|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-04-05, 15:43 | #16 | |
Citat:
Svs signade ju mest SBT för att huvudkonkurrent var Kindred som hade Kambi + ATG som nu har sport har Kambi så blir inte bra att alla har samma tänker jag när man resonerat? Gissningar jag sett på twitter mest. |
||
2020-04-05, 21:51 | #17 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
Det enda jag har emot SBTech är att de just limiterar extremt snabbt, samma sak gäller dock även för Kambi. Nu när SvS garanterat kommer att erbjuda någon form av mininivå för insatser så kan det för seriösa spelare rentav visa sig vara bättre med SBTech än med Kambi.
SBTech med vettig limit kan bli hur fint som helst. Det slår ofta fel när de kopierar oddsen av andra. De ligger ofta äckligt rätt på många huvudmarknader men på sidomarknader och outright och livespel så kan de vara helt off. De verkar ha begränsad manuell tillsyn av de odds som de genererar fram. Senast redigerad av Slurf den 2020-04-05 klockan 21:54. |
2020-04-08, 00:29 | #18 |
Håller med dig Slurf! SB med en maxinsats likt det är nu på SVS hade varit guld värt och säkrat en svensson lön hur lätt som helst utan oron över limiteringar. Att ha en softbook där man vet att man får spela är värt enormt mycket, vi får bara se om de verkligen står vid det ordet att alla får exempelvis satsa 1000kr oavsett marknad eller vilket tak de nu än sätter. Och ja SB har enormt mycket värde på sidospelen och mindre marknader, prematch på de stora ligorna är det skit, men live är där hur mycket som helst.
|
|
2020-07-03, 13:53 | #19 |
Man blir så jäkla trött på deras fusk! Spelar man på t ex tennis eller bordtennis eller annan sport så håller de inne vadet och godkänner om poängen går till deras fördel. Fusk!
Ibland tänker vadet i en minut och de har gått 3-4 poäng innan de godkänner. |
|
|