|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-08-08, 17:03 | #1 |
Frågor ang. Pinnacle
En noobfråga så här efter semestern. Hur byter jag oddsformat på Pinnacle till att ha decimal d.v.s. typ 1.93.
Tycker det är så jobbigt att behöva räkna om hela tiden. Tacksam för svar... |
|
2010-08-08, 17:05 | #2 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Scrolla allra högst upp, sedan tittar du över all text där inget borde vara, lite tillvänster har dom gömt den.
|
2010-08-08, 17:11 | #3 |
Tackar så mycket..inte lätt att hitta den där. Känns som man borde kunna få jobb att designa om deras sida vilken dag som helst, inte direkt användarvänlig.
Tack än en gång |
|
2010-08-13, 12:14 | #4 |
Ändrade topic så håller vi alla frågor om pinnen i denna tråden. /MOD
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
|
2010-08-14, 12:29 | #5 | |
AWESOME
|
Citat:
Hej C-64
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!" "Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital" |
|
2010-08-19, 17:53 | #6 |
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?
De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver. Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv.. Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
__________________
Gällivare |
2010-08-19, 18:01 | #7 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
|
|
2010-08-19, 18:05 | #8 | |
Citat:
|
||
2010-08-19, 18:46 | #9 | |
Citat:
|
||
2010-08-19, 18:59 | #10 | |
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
Citat:
Får bli MB, då var det avgjort. Åter till första frågan: Någon annan som har problem med att få kontakt med deras kundtjänst? Har räknat mejlen, sammanlagt 9 mejl har jag skickat, varav två idag. Ett imorse samt ett på eftermiddagen. INGET SVAR. Vad ska jag göra? Vill för faan spela där.
__________________
Gällivare |
|
2010-08-19, 19:09 | #11 |
Har gjort ett uttag från Pinnacle för 5 dagar sedan. Har försökt kontakta kundtjänsten för att bekräfta att mitt uttag är påväg, men har inte fått några svar.
Min fråga blir alltså: Hur lång tid brukar det ta att göra ett uttag från Pinnacle till sin bank? |
|
2010-08-19, 19:23 | #12 |
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
Är deras kundtjänst på riktigt grymt sjukt jätteseg? På Unibet som jag gulat på nu är dom sjukt snabba på att svara via mejl.
__________________
Gällivare |
2010-08-19, 22:11 | #13 |
Ja jag har då oftast svar från deras kundtjänst inom en timme när man frågat något.
Dock låter det väldigt konstigt att du glömt ditt användarnamn men samtidigt bytt ditt lösenord? |
|
2010-08-19, 22:30 | #14 |
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
Man byter lösenord med kund-ID...
__________________
Gällivare |
2010-08-20, 03:42 | #15 | |
Citat:
Hursomhelst låter det väldigt konstigt att du inte får svar. |
||
|