|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-10-16, 23:32 | #151 | |
Citat:
|
||
2018-10-17, 22:54 | #152 |
Betfinal har gjort en "uppföljande review" av mitt case och krediterat mig med större delen av de pengar de konfiskerade. Det var den delen som gällde påstått brott mot deras villkor avseende maximal insats på Ultras-bonusen. Verkar som att de till slut kom på att de aldrig någonsin haft ett sådant villkor. Inte förrän efter de stängt mitt konto och konfiskerat mina pengar i varje fall.
Jag fick självfallet ingen ursäkt för att de konfiskerade mina pengar med påhittade regler under flera veckor. Det är ju också trist när supporten i flera omgångar hävdar att "alla våra bonusar har alltid haft maxbet" och "våra generella regler har inte uppdaterats på länge". 2 direkta lögner, vilket deras återbetalning av konfiskerade pengar visar. Fick ingen ursäkt för det heller. Vet inte varför de gjorde en "uppföljande review", men en idé kan ju vara att jag dels var ihärdig och svarade för att hålla igång en diskussion (utan pajkastning), dels i flera mail hänvisade till de daterade villkor (på engelska) jag sparat. Och de lär väl till slut ha kommit på att de gjort bort sig genom att aldrig skriva in något om maxbet (om nu tanken från början var att ha en sådan). Jag hoppas att det går bra för alla andra som har problem med Betfinal! |
|
2018-10-18, 15:46 | #153 |
OMG, jobbigt svar från Askgamblers efter så lång tid... vart vända sig nu?
|
|
2018-10-19, 16:08 | #154 |
Är det någon som vet om samma villkor "får inte spela på samma match" i bonusen är ändrat eller gammalt?
|
|
2018-10-19, 20:41 | #155 |
Det hade de tyvärr med i villkoren för Ultras-kampanjen. Dock endast i den engelska versionen av villkoren. I villkoren på svenska glömde Betfinal "tyvärr" bort att skriva in det. Trots att ledning och flertalet anställda verkar vara svenskar.
Men det är den engelska versionen som är gällande. |
|
2018-10-20, 23:09 | #156 | |
Citat:
|
||
2018-11-24, 11:43 | #157 |
Hur gick det för folk med sina pengar? Fick ett erbjudande idag som var lockande men är det röd flagg vad gäller detta bolag? Eller löste det sig till slut för folk härinne?
|
|
2018-11-24, 15:13 | #158 | |
Citat:
Anmärkningsvärt att Sharps.se ännu samarbetar med den här typen av spelbolag. |
||
2018-11-24, 17:10 | #159 |
Det roliga var att ”inget insatstak” var i fetstil i mailet jag fick
|
|
2018-12-22, 15:31 | #160 |
Jag kan inte logga in på mitt konto, är det fler som har samma problem eller jävlas dom med mig? Spelade igenom deras bonus och fick tyvärr en del pengar kvar på kontot. Tänkte ta ut dem nu men kommer inte ens in på sidan...
|
|
2018-12-22, 15:46 | #161 | |
Citat:
Temporarily unavailable Your country is:SE Please contact support on [email protected] for more info. |
||
2018-12-22, 15:50 | #162 | |
Citat:
Klickar jag på "Join now" står det: "Access Denied Which country do you live in?Finland Unfortunately we are not allowed any players located in the country you’re in." |
||
2018-12-22, 15:54 | #163 |
Märkligt bolag det där... Först allt strul för många vad gäller uttag och sen att de inte ens informerar att de stänger sidan
|
|
2018-12-23, 08:29 | #164 |
|
|
2018-12-23, 18:34 | #165 | |
Citat:
We are still facing technical difficulties with our server park and would like to inform you in general and urgent questions. 1. Active bonus / free bet / free spins / reload bonus All bonuses on your account will be extended. If a bonus should expire on your account, we will recredit the bonus to previous state. 2. Withdrawals As soon as our system is back to normal our team will process your pending withdrawal. Unfortunately we are unable to exactly estimate when the issues will be solved and there are some extra delays due to the Christmas hollidays. We will keep you updated and will get back to you as soon as we have any news. In the meantime, rest assured that we are doing our very best to keep the unavailability as short as possible and provide you with a better and faster service as soon as possible. Additionally we would like to inform you, that our Support Team is doing their very best to answer all your questions, but due to the high amount of affected players, there might be significant delays in our replies. Once again, we apologise for the inconvenience and thank you for your patience in this matter. Best regards Betfinal |
||
|