Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-23, 14:57   #1

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 435
Standard

Ohmbet scam

asdadadada

Senast redigerad av DonYolo den 2017-10-30 klockan 22:49.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 15:24   #2

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3798

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade en liknande situation med coolbet i våras.
De hade döpt kartorna fel och när jag då bettade live så bettade jag tydligen på matchen efter och inte den jag kollade på. Jag "vann" på de spelen jag la men såg sen att de va rättade som förlust då de inte blev samma utfall map 2.
Jag fick inte heller mina pengar tillbaka (jag brydde mig inte om vinsten utan mer om insatsen) men fick 500 kr i "fair-bonus" av dom. diffade ca 3.2 k på deras namnfel och efter flera mails fram å tillbaka så kunde dom inte lösa det.

Sjukt jävla irriterande när dom gör fel men inte vågar/vill erkänna det. Hade man varit en viktig kund hos dom (förlorande) så hade dom inte tvekat en sekund.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-23, 15:26   #3

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 435
Standard

Det märkliga är att jag är en viktig kund och ligger lätt över 50k back hos dem, de har slängt bonusar över mig och ibland gett mig rätt i frågor som jag INTE kunnat bevisa lika tydligt som denna, det är det mest märkliga. Därför jag skriver att de har varit jävligt fair.

De som de börjar tjöta om nu är att de är 2x bo1 därför heter ingen karta map 2 (Vilket jag bevisa att det är fel) när jag har överbevisat dem blir de som snorungar i sin argumentation och säger " VI KOMMER INTE SVARA DIG MER SLUTA TJAFFSA DU HAR FEL" istället för att bemöta mina argument.

Men vad gör jag nu liksom, "https://www.curacao-egaming.com/" lär ju inte hjälpa så mycket...
Gör ont i mig men enda jag kan göra är att berätta för andra. Märkligt också jag vägrar att få prata med chefen, bett att hen ska ringa mig men de vägrar de ens vidarebefodra.

Senast redigerad av DonYolo den 2017-10-23 klockan 15:28.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td