|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-06-30, 14:08 | #16 |
|
|
2018-06-30, 14:33 | #17 |
Samma här, inte så jättesnabba att betala ut till VISA
|
|
2018-07-12, 21:55 | #18 |
|
|
2018-12-09, 19:17 | #20 |
Dem har konfiskerat mina pengar på runt 15000 kronor efter att jag tog birthday bonusen, jag antar fler har fått samma erbjudande här inne. Då det inte stod något om hur många dagar man hade på sig på bonusens villkor, dubbelkollade med chatten som sa att där inte var något sånt på just b-day bonusen. När man sen tog den så bekräftades det av den "klockan" inne på sidan, där det direkt stod " bonus expires in 45 days" typ. Sen räknade den ner och när den var på runt 27 dagar kvar så resettade den och gick upp till 45 dagar igen och började ticka ner vilket bekräftade att där inte var någon sån regel om dagar. Nu när jag omsatt bonusen och gjorde ett withdrawal så fick jag ett mail att alla pengar har dragits bort då jag översteg gränsen på 30 dagar, vilket går emot allt dem själva sagt och vad som stått inne på "bonus progress". Så jag höjer varningens finger och skulle akta mig, har läst fler som haft problem senare tid med att dem inte betalar ut.
|
|
2018-12-10, 12:30 | #21 | |
Citat:
|
||
2018-12-10, 20:40 | #22 |
Dem uppdaterade sina generella bonus terms den 27e november där dem helt plötsligt lagt till en limit på vinster och dagar. Jag kommer gå vidare med mitt ärende till mga bland annat då jag anser man får stå fast vid villkoren som gällde när man tog bonusen, sen får vi se hur det slutar. I mitt fall har det varit ren stöld då dem lagt till villkoren efter det gått 35 dagar sen hänvisar dem till en regel som dem helt plötsligt lagt till i sina terms som gjorde mig körd oavsett om det ska tillämpas, helt sanslöst grisigt.Finns fall på sbr som hamnat i knipa nu också pga detta. Står MGA bakom sånt här beteende är det riktigt illa. Som att en månad efter du tagit din bonus skicka ett mail "du förresten det står ingenstans men 100kr insats är max, så vi beslagtar dina pengar nu för du har bettet för mer, vi uppdaterade villkoren igår så vi hänvisar till dem." Trött blir man...
|
|
2018-12-10, 21:42 | #23 | |
Citat:
Ska klaga hos MGA jag med. |
||
2018-12-16, 01:20 | #24 |
Har råkat ut för samma sak som er andra. Körde igenom en bonus som blir clearad och klar. Sen vid uttag konfiskeras vinsterna med hänvisning till bonusregler som har ändrats efter att min bonus har krediterats och clearats.
Mycket märkligt agerande av Tipbet. Kommer gå till MGA även om det inte är några jättesummor i mitt fall. Hur har det gått för er andra? |
|
2018-12-16, 02:58 | #25 | |
Citat:
|
||
2018-12-16, 09:08 | #26 |
Råkade ut för exakt samma sak med dagar för omsättning. Alla pengar togs bort vid uttag och jag skickade direkt ett ganska så otrevligt mail till de. Jag blev väldigt överraskad men de la tillbaka alla pengar och uttaget efter det gick fint. Pengar fick jag i tisdags.. jag tror att de har problem med sitt system som visar fel för kunder. Om ni kollar under bonusar så kommer ni troligtvis se att ni fortfarande har så o så många dagar för omsättning fast ni redan omsatt klart. Det är det jag klagade på och skickade en skärmdump på. Om det är så för er, ta i alla fall en skärmdump för MGA för något är fel.
|
|
2018-12-17, 00:45 | #27 | |
Citat:
|
||
2018-12-26, 13:19 | #28 |
Nu har jag fått svar från TipBet, de hävdar att det är en max winnings limit på €2000 för oddsbonusar. Jag tror inte den paragrafen fanns med när jag tog bonusen i oktober.
Ingen som har sparat deras terms & conditions innan dessa ändrades 22/11? |
|
2018-12-26, 14:36 | #29 |
Jag har dem, skickar dem senare i PM om det går att bifoga filer.
|
|
|