|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-04-15, 08:30 | #31 |
|
|
2017-04-24, 08:17 | #32 |
Alla spel på galopp räknas mot omsättningskravet va? Ser ut att finnas skapliga matchningar på det ganska ofta tycker jag
|
|
2017-05-08, 20:10 | #33 |
Vill skicka ut en liten varning till er som funderar att öppna konto hos 10bet, har försökt verifiera kontot nu i 8 dagar! Kan jämföra med olybet som jag gjorde ett konto på häromdagen, dom verifierade kontot på 4 min.
Förstår inte ens hur det är möjligt att det kan ta.. ja minst 9 dagar iaf att verifiera kontot. Känns som dom tycker det är roligt att jävlas, kräver och nekar dokument bara för att dom kan. |
|
2017-05-09, 18:08 | #34 |
Då blir det nog minst 11 dagar, då dom åter nekade en bild, den här gången en bild där jag håller i mitt pass bredvid mitt ansikte. Anledning var att texten på passet inte va läsbar på bilden och då har dom sen tidigare två olika bilder av bara passet och två på mitt körkort. Frontkameran på samsung s7 är helt enkelt för dålig för att det ska vara möjligt, så fick ringa en kompis för att få hjälp att ta en bild där jag håller passet.
Jag har spelat på Eurovision som börjar idag, har en rätt otäck känsla av att om spelen skulle hitta in så kommer dom hitta nån sjuk anledning av att stänga kontot, om det går dåligt kanske dom verifierar kontot. Hyfsad freeroll för dom. |
|
2017-05-09, 18:31 | #35 | |
Citat:
|
||
2017-05-09, 18:42 | #36 | |
Citat:
Så se till att skärpan på kortet du håller under hakan har knivskarp skärpa så skall det nog lösa sig. Tog mig en evighet men tillslut satt de 250k på kontot, kändes som årtusendets bonus |
||
2017-05-09, 19:08 | #37 | |
Citat:
|
||
2017-05-09, 19:09 | #38 | |
Citat:
|
||
2017-05-30, 15:02 | #39 | ||||||||||
Vill varna alla för 10bet. Det tog 17 dagar att verifiera kontot. Tänkte skriva hur det utspelade sig och kanske någon avstår från öppna konto hos 10bet och slipper stress, gråa hår och enorm irritation.
Öppnade konto hos 10bet för något/några år sen. Dom hade usel limit på sporten jag ville spela så satte aldrig in pengar. 28 april i år hittade jag några spel så loggade in och såg att limiten va väldigt bra så satte in deg och började spela. Den 30 april får jag ett mejl om att verifiera kontot: Citat:
Senare på kvällen får jag detta mejl: Citat:
1 maj får jag detta: Citat:
Senare på dagen 1 maj får jag följande: Citat:
3 maj kommer detta: Citat:
Senare den 3 maj får jag: Citat:
Hör ingenting på flera dagar så den 7 maj går jag in och börjar livechatta med dom. Då säger dom att jag inte svarat på deras senaste mejl. Jag hävdar att jag visst skickat in passbild med högre kvalité. Ja, säger den jag pratar med, men du har inte svarat på mejlet den 5 maj om att skicka en bild när du håller i passet bredvid ansiktet. Ett mejl jag alltså inte fått och som dom nu hittar på att dom skickat. Så efter det så får jag den 7 maj detta: Citat:
9 maj får jag detta: Citat:
11 maj får jag detta: Citat:
Hör ingenting och 16 maj skickar jag ett argt mejl och frågar va fan dom håller på med. Senare samma dag får jag till slut detta: Citat:
Känner att det va tur att jag backade på mina spel, för om jag plussat är jag tämligen säker att dom fortsatt att bråka. Har läst om spelare som får skickat brev intygat av en notarius publicus för att verifiera sin identitet. Jag hade börjat undersöka det, vem jag skulle kontakta. Skönt att man slapp det, men som sagt, hade jag vunnit så hade det nog fortsatt ett tag till. Så mitt råd till alla är att hålla sig långt långt långt borta från 10bet. |
|||||||||||
2017-05-31, 17:34 | #40 |
Tack för informationen. Funderade på att öppna ett konto där men det blir nog inte något nu
|
|
2017-06-04, 18:18 | #41 |
Damn... Jag har omsatt klart min 100% idag och kommer ha cirka 15 000 att plocka ut.. Känns ju sådär att det är en sån här process.. Får hålla tummarna.
|
|
2017-06-04, 21:29 | #42 |
Gjorde samma procedur för 2 veckor sedan, inga problem även om dom är lite mer petiga än övriga.
|
|
2022-07-10, 21:25 | #43 |
10bets limit
Hur kan ett seriöst bolag ha sådan skrattretande limit som 10bet har på de flesta av sportspelen? När man hittar ett gra spel och spelar några hundra får man till svar. "Högsta tillåtna insats 21,37 Kr". Känns ju inte upplyftande och manar knappast till fler spel där.
|
|
|