|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-02-07, 09:03 | #1 |
Guts - Intrång på mitt konto!
Hej, jag tog ett riskfritt spel på 200kr på superbowl på Guts nu i söndagsnatt. Vilket jag vann på till 1.8 i odds. När jag på måndagen runt lunch loggar in för att kolla hur ser er ut så fanns mycket riktigt mina min pengar inkl vinst där.
När jag sedan på kvällen runt 22.30 loggar in så är mina pengar borta och jag skriver till supporten vad som har hänt. Då skriver han att jag 22.23 spelat bort pengarna på roulette :P Vilket jag absolut inte har gjort, vilket jag förklarar. Säger även till han att kolla in senaste aktiviteterna inloggningarna, och mycket riktigt så finns det en inloggning från ett annat land. Jag spelade här senast 4 december och innan dess 2 april. Så jag tycker det är lite underligt att just denna dagen då jag vinner pengar spelar någon bort dem?! Eller? Jag har kollat aktiviteten på min gmail om någon varit inne där och det är det inte, jag har kollat med senaste antivirus och malware om det finns något skit på datorn som kan vara kopplat till detta och det finns det inte . Någon som råkat ut för något liknande? Hur löste det sig? Behövde ni skicka in någon information (jag har tagit screenshot på mina kontroller)?
__________________
|
|
2017-02-07, 12:32 | #2 | |
Citat:
Fick byta løsenord på alla mina konton efter det!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2) |
||
2017-02-07, 13:24 | #3 |
Jag sitter på konto hos 12-13 bolag tror jag. Enda bolaget jag inte kört skrill på är Guts. Här om dagen blev jag skimmad på 2 lax på bankkontot till olika paypal-konton i små storlekar.. Så på nått sett tror jag att jag kan också blivit utsatt för någon form av intrång eller läcka.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2) |
|
2017-02-07, 17:58 | #4 | |
Citat:
__________________
|
||
2017-02-07, 18:36 | #5 |
Polisanmält och ringt min bank. Men mot Guts nej. Har ju inte direkt några bevis.
|
|
2017-02-07, 21:25 | #6 |
Har ni samma lösen till Guts som till andra konton?
|
|
2017-02-07, 21:48 | #7 |
Ja till några, bytte de direkt.
__________________
|
|
2017-03-21, 21:08 | #8 |
Ja efter dålig mailkontakt fått svar från en teamleader att deras beslut står kvar, vilket jag så klart någonstans antog att det skulle bli och avslutar nu detta.
De kommer inte betala tillbaka några pengar alls. Som jag skrivit har ingen varit på min mail, inget virus och att jag spelat med många månades mellanrum. Men ändå loggar någon in från annat land dagen efter jag vinner och spelar bort mina pengar. Allt detta låter oroligt och väldigt bra timing kan jag tycka. Hur som helst jag går vidare nu och glömer dem och bad dem stänga mitt konto för gott, varför skulle man lita på att trycka in mer pengar där. Så välj själva men skulle inte välja detta bolag.
__________________
|
|
|