|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-01-15, 22:05 | #61 |
offtopic:::Curaco horar jag inte på. Tar de säkra bolagen, unibet tex låt dem betala av.
Tex idag gjorde de mig pissed, ändrar oddsen hela jävla tiden. Hade lagt en fin load på exchange X och skulle bara klicka acceptera på unibets horsida. 4.10 , 4,2 sen 4. Accepterar du oddset, jajajaj, för att sedqn behöva acceptera nya oddset på oddset. Unibet akta er! Ni kan not stop me, ändra odds kommer inte göra mig mindre sugen på att hora så om det är 10kr+ jag luktar. Ontopic Curaco bör man undvika. Sen när ni säger att man inte rapporterar till skatteverket, det verkar logiskt. Men i dagens samhälle där min mor blev tillfrågad kontakta banken efter en liten insättning på några tusen är frågan om inte xxxxxxx 3400 på kontot gör att banken skickar uppgifterna vidare direkt. När det gäller Malta har de inget val, bara acceptera det som spelvinst och hålla fingrarna borta Unibet ni har gjort mig arg!! Alla siffror och uppgifter ovan är fullständigt påhittadei syfte att kunna hora dem så länge det bara går
Gambla inte med din plånbok -Matcha spelet Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-15 klockan 22:10. |
|
2017-01-19, 14:50 | #62 | |
Citat:
Dom släpper tidiga odds som inte finns på andra sajter och då blir det ofta fel, har man dessutom knappt några marginaler och generösa bonusar har jag svårt att se att det skulle vara lönsamt i längden. Ska snart försöka mig på ett uttag runt 5000 och se hur det går, tidigare har jag tagit ut mindre summor runt 1000-2000 utan problem men har lagt in betydligt mkt mer som är bundet i pendlande spel. Förhoppningsvis börjar dom inte strula. Ok nej jag jobbar inte för ohm men om någon därifrån läser detta är jag öppen för förslag Senast redigerad av R_j den 2017-01-19 klockan 14:55. |
||
2017-01-19, 15:06 | #63 | |
Citat:
Vanligare än man tror att nyreggade användare, mer eller mindre kan tänka sig ge bort sina barn till ett spelbolag bara för att bolaget låter dom spela hos just dom. Dessutom finns det ju redan en som jobbar för bolaget i tråden, även om han försvann snabbt. |
||
2017-01-19, 15:29 | #64 | |
Citat:
Dock skulle det nog vara kul att jobba på andra sidan och se hur allt funkar. Blev faktiskt uppringd av en snubbe från ohm för någon månad sen, inget säljsnack utan mer frågor om hur man kunde förbättra sajten och sånt eftersom jag spelade så pass mycket hos dom. Snackade fighting med han i en halvtimme, rätt skön lirare. Tiden kommer utvisa om det är en seriös sida eller inte men klart man är skeptisk till nya aktörer, det bör man var. |
||
2017-10-24, 12:16 | #65 |
oksdad
Senast redigerad av DonYolo den 2017-10-30 klockan 22:49. |
|
2019-02-08, 11:49 | #66 |
Någon som vet vad som händer 2019 för svenska spelare? Sökte dom licens väldigt sent eller kommer dom lämna??
|
|
|