Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-29, 22:58   #31

Namnams avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 117
Standard

Intressant diskussion i tråden... Jag har hållt på med bonustrading i 2 år och gjort en riktigt bra hacka. Mycket tack vare reloadbonusar som robfri snackar om. Men SJÄLVKLART ser jag till att vara säker på att jag följer alla regler så att jag på ett säkert sätt kan få ut pengarna oavsett vad som händer. Det är inte många gånger, men jag HAR vunnit på en softbook med odds >10 och således förlorat kanske över 10k på en exchange. Så det kan hända...

Därav min första fråga, om någon spelat för mer än 25% av saldot och kunnat ta ut pengar på Cherry?

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten
Han kan omöjligt ha slutat på enbart 7k om han har gått allin varje vad (som är din s.k. strategi) Bonusen skall omsättas x6 till minst 1.5 i odds. Det betyder att minsta summan man kan sluta på är 1500kr*1.5^6=17086kr.
PS. Din logik är nästan rätt. Minsta satsade summa är 1500 kr x 6 = 9000 kr. Dock kan man ju både vinna och förlora under tiden man uppnår 9000 kr i satsade bets. Sen är det klart, om man går all in varje gång och vinner alla bets så har du helt rätt i beräkningen...
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-29, 23:00   #32

Namnams avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
Därav min första fråga, om någon spelat för mer än 25% av saldot och kunnat ta ut pengar på Cherry?
För annars är ju deras bonusvillkor HELT värdelösa och skulle ta veckor att uppnå. Speciellt om man nästan förlorat allt, då blir ju omsättningen lägre och lägre för varje nytt bet!
Gammal 2016-07-29, 23:43   #33

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Nästan alla betting siter är ganska värdelösa. Vinner du lite större X antal gånger utan förlust så blir du genast begränsad och till slut får du knappt satsa något alls.

De de vill ha på siten är losers. Konstigt? Nej självklar inte.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-04, 17:06   #34

Anonyms avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 28334
Standard

Jag har bara 40-80 kronor som max bet på division 2 sverige. Kan någon kolla sina max?
Nyreggat konto 10minuter sen.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-04, 17:26   #35

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag har bara 40-80 kronor som max bet på division 2 sverige. Kan någon kolla sina max?
Nyreggat konto 10minuter sen.
Har inte pengar där så kan inte kolla, men rimligtvis så har du blivit limmad på något annat sbtech skin innan va?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-04, 18:24   #36

Anonyms avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 28334
Standard

Ja det har jag. Så alla sbtech är uppkopplade mot varandra?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-04, 18:50   #37

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Ja det har jag. Så alla sbtech är uppkopplade mot varandra?
Jo på ett eller annat sätt är de nog det. Precis som kambi skinsen är ihopkopplade. Är man limmad på ub blir man det snabbt på paf också.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-10, 13:50   #38

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 352
Standard

Vad är det för strategi ni kör för att ta den här bonusen? Känns som mycket kan gå fel.
Bastro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-06, 02:36   #39

Reg.datum: apr 2016
Sharp$: 482
Standard

Skippade då denna... drygaste bonusen någonsin. Skrev åt dom men fick inget vettigt svar heller, tekniskt sett så är den ju inte ens möjlig att spela bort? Vad är 25% av 0.03 kr? Det tar ju aldrig slut. Förvisso kan man ju se en sådan bonus som förlorad men ni förstår poängen..
Klåpare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bulle (+1)
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-13, 22:16   #40

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Det är inte tillåtet att placera spel för 25 % eller mer av din totala summa på kontot via en enda spelomgång, när en spelare försöker att uppfylla omsättningskraven mot en bonus. Spelare som anses att använda en sådan strategi kan få sin bonus och potentiella vinster kopplade till bonusen ogiltigförklarade
Skulle en tanke kunna vara att man sätter in mer av sina egna pengar för att få ut bonusen? Förstår dock inte hur det skulle slå med nedanstående:

Citat:
Endast spel och insatser som är gjorda med bonuspengar kommer att tillgodoräknas mot omsättningskravet. Insatser och spel gjorda med riktiga pengar kommer inte att räknas mot omsättningskravet
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-19, 23:39   #41

Namnams avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Skulle en tanke kunna vara att man sätter in mer av sina egna pengar för att få ut bonusen? Förstår dock inte hur det skulle slå med nedanstående:
BUMP! Bra idé, men som du själv skriver så verkar de ha täckt in den möjligheten i andra villkoret. Dock, om det alltid är bonuspengarna som man bettar för före riktiga egna pengar, så kanske det ändå skulle funka? Det står ju ändå 25% av saldot, så om man sätter in 6k utöver första insättning+bonus så kan man ju spela för 1,5k bonuspengar och ganska snabbt omsätta klar det hela.

Fortfarande ingen annan som trejdat denna bonus och lyckats med uttag? Hittills är det bara Robfri som verkar ha spelat där, men med en lite okonventionell strategi...
Gammal 2017-04-14, 00:50   #42

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 935
Standard

Ångrar att jag tog denna bonus. Har frågat om reglerna i chatten 2 gånger och fått olika svar. Den ena snubben sa att det är 25% av insättning+bonus som gäller, oavsett hur saldot förändras. Den andra snubben sa att det är 25% av bonusen. Sedan läser man denna tråd där folk åtminstone tror (?) att det är 25% av det nuvvarande saldot som gäller.

Utöver dessa frågetecken så är det bara bonussaldot som räknas till omsättning, dina riktiga pengar räknas ej. Det finns dock inget sätt att särskilja på dessa saldon, de syns bara under ett gemensamt saldo... Väldigt otydligt och oseriöst. Vi får se hur det går för mig att omsätta skiten.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-21, 19:18   #43

Reg.datum: apr 2016
Sharp$: 482
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vinter Visa inlägg
Ångrar att jag tog denna bonus. Har frågat om reglerna i chatten 2 gånger och fått olika svar. Den ena snubben sa att det är 25% av insättning+bonus som gäller, oavsett hur saldot förändras. Den andra snubben sa att det är 25% av bonusen. Sedan läser man denna tråd där folk åtminstone tror (?) att det är 25% av det nuvvarande saldot som gäller.

Utöver dessa frågetecken så är det bara bonussaldot som räknas till omsättning, dina riktiga pengar räknas ej. Det finns dock inget sätt att särskilja på dessa saldon, de syns bara under ett gemensamt saldo... Väldigt otydligt och oseriöst. Vi får se hur det går för mig att omsätta skiten.
Maila dom så har du det på print och något att hänvisa till vid tvist? Förhoppningsvis så ska dom med lite betänketid kunna skaka fram ett seriöst svar.
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 17:14   #44

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg
Maila dom så har du det på print och något att hänvisa till vid tvist? Förhoppningsvis så ska dom med lite betänketid kunna skaka fram ett seriöst svar.
Bra tips. Jag har faktiskt ena chatthistoriken kvar där de säger att det är 25% av bonus som gäller. Och jag körde på detta. Satte in 1500, fick 1500 i bonus, körde för 25% av bonusen, alltså 375kr per bet. Gick bra tillslut, tog ut ca 2000 utan problem. Men som i mitt tidigare inlägg så finns det en hel del konstigheter kring denna sida så jag uppmanar till försiktighet.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-18, 17:00   #45

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 411
Standard

Verkar som att Cherry har tagit bort sin 25% regel? Dags att börja köra den kanske?
Tänk dock att den är samma som comeon-koncernen.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td