|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-07-02, 01:03 | #1 |
"Betting shops" i England
Ni som har varit i till exempel London har antagligen sett att det kryllar av Ladbrokes, William Hill, Betfred o.s.v.
Tyvärr har jag inte haft möjlighet att besöka någon under mina vistelser i London, så jag är nyfiken och har ett antal frågor. 1. Hur fungerar dem, får vem som helst spela eller bara medborgare? 2. Enligt den här sidan är oddsen värdelösa, stämmer det? Har alla butiker inom samma koncern samma odds, eller sätter butiksägarna sin egen utbetalningsnivå? 3. Kan man få något liknande insättningsbonusar? 4. Limiteras man på samma sätt som online? |
|
2016-07-02, 08:05 | #2 |
Jag flög över och kollade upp dessa för 2-3 år sedan.
Knatar du in i en Willhill butik så har du som sagt helt andra odds då deras nätbolag inte alls har samma skattekrav fick jag förklarat för mig. Du har ganska begränsat utbud av matcher (om det inte är PL osv du skall spela) för att få spela andra och högre stakes kommer butiken ringa upp kontoret som avgör om dom vill ta spelet eller inte. Så det hjälper inte att knata in i flera Jag gav upp tanken på att de skulle vara något värt att åka över för att placera spel i varje fall. |
|
2016-07-02, 12:07 | #3 | |
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2016-07-04, 01:30 | #4 |
Man kan bli portad från butikerna, hände en kompis still mig. Dock finns det ju så många butiker att det sällan är något problem.
Butikerna har terminaler nuförtiden så man kan lägga sportspel utan att behöva interagera med personen i kassan. Dock är utbud och odds sådär. |
|
|