|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-08-31, 11:46 | #31 |
Tyvärr har det blivit så att många online bookies nuförtiden varken har Skrill eller NETELLER som betalningsalternativ till sina välkomstbonusar. Gäller inte bara Oddsautomaten.
f.ö är detta alltid det första jag tittar på när jag läser bonusvillkor. |
|
2016-09-04, 18:55 | #32 |
Har märkt det också, VARFÖR har de denna regel?
|
|
2016-09-04, 19:07 | #33 |
Förmodligen av anledningen att de som är vinnare och tex bonustradear använder sig av Skrill medan Janne från Skara som bara spelar på skoj och torskar sina slantar inte ens vet vad Skrill är.
|
|
2016-09-05, 18:25 | #34 |
Någon som vet vilken levrantör dom har av odds?
|
|
2016-09-05, 20:37 | #35 |
Googlat runt men inte hittat något. Samma ägare som tex Bethard men inte samma odds. Väldigt få marknader, kan dom sätta oddsen själva?
2016-09-06, 09:59 | #36 |
Nä, Redbets "Superlive" har samma och även Sverigekronan har deras odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10) |
|
2016-09-17, 22:07 | #37 |
|
|
2016-10-05, 15:17 | #38 | ||||||||
Jag kommer undvika Oddsautomaten framöver efter att följande sak utspelade sig i helgen:
Jag upptäcker att de ligger efter lite i uppdateringen av deras live-odds på en NFL match så jag beslutar mig för att sätta in några tusen och lira på laget vars odds är något högre än jag anser det borde vara i detta skede av matchen. Tjugo minuter senare eller så får jag mina spel annullerade och mina insatser blir återbetalda till mitt Oddsautomaten-konto, vilket i sig inte är något att göra sig desto mera upprörd över även fast det är lite irriterande. Vad jag dock blir upprörd över är att när jag sedan vill ta ut dessa pengar så nekar de uttag med motiveringen: Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Hello, I would like to file a complaint against the site www.oddsautomaten.com. They were offering some odds I liked in their live-betting, so I made a deposit and placed my bets. The bets were accepted, however some time later they were voided. I then wanted to remove my money from the site, however they tell me that I have to turnover my deposit, even though I have already done that on the bets that were voided. They then tell me that these bets do not count and I have to turnover my money on some other bets, even though I found this ruling ridiculous I decided that I would try to find some other odds I liked. After some searching I found a bet I liked and tried to place 3000 SEK on it, however they only accepted 28.74 SEK. So not only do I find their initial ruling ridiculous, but with my stakes being limited it will take a real long time for me to turnover my deposit. Is it really fair to advertise odds to customers, make them deposit money in order to play these odds offered, then void the bets and force the customers to place bets on other things as well as limit the amount of money they can place at one time?” Om de inte låter mig ta ut mina pengar. De står fast vid sitt beslut: Citat:
|
|||||||||
2016-10-05, 18:33 | #39 |
|
|
2016-10-05, 19:54 | #40 |
Marginal-böckerna har varit hårda mot dig på sistone Jaro.
|
|
2016-10-06, 16:56 | #41 |
Hehe, ja jag har faktiskt råkat ut för ännu en sak senaste veckan. Får se om jag orkar dra den historien också. Rätt komplicerad också ifall man är oinsatt i NFL.
Migge (+1) |
|
2016-10-06, 18:16 | #42 | |
Citat:
SAMMA sak hände mig, jag hade en bonus som jag omsatte. Vann som attan (Massa tur) och cashade ut 9k efter allt var omsatt. Dock hade en match blivit uppskjuten, som jag sedan vann, 1k. Nu blev den tusenlappen låst till bonusen och jag var tvungen att omsätta den 30 gånger, (Fast oddsbonusen var 7 gånger) Försökte förklara för dem att de var orimligt då det var min vinst. De vägrade fatta och slutade med att jag tiltade bort allt på roulette och stängde kontot för alltid. |
||
2016-10-09, 12:16 | #43 |
Även om det är tråkiga saker du skriver om är det bra att du gör det. Man kommer att vara ännu mer uppmärksam nu oavsett bolag om man bonushorar.
Migge (+1) |
|
2016-10-09, 13:29 | #44 | |
Citat:
Är ett stort NFL-fan dessutom |
||
|