|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-04-25, 14:08 | #16 |
Det vi kommer behöva är ID, adressbevis och bankbevis.
Jag ber om ursäkt för att det inte tagits hand om, men jag ska lösa detta nu med en gång. Verifiering för adressbevis Godkända dokument: Faktura, räkning, personbevis från Skatteverket, officiellt brev från lokal myndighet (polis, skattemyndighet, magistrat) Krav på dokument - Vi behöver kunna se namn, adress, utfärdsdatum samt företagslogo, vattenstämpel eller tydligt vad för typ av faktura eller räkning det är. - Dokumentet behöver vara från ett känt företag eller statlig myndighet. - Ett utfärdandedatum ej äldre än 3 månader måste vara synligt. - Lönespecifikationer och hyresavier godkänns ej. Om du inte har någon sådan räkning går det även utmärkt med ett personbevis som går att skaffa här: https://www.skatteverket.se/privat/f...c80003671.html Om du har en E-legitimation går det att ladda ner personbeviset direkt elektroniskt på hemsidan. |
|
2016-04-25, 19:20 | #17 |
Nån som vet mailadress till spelmyndighet i Curaco?
|
|
2016-04-25, 22:14 | #18 | |
Super Moderator
|
Citat:
Jag brukar verifiera mitt konto så snart jag skapat det så är allt klart lagom till man vill ta ut eventuella pengar Sen att det verkar som att det tagit lång tid för dom att verifiera är ju en helt annan sak. |
|
2016-04-25, 23:14 | #19 | |
Citat:
Du kanske har en poäng, men allt förhalas det sista jag fick i mailet var att mitt bank konto(fel kontonr) inte var rätt! Men seriöst nån vet väl mailadress till myndigheten i Curaco? |
||
2016-04-25, 23:43 | #20 |
Nu var bankkontot okej till sist, men nu kom dem på att bilden på mitt körkort inte var helt hundra!
Jag säger bara avstå detta skämtbolag! |
|
2016-04-26, 01:10 | #21 |
Ser att dom också nu förbjudit användare av skrill/neteller att få ta sportbonusen. Precis som betsson group, kukar
|
|
2016-04-26, 01:23 | #22 |
|
|
2016-04-26, 02:12 | #23 |
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde." - matchingbetisover 2015-09-08 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+10) |
|
2016-04-26, 03:05 | #24 | |
Citat:
Självklart är det kul med en bonus till folket men som du ser ovan så har kunder nu problem med väntetider, konstiga krav som för dålig bild på körkort m.m Ät en kexchoklad |
||
2016-04-26, 07:49 | #25 |
Bonusar är inte tänkt för att folk skall "bonushora" eller riktade till professionella spelare. Och utav de som använder sig av Skrill/Neteller är säkert en rätt stor andel just detta.
|
|
2016-04-26, 10:58 | #26 |
|
|
2016-04-26, 14:29 | #27 |
Om han skall bonushora kanske han lirar i olika personers identitet och då är det inte lika lätt att göra det om man inte får använda Skrill/Neteller. Om man använder Trustly så måste man ju vara i kontakt med personen i vars namn man bonushorar.
|
|
2016-04-26, 16:05 | #28 |
Till sist gick det och få till ett uttag, får vi se ifall pengarna dyker upp!
|
|
2016-04-27, 14:14 | #29 |
Jag fick detta mail idag,det lyfter såklart upp bolaget till och vara lite mer seriöst i mina ögon!
Hej XXXXX, Jag heter Nico och jobbar som Support Manager för OddsAutomaten. Jag har kollat på ditt ärende och uppfattat att du varit lite missnöjd med uttagsprocessen och när det kommer till verifiering av konto. Jag vill först och främst beklaga att det blev krångligt med verifieringen utav ditt konto. Varför vi behöver denna verifiering är för att hålla oss till reglerna inom vår casinolicens, alla kunder måste vid en viss tidpunkt bli verifierade för att vi ska kunna godkänna uttag från det kontot, och beroende på insättningsmetod så kan det behövas flera dokument. Beklagar dock att det blev struligt för dig, vi vill naturligtvis att du ska vara nöjd hos oss så jag har tagit tillfället i akt att ge dig en liten kompensation. Jag har krediterat ditt konto med 500 SEK i en bonus som behövs omsättas 8 gånger på sporten. Minimum oddset är 2 eller högre för att omsättningen ska gälla. Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss. Passar på att önska dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning, Nico Customer Service Manager |
|
|