|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-12-04, 01:40 | #46 |
Jo det var inte det bästa valet med facit i hand men bättre än bet365, som jag ofta jämför med då där jag har konto också
Dock har jag också satt på Chelsea 1,38 och på Watford 2,10 vilka står sig bra mot medel (eller hur?) och då har jag det på en sida JAG trivs med...för det är vad hela denna tråden gick ut på, vad JAG är nöjd med Nej nu orkar jag inte försvara mig mer... Senast redigerad av BOK den 2015-12-04 klockan 01:43. |
|
2015-12-04, 07:07 | #47 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
& vad jag förstår omfattar din bok två st spelbolag, playros & bet365...haha, den var rolig ! Satsar stora belopp & finns inge intresse att spela till marknadshögsta odds Du vill inte spela hos mej ? jag kan erbjuda 0,01 enheter högre än vad erbjuds hos playros samt bet365 ! Sk PM vid intresse ! |
|
2015-12-04, 19:59 | #49 |
Till folk som tror att Jovetic spelar i Fiorentina fortfarande kan jag erbjuda 5 punkter högre på alla Serie A:s marknader.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10) |
|
2015-12-05, 19:51 | #50 | |
Citat:
Anledningen till varför jag skrev på detta forum var för att upplysa om en ny spelform, "Arena" då jag åtminstone inte sett något liknande tidigare och jag gillar idén och tycker att det lämpar sig att skriva om det i den här typen av forum för att checka av med erfarna bettare om vad de anser om det. Att få betta mot spelare istället för mot spelbolaget öppnar ju upp en möjlighet för mer erfarna spelare att dra nytta av de mindre erfarna och skickliga och därav av intresse för alla användare på detta forum. Men spelet är ju inte specifikt för Playros.com, som tidigare nämnts i tråden så finns det ju flera andra "skins" som också erbjuder "Arena" som Assosplay och Betwiz. Det var bara på Playros jag upptäckte det först... Sen att jag har testat Playros nu och kan bekräfta att insättning samt uttag fungerar som det ska på sidan och att kundsupporten också är behjälplig gör det automatiskt mig till lierad med sidan ifall jag medger det!? haha |
||
2015-12-05, 19:54 | #51 |
Om alla nu är trötta på att playros.com syns i denna tråd så kan väl Mod bara ändra titeln till "Arena" så man kan diskutera det eller något sånt, det var iallafall min tanke bakom trådstarten...
Dessvärre så är det ju inget drag i "Arenan" då det bara finns några få spelare att spela mot, vilket jag tycker är synd... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BOK (+15) |
|
2015-12-05, 22:17 | #52 |
|
|
2015-12-05, 22:41 | #53 |
Givetvis har jag det, hehe. Men tycker deras sida är så "spretig" med information överallt verkligen. Det finns säkerligen andra liknande alternativ därute till Arena, kan vara jag som varit väldigt ouppmärksam... Ni vet säkert det bättre än jag...
|
|
|