|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-02-18, 00:49 | #61 |
Ja den där bonusen på Nordicbet är ju rent kriminell!
Nästan så man har lust att ringa till konsumentombudsmannen! ......ja, jag vet Nordicbets bonus = Nordicbets lagar och bestämmelser! |
|
2011-05-16, 17:59 | #62 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
När man har nyckeln till den här bonusen är det den bästa på marknaden. Först och främst.
The Low Risk Key: Alltså. Även om du väljer två spel i din trippel som kommer att voidas, så räknas ändå "trippelns" insats in i omsättningen för bonusen. Innebörden av detta är att du kan cleara bonusen genom att spela på odds till 1.10. Detta är så klart fantastiskt bra. Men det finns ett ännu bättre sätt. The NO Risk Key: Spoiler:
Mohaha. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+6) |
2011-05-16, 18:29 | #63 |
Hur kan du vara så säker på att spelarna inte spelar? Väntar in startelvan eller kollar du på avstängningar och så?
|
|
2011-07-13, 00:27 | #64 |
Lånar denna. Måste omsätta 5700kr totalt upptäckte jag. När jag för musen över bonusen står det att det återstår 4588kr, och detta trots att jag endast spelat singlar. Någon som vet hur det kommer sig?
Pallar inte maila supporten utifall de får för sig att justera upp den kvarvarande summan. |
|
2011-07-13, 00:30 | #65 | |
Citat:
|
||
2011-07-13, 00:36 | #66 |
Står inget om någon ändring, det är det som verkar skumt. Men jag ska spela vidare och hoppas på det bästa.
|
|
2011-07-13, 13:55 | #67 |
Om du skapade kontot de senaste två månaderna eller så så har du de nya omsättningskraven (singlar till 1,80 eller över).
|
|
2011-07-13, 14:13 | #68 |
|
|
2011-07-25, 15:18 | #69 |
Råkade ut för denna med, blir så när man inte läser det finstilta, men är nere på 1200,- att omsätta så det är inga snabba pengar men sitter man ett tag med det så
|
|
2011-09-21, 03:06 | #70 |
Kände mig helt dumbfounded idag när jag läste genom kraven igen och såg det där med tripplar, kunde dock inte minnas att det stod så när jag satte in pengarna.
Hur som helst tog jag kontakt med livesupport och de bekräftade att pengarna måste omsättas i tripplar och att alla pengar är låsta fram tills dess. Funderade vidare lite och bestämde mig för att ta kontakt med livesupporten igen, fick någon annan denna gång. Han berättade var jag kunde se hur mycket jag omsatt, och såg att jag redan var 2/3 genom bonusen trots att jag bara spelat singlar. Den andra personen sade då att kraven som skrivits var flera månader gamla och att villkoren hade ändrats sedan dess men att man inte uppdaterat texten. Spelade ett spel till och clearade min bonus (maxbonus såklart) utan problem, genom att bara spela singlar. FYI sade han att singlar till minst 1,80 räknades gentemot kraven. |
|
2011-09-21, 03:24 | #71 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
|