|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-01-09, 15:46 | #1 |
Unibet
Jag kom hem från jobbet och tänkte jag lägger ett live spel på unibet i halvtid på LIERSE 4,80 i odds. Träningsmatch så varför inte?
Då vann dom 0-3 i halvlek, men det blev aldrig någon vinst för mig, för att oddset stämde inte? satsade 80kr och fick tillbaka 80 istället för 384kr OKI?????????? Så det här betyder att om jag ska gå in och spela på unibet, finns risk att resultatet inte stämmer och att jag kanske inte tippar på det jag ser? kan vara så att det något annat odds eller om jag ser en match som står 0-1? kanske står 0-2? SLUT SPELAT DÄR FÖR ALLTID.......... AZ ALKMAAR - LIERSE Senast redigerad av Yersinia1347 den 2015-01-09 klockan 15:55. |
|
2015-01-09, 15:54 | #2 |
Inget fel på det oddset, snittade på runt 5 bland andra bookies, o stängde på 4,7 UB. Inte felsatt odds! stå på dig.
|
|
2015-01-09, 16:01 | #3 |
|
|
2015-01-09, 16:26 | #4 |
Hugo: Om du har spelat på Unibet och det under dom åren har skett en sak som du reagerar på så kanske det inte är så farligt. Jag vet nu inte vilket beslut oddsavdelningen har tagit eller om dom bestämmer något annat när jag har skickat ditt ärende vidare. Men jag hoppas att beslutet dom tar blir bra för dig.
Jag: Klart man har förlorat pengar på rätt sätt, men har varit rättvist förlust och vinst rättvist,. Men om du Hugo loggar in på Unibet.se, och ser en odds som du gillar och tippar det, sen får du tillbaka insatsen men inte vinsten, klart du kommer må dålig eller vad säger du Hugo? Hugo: Jag förstår dig, det gör jag. Jag har gjort allt jag kan för att hjälpa dig och nu är det upp till oddsavdelningen att se på det närmare Jag: Okej!!! Hugo: Du får besked av oss via mail när vi har en uppdatering. Ha en bra dag vidare! Hugo: Jag hoppas att jag kunnat assistera dig idag. Vänligen ta kontakt med oss igen om du önskar ytterligare assistans. |
|
2015-01-09, 17:28 | #5 |
Hej Yersinia1347 ,
Hoppas att allt är bra med dig! Oddsavdelningen har nu kommit med ett svar. Ditt spel på matchen AZ Alkmaar - Lierse SK, blev avbrutit då oddset var felaktigt satt från vår oddsleverantör. Du har därmed fått din insats tillbaks. Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! Besök vårt infocenter för att hitta detaljerade frågor och svar. Tveka inte kontakta oss igen om du behöver ytterligare assistans. Med Vänliga Hälsningar, Hugo - Unibet Support |
|
2015-01-09, 17:32 | #6 |
SLUT SPELAT PÅ UNIBET
OBS!!! VARNING OM NI LÄGGER SPEL PÅ UNIBET, DET ÄR INTE SÄKERT ODDSET STÄMMER DET SOM STÅR, OCH SPELET KAN BLI AVBRUTEN PÅ GRUND AV DERAS ODDSLEVERANTÖR, OCH DÅ KAN DU INTE VINNA PENGAR!!!!!!!!! SPÄRRAT MITT KONTO PÅ UNIBET |
|
2015-01-09, 17:51 | #7 |
Hej Yersinia1347,
Tack för att du kontaktar Unibets Support. Jag beklagar verkligen över missnöjet med rättningen, och förstår din frustration. Vår oddsavdelning meddelar att spelet blev annullerat då det placerades efter målet var gjort. Därmed erbjöd vi felaktigt odds av misstag, vilket resulterade i en annullering av spelet. Om du önskar att vi stänger ditt konto, som du nämnde i ditt mail så ber vi dig att återkomma till oss med en bekräftelse på detta. Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Besök vårt infocenter för att hitta detaljerade frågor och svar. Tveka inte kontakta oss igen om du behöver ytterligare assistans. Med Vänliga Hälsningar, Jennie - Unibet Support OBS!! VARNING DETTA KAN HÄNDA PÅ UNIBET |
|
2015-01-09, 17:58 | #8 |
Vår oddsavdelning meddelar att spelet blev annullerat då det placerades efter målet var gjort.
Det har uppenbarligen blivit fel och alla bolag hade gjort samma sak. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1) |
|
2015-01-09, 18:06 | #9 |
Men snälla nån...
Unibet stänger på 4,70 och du spelar live precis efter att laget gjort mål till oddset 4,80. Det är ju ganska uppenbart att det är ett felsatt odds. Sånt händer, den mänskliga faktorn. Att voida spelet är det enda rätta. Hade det andra laget gjort mål och istället lett i halvtid tror jag knappast du hade gnällt över att ha fått tillbaka insatsen. Unibet gjorde ett misstag och hade fel odds och resultat uppe, visst. Det sker och kommer att ske igen oavsett var du spelar nånstans. Men faktum är att du inte heller hade koll på resultatet i matchen när du la spelet. Senast redigerad av the_mirage den 2015-01-09 klockan 18:08. Anledning: Edit: Tvåa på bollen |
|
2015-01-09, 18:07 | #10 |
Varför släpper Unibet igenom och bekräftar spelet (vilket jag förutsätter att man gjort ) om det redan gjorts mål i aktuell match?
|
|
2015-01-09, 18:50 | #11 | |
Citat:
|
||
2015-01-09, 18:56 | #12 | |
Citat:
Om jag råkar spela på en match Halvtid istället för Ordinarie tid. Tror du spelbolaget bryr sig om det? tror du jag kan avbryta mitt spel? Svar: Nej |
||
2015-01-09, 19:00 | #13 |
Hej Igen,
Jag trodde DU hade spelat pre, för då var där ju inget fel på oddset. Skedde spelet live vid 0-1 så är det ju solklar void,tyvärr.. Det spelet hade ju ingen bookie släppt igenom. Mvh |
|
2015-01-09, 19:05 | #14 | |
Citat:
Mvh |
||
|