Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-30, 20:55   #16

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 415
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av duoflow Visa inlägg
Har också haft problem hos dem.
[...]
Jag hoppas att det löser sig för dig suwi702!
Tackar, ödmjukast!

Det verkar som att andra blivit avstängda från diverse bolag, men har ni någonsin varit med/hört om att någon annan blivit det efter bara ett spel?
suwi702 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-30, 22:54   #17

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Hela branschen är ju ett stort fucking joke. Varför överhuvudtaget ha några odds om man sen inte vill att folk spelar på de?
Varför tillåts dessa skitbolag överhuvudtaget få licens någonstans när de behandlar sina kunder olika?
So what om man spelar på marknadshögst odds, men spelar ju för fan fortfarande endast på odds som spelbolaget själva erbjuder.
Unibet mest tålmodiga bland Eurobookies? Haha yeah right...
Vilket bolag är mer stryktåligt än Unibet bland Eurobookies då? De är ju patetiska så det är ju inget direkt beröm att de är minst dåliga ...

Det är i alla fall enda bolaget som avstått från att totalsabba mitt konto bland de stora eurobookies och jag har väl runt 20 bookies som kvalar in där. Dock ofta man inte får in det man vill satsa så verkligen ingen höjdare heller. Enda bolaget jag omsatt mer hos än Unibet av Eurobookies är Ladbrokes så tycker det är en god indikator på vilka som är minst pinsamma.

Håller naturligtvis med om att det är sinnessjukt att bookmakers tillåts bestämma själv vilka belopp de vill acceptera från olika kunder.
Jokehim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td