|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-11-08, 21:38 | #1 |
Nerstängt Betway-konto
Tänkte idag börja använda mitt gamla Betway-konto som jag inte använt på ett tag. När jag skrev in mitt admin och lösen kom jag inte in på sidan och när jag skickade efter ett nytt lösenord kom det inget mail. Så jag tog kontakt med deras livesupport:
Bradley: No problem, can I have your username and I will assist you Henke: I think my username is: ******* Bradley: Correct Bradley: However your account is closed Henke: What? Why? Bradley: All Betway accounts are reviewed on a regular basis and reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notifying you. Bradley: Any balance in your account at the time of such a cancellation will be credited to your credit/debit card. Bradley: We also reserve the right, at our sole discretion, to void any winnings and confiscate any balance in your Betway account. Henke: OK, so what your telling me is you have closed my account without any reason and without telling me? Bradley: Unfortunately that is correct De har alltså stängt ner mitt konto, och det utan att ens meddela mig eller ge mig chans att ta ut eventuella kronor som kan ha legat kvar på sidan. Kan varna er som har konto på sidan att se om de gjort likadant hos er och kanske i fortsättningen inte ha för mycket cash på sidan.
2014-11-08, 21:45 | #2 |
sa han inte att eventuella pengar skulle betalas ut till kredit/debit kort?
|
|
2014-11-08, 21:59 | #3 |
|
|
|