|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-10-20, 14:10 | #1 |
Gamebookers inte för svenskar?
Jag vet inte hur det ser ut för er men när jag ska regga mig på gamebookers så uppstår det problem. Det finns nämligen bara 4 länder i droplisten under registrerafliken. Jag kan bara välja på att bo i Tyskland, Azerbaijan, Rumänien eller Holland. Jag har polare som har konto på Gamebookers sen tidigare men har dom upphört att tillåta svenskar (och en massa andra nationaliteter?). Någon som vet?
|
|
2014-10-20, 14:25 | #2 |
Om det inte är tillåtet för svenskar, någon som vet något mer dotterbolag till bwin än partygames som har en oddssida?
|
|
2014-10-20, 14:28 | #3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Det stämmer, dom tar bara emot kunder från dom länderna men befintliga konton fungerar fortfarande. Det är bara nyregistreringar som inte går att göra.
https://www.bookmakersreview.com/boo...ountries/49252
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5) |
2014-10-20, 14:28 | #4 |
Det är ju BWIN klanen som äger GB numera. Möjligt att de anbart använder namnet i de länder du nämner. Jag försökte logga in på mitt gamla konto men det var stängt.
En gång i tiden var de ganska framstående och nytänkande, jäkligt avancerad site jämfört med andra, hade Exchange inbyggd om man ville hedga spel. Moneybookers (Skrill) var också en avknoppning från bolaget!
2014-10-20, 14:30 | #5 |
Och det finns andra andra i BWIN klanen som sysslar med odds mer än BWIN, Party och GB?
|
|
2014-10-20, 14:35 | #6 |
Från deras Corporate-sida;
"Sports betting is a core business for us, offered to our customers through three main brands – bwin, Gamebookers and PartyBets. We offer a complete suite of pre-match and live betting products across a multitude of sports 24/7, 365 days a year. If there is a game or event going on, the chances are that we are offering odds on it!"
2014-10-20, 14:37 | #7 |
Tack för hjälpen, surt att man ej är välkommen på gamebookers då nu när limiteringarna har slagit in så jävligt på dom andra två.
|
|
2014-10-20, 14:42 | #8 |
BWIN har rekordet för antalet reggningar historiskt för min del! Haft 21 konton där, samtliga limiterade!