|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-11-01, 15:54 | #31 | |
Citat:
Vad hade du spelat på om man får fråga? Låter helt sjukt om det var ett vanligt standard spel då comeon/mobilbet brukar vara riktigt snabba med att rätta. |
||
2014-11-01, 18:21 | #32 |
Grejen är att spelen är rättade, syns som vinster i min historik, men pengarna har inte krediterats mitt konto.
Det är vanliga bet på fotbolsmatcher. Real madrid vinst mot barca började det med, sen är det några multiplar lagda under förra söndagen. Inga konstiga matcher eller konstiga ligor. Fattar inte vad de håller på, de vägrar säga vad som är problemet också, vilket gör det ännu mer störigt. |
|
2014-11-01, 21:03 | #33 | |
Citat:
|
||
2014-11-03, 16:04 | #34 |
Händer fortfarande ingenting, har anmält sidan till LGA och berättat för dem att jag gjort det men de bryr sig inte.
Någon som har något tips om hur jag ska få mina pengar eller få ett vettigt svar från dem om vad som händer? |
|
2014-11-03, 17:52 | #35 | |
Citat:
Vad säger dom exakt i chatten/support till dig? Har du verifierat ditt konto/email/mobil? |
||
2014-11-03, 18:15 | #36 | |
Citat:
Mitt konto är verifierat och alla dokument är godkända. Det verkar som att sportsbooken är licensierad och reglerad på Curacao, vilket borde betyda att det är lönlöst att klaga hos LGA. |
||
2014-11-08, 22:27 | #37 |
En vecka exakt nu och uppe i 73% av bonus kravet.
Se om man får ta ut pengarna sen då det är klart
__________________
Varje dag är en ny speldag |
|
2014-11-09, 11:20 | #38 |
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
Jag fick ut pengar utan problem, behövde inte ens skicka in dokument !
|
2014-11-09, 18:06 | #39 |
15 dagar sedan jag först kontaktade kundtjänst. Fortfarande har inget hänt och det enda svaret jag får är att de jobbar på att lösa problemet.
Har anmält det LGA och fick för någon dag sedan svar från dem att de kontaktat Mobilbet (Co-Gaming Ltd) och begärt ut information i mitt ärende och de kommer informera mig så fort de vet något. Då jag själv är jurist och har en del kontakter har jag sett över möjligheterna att stämma bolaget i svensk domstol, och de är mycket goda. Detta har jag även meddelat bolaget. I den senaste kontakten som jag hade med dem (i fredags) skrev jag att jag även fått rådet att göra en polisanmälan då agerandet från deras sedan mycket väl kan tänkas utgöra bedrägeri. Svaret på detta blev ungefär deras standardsvar, med tillägget att det var mycket troligt att de hade lösning på måndag. Väntar med spänning! |
|
2014-11-10, 23:48 | #40 |
Bonus omsättning klart nu ska vi se om man får ta ut en del då.
__________________
Varje dag är en ny speldag |
|
2014-11-14, 03:48 | #41 | |
Citat:
|
||
2014-11-19, 14:34 | #42 |
Ja fan, det här är ju spännande! Jag själv har spelat hos dem och ComeOn massor av gånger, bla flera reloadbonusar, och allt har gått smidigt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+3) |
|
2014-11-25, 18:27 | #43 |
Någon mer som inte fått vinster utbetalade på spel från helgen? livechat säger dom har något tekniskt fel just nu och man får väntar ett par dagar! på svar från dom. Luktar ju skunk över detta och väldigt likt vad jippo skrivit tidigare, vore intressant och veta hur det gått för dig jippo??
Senast redigerad av nock den 2014-11-25 klockan 18:33. |
|
2014-11-25, 20:33 | #44 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+3) |
||
|