|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-12, 16:45 | #31 | |
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
Fjantiga ni är.
Citat:
Annars kan väl tråden låsas, så skriver vi att användare som undrar över något kan skicka ett mail till moneybookers support? Sen kanske rauger kunde ta det lite lugnare också!
__________________
1932 Twitter: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-01-12, 17:02 | #32 | |
Citat:
Dels för hans egen skull då det är dumt att ha en taskig inställning till hantering av pengar och dels för att det är drygt för andra att läsa.
__________________
gentile i chatten "Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+5) |
||
2011-01-12, 17:08 | #33 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
www.google.com är en jävligt bra sida om man inte finner svaret på det man söker på MBs hemsida.
För mig är det rätt uppenbart att om man vill ha ett korrekt svar så går det snabbast att hitta det själv. Finns absolut ingen ursäkt för att lacka ur när man blir hänvisad till en support när man själv visat sig vara totalt ointresserad av att själv finna svaret på egen hand. När man är så lat att man hellre skriver en fråga på ett forum där man riskerar att få ett felaktigt eller flera olika svar istället för att få ett korrekt svar från ansvarig part så visar man klart och tydligt upp en attityd som säger att "jag förväntar mig att andra ska göra jobbet åt mig. Forumet är självklart till för diskussioner och för att ställa frågor, men det får finnas en gräns för vad som är rimligt att fråga om imo. Frågor som denna och typ: "vilken startelva spelar Real med ikväll?!?!" bidrar inte till forumet för fem öre. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+5) |
2011-01-12, 17:18 | #34 |
Det är möjligt att jag överdrev en smula men någon måste sätta ner foten.
|
|
2011-01-12, 17:26 | #36 | |
Citat:
Nej jag förväntade inte att någon annan skulle "göra jobbet åt mig". Jag riktade min fråga till de som kunde svara på den. Haltmathe kunde inte svara på den. Det är inte mycket begärt att be någon svara på en fråga som kan svaret. Återigen tar du upp något som inte tillför diskussionen något. Hur jag hanterar mina pengar är min ensak, okej? Du förtjänar en sån här: |
||
2011-01-12, 17:35 | #37 |
Vad är det du vill upplysa folk om? Att man faktist ska läsa sina meddelanden eller?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), GianniAgnelli (+1), rauger (+1), LosKrikon (+25) |
|
2011-01-12, 18:00 | #39 |
Så det är alltså ingen som vet ...
|
|
2011-01-12, 18:02 | #40 |
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rauger (+25) |
2011-01-12, 18:05 | #41 |
|
|
2011-01-12, 18:06 | #42 |
|
|
2011-01-12, 18:09 | #43 |
Den här tråden är det bästa sen raffingposten i Youtubetråden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muraren (+1) |
|
2011-01-12, 18:11 | #44 | |
Citat:
Själv så missade jag att läsa mitt så då skickade jag ett mail till supporten och fick reda på att jag var tvungen att verifiera mitt mb konto. Men det gäller nog bara om det var just DET meddelandet du fick.... |
||
2011-01-12, 18:15 | #45 | |
Citat:
|
||
|