|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-03-21, 15:57 | #1 |
FAman
|
VARNING: bet-at-home
Tänkte bara passa på att varna om bet-at-home (www.bet-at-home.com) som marknadsför en 1000SEK bonus på sin hemsida (http://prntscr.com/x7oae), men att det sedan visar sig att bonusen ej gäller svenskar. Känns som lite ful marknadsföring att annonsera om något som inte finns när det ändå är så specifikt språk och valuta.
Värt att notera t.ex. är att bonusen är ett helt annat belopp om man surfar in på deras engelska sida, så detta är en specifik bonus till den svenska marknaden - som alltså ej finns! Självklart står detta nånstans i reglerna om man läser igenom allt, men ni förstår poängen och jag vill bara varna folk så ni inte blir lurade. Mvh Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SportsInvesting (+10), henke111 (+1), RobinD (+10), Pilkast (+5), Systemspelare (+10), Timotimo (+3) Senast redigerad av saman den 2013-03-21 klockan 15:59. |
2013-04-17, 13:13 | #2 |
|
|
2013-04-17, 13:41 | #3 |
Jag fick ett mail ifrån dem med reklam om kommande spel och där stod samma bonus längst ner i mailet. Troligtvis är de dom som översätter sidan som slarvat.
__________________
ALA |
|
2013-04-17, 16:19 | #4 | |
Citat:
Jag tittade efter en norsk sida men den finns inte...... och det aer ju mycket underligt att dom annonserar med bonus, foer lengst ner paa siden med staar det att bonusen inte gaeller foer Sverige, Finlad, Norge og maanga andra laender. Saa kollade jag den Spanska sidan, daer staar intet om bonus men stora belopp i et lotteri.. saa detta boer man inte satsa pengar paa... |
||
2013-06-02, 13:34 | #5 |
Jag har för ett tag sen mailat dom ang. detta och hur dom går ut med falsk marknadsföring.
Självklart utan att få en enda liten bokstav tillbaks som svar. |
|
2013-07-10, 00:48 | #6 |
Haha, vilka sopor.
Surfade runt bland dagens fotbollsmatcher och hittade till min stora förvåning pre-game odds på en fotbollsmatch som börjat 10 minuter tidigare och där ena laget redan tagit ledningen. Bet-at-home hade skrivit in fel starttid. Jag högg som en kobra men var helt säker på att betet i fråga skulle komma att voidas. Laget vann och spelet rättades som vinst Lite kryptiskt inlägg då jag inte vill att någon snappar upp vilken match jag pratar om. |
|
2013-07-10, 15:46 | #7 |
Du kanske ska passa på att försöka ta ut degen innan det är försent då...
Bara för att det är rättat som vinst idag betyder det inte att det står i sten. Lycka till! |
|
2016-06-07, 22:02 | #8 |
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 3931VikingaGudens Stats: 7370 - 13526 - 109 ROI: 110.09% Vinstprocent: 35.27% |
Lita inte på bonusarna!
Okej så b-a-h har ett insättnings-bonus erbjudande för existerande kunder, jag gjorde en insättning enbart för att ta del av erbjudandet, men det fungerade inte och beslöt mig för att kontakta liven:
Service HU: Welcome to bet-at-home.com! What can I do for you? you: Hi, I try to redeem the bonus EUROX, but keep getting an error message? Service HU: Can you please provide me with your registration e-mail or betting account number? you: **** Service HU: Thank you. One moment, please. you: ok Service HU: Hello *****, please be informed that only customer who received our newsletter regarding EURO 2016 can redeem the mentioned bonus. Unfortunately at the time of sending our newsletter you were not subscribe to our newsletter. Thank you for your understanding. you: And where in the T&C:s does this read? Service HU: Please be informed that customers from ***** are not allowed to redeem sports bonuses. That's why you cannot check our sports bonuses under our Promotions section. Unfortunately the newsletter was sent by mistake. Therefore, we have created a unique sports bonus offer exclusively for customers who received our bonus promotion. Service HU: Unfortunately at the time of sending our newsletter you were not subscribe to our newsletter that’s why you did not receive our bonus promotion so you are not allowed to redeem it to your account. you: I dont care why you have made the bonus.. If it doesnt read in the T&C:s you should either give me the bonus or repay the fee I paid for the deposit Service HU: As I already informed you, at the time of sending our newsletter you were not subscribe to our newsletter that’s why you did not receive our bonus promotion so you are not allowed to redeem it to your account. you: Yes but you can not make up such rules after I made the deposit you: Customers from the following countries cannot participate in this promotion: ".. " you: **** is not here you: If I can see the bonus when I redeem the code and there does not read anything about receiving any newsletter I am eligble for the bonus Service HU: Please be informed that this is the correct terms and conditions for our Euro bonus promotion: Service HU: *postar T&C för EURO2016, en annan bonuskod". you: I am talking about the bonus EUROX you: There it reads: ".." you: No ***** Service HU: Did you receive our EURO 2016 bonus newsletter? you: Yes Service HU: Could you please forward it to service.en? " *kontakten bröts så startade chatten pånytt* Service EN/ES: Hello you: I have deleted the email so I cant forward it Service EN/ES: How can I help you please you: I would like to have the EUROX bonus for my deposit Service EN/ES: Did you receive the newsletter? Service EN/ES: you said you didnt find it? you: I have deleted it Service EN/ES: We do not have a record that you received this promotion in your emaik Service EN/ES: email you: Ok well I did receive it Service EN/ES: I will ask and contact you again Service EN/ES: I need to ask because so far I see that you did not receive it Service EN/ES: is not in our system you: Ok there is something wrong with your system then Service EN/ES: I need to ask and we will contact you again latest Monday Service EN/ES: you can find the newsletter in deleted messages Service EN/ES: if you received it you: I told you I deleted it Service EN/ES: yes but even after you delete you still have access to BIN you: If you are an experienced computer user, you have choosen the setting that it doesnt save any deleted messages Service EN/ES: Unfortunate Service EN/ES: I understand Service EN/ES: in this case we will ask you: Yes it saves memory to do so Service EN/ES: Okay, so ill contact you again latest on Monday you: By email? Service EN/ES: once we check in our system Service EN/ES: yes sir you: Alright thanks Service EN/ES: You are welcome and thanks for your time Service EN/ES: Thank you for contacting us via live chat. It was our pleasure to assist you. If you need further help or information please feel free to contact us again via e-mail (to [email protected]), the contact form available on our website or our live chat. We look forward to hearing from you again. *Får detta mail på måndag*: Hello ******, Thank you for contacting us regarding our bonus offer. We regret informing you this offer is not available for customers residing in ******. Should you have received an email promoting it, please forward it to us, so we can reassess the situation. We thank you and wish you a good day. Best regards, Your bet-at-home.com team *Svarar följande* Ok so you surely have not read the conversation I was having with the live operator. Here is a copy of it: *Klipper hela tidigare konversationen* And the offer is surely for customers in ***** (stated in the T&C), I can not see how you can claim anything else? /***** *Får inget svar på över 24h så startar ny chat, frågar hur länge det ska ta för dom att svara. - Han säger att "the relevant department will contact you as soon as possible" Får svar ca. 12h efter senaste chatten: Hello ********, Thank you for your patience. We have checked and you we not in our newsletter list and you are not in it. Furthermore, as our colleague told you in the live chat, you had newsletters deactivated in your account, when this one was sent. Since you cannot send us the newsletter that was sent to you, in order to withdraw your funds, 1/3 of the deposit needs to be played or used to bet beforehand. Once you have played ****EUR, you will be able to request a withdrawal. We thank you and wish you good bets. Best regards, Your bet-at-home.com team Står alltså inget i T&C att enbart kunder som fått nyhetsbrevet skulle kunna ta del av erbjudandet. Efter att ha hittat på massa ursäkter om att det inte gäller för kunder bosatta i mitt land, så säger de alltså att jag inte kan ta del av bonusen om jag raderat nyhetsbrevet.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|