|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-11-12, 21:57 | #1 |
Utöka med nytt spelbolag?
Tänkte jag skulle utöka min spelbolagsarsenal och är lite osäker på vilket nästa blir och tänkte höra lite med er vilket som rekommenderas.
Gärna med någon vettig bonus med bra omsättningskrav då jag inte kör nå betfair-trading tjafs Använder mig idag utav: Bet365 Pinnacle Unibet Betsson Kan lägga till att jag använder mig utav både Visakort och Neteller och rullen ligger i dagsläget på runt +8000 sek. Kom med förslag vad jag ska utöka med Tack på förhand! |
|
2012-11-12, 22:08 | #2 |
Jag skulle föreslå Expekt eller Nordicbet för din del
|
|
2012-11-12, 22:09 | #3 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
Jag tycker Ladbrokes är helt ok. Sticker ut oddsmässigt på hockeyn ibland,framförallt Div1. Även Expekt är helt ok vad gäller hockeyodds.
|
2012-11-12, 22:11 | #4 |
Expekt är underbart bra, sticker ut ibland och är sjukt sega att sänka.
|
|
2012-11-12, 22:18 | #5 |
Om du håller på med mkt med tennis så ska väl om jag inte har helt fel Betfair vara bra att ha.
Om du kör mest på amerikanska sporter och ligor (typ MLB, NFL, NBA och NHL) så utöka med 5Dimes då de ibland har bättre odds än Pinnacle på de sporterna. För fotboll är Marathonbet, SBOBET, 188BET eller Dafabet (har samma odds som 12BET men har högre limits tror jag) väldigt bra att ha. Av EU böckerna kan jag bara hålla med O12 och Overplayer, skaffa NB, Exp och Ladbrokes. Men titta även in på 10BET eller ComeOn (den senare köper sina odds av den första) de de har mkt AH. Titta även in på Will Hill och BetVictor då båda har ett stort utbud. Den senare av de två erbjuder även AH på sin fotboll. Och om du vill ha SBO men inte är sugen på att ha en bookie som man måste skatta på sina spel för, så skaffa Canbet då de köper sina odds av SBO men har brittiska licens. Enda "nackdelen" med Canbet är att de har nån hundradel läggre odds än SBO (har SBO 2.02 har Canbet oftast 2.01) |
|
2012-11-12, 22:36 | #6 |
Grymt med svaren gott folk, tusen tack!
Angående sporter så är det mest Fotboll i de flesta ligor och länder, samt Hockey, Basket, Bandy skulle jag nog säga. För att utöka rullen lite så skulle jag gärna utöka med en sajt med en vettig bonus efter som jag bygger så en ganska stor vikt kommer hamna där. Tack för svaren! |
|
2012-11-12, 23:17 | #7 |
robbanh, läs lite på följande sida. Där står de flesta bonus som svenskar kan ta del av med.
betsmart.se Senast redigerad av kusagwa den 2012-11-12 klockan 23:22. |
|
2012-11-13, 00:08 | #8 |
Kikade på sidan Kusagwa, vilken j*vla djungel med bonusar !
Tacka vet jag den gamla goda tiden när man spelade poker, maxa insättning och sen lirade man utan att behöva tänka på det mer för att sedan blir krediterad. Omformulerar mig: Hur skulle ni råda mig gå vidare med flyttbara rullen på 5K (vill ha resterande på Bet365&Pinnacle) för att bygga vidare med lite hjälp från bonus och ny sajt? Mina spel varierar då från 100-400kr i regel. Främst fotboll. Alla tips är bra tips Ni är guld guys! EDIT* Expekt ser väl helt okey ut Senast redigerad av robbanh den 2012-11-13 klockan 00:11. |
|
|